تولد سی و هفت سالگی مرتضی پاشایی بر سر مزارش با حضور خانواده اش

منبع: پرشین وی

83

1400/5/20

09:33


در این ویدئو جشن تولد مرتضی پاشایی بر سر مزارش را مشاهده می کنید

مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان بود که ۷سال پیش در آبان ۹۳ بر اثر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئویی از تولد مرتضی پاشایی بر سر مزارش را برای شما قرار دهیم که با حضور خانواده اش برگزار شد

تولد مرتضی پاشایی بر سر مزارش

در این ویدئو تولد مرتضی پاشایی بر سر مزارش را با حضور خانواده اش می بینید

ویدئویی از تولد مرتضی پاشایی

بد نیست درباره مرتضی پاشایی بیشتر بدانید

مرتضی پاشایی در سال ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه‌هایش در فضای مجازی به شهرت رسید. او نخستین آلبوم خود به نام «یکی هست» را در سال ۱۳۹۱ به‌صورت رسمی منتشر کرد. «اسمش عشقه» و «گل بیتا» دو آلبوم دیگرِ او هستند که تا پیش از درگذشتش به‌صورت رسمی منتشر نشده بودند و در نهایت آلبوم «اسمش عشقه» در تابستان ۱۳۹۴ منتشر شد.

او دانشجوی رشتهٔ گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته‌است.
موسیقی را از سیزده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد و سپس به یادگیری پیانو پرداخت.

تولد مرتضی پاشایی بر سر مزارش

مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی از سال ۱۳۸۹ با انتشار اینترنتیِ قطعات خود شروع به کار کرد. او با قطعهٔ «یکی هست» به شهرت رسید. صدای خاص و احساسی بودن ترانه‌هایش او را از سایر خواننده‌ها متمایز می‌کرد. ترانه‌سرای بیشتر آهنگ‌هایش مهرزاد امیرخانی بود، که البته رابطه صمیمی با یک دیگر داشته‌اند. مرتضی پاشایی در پاییز سال ۱۳۹۱ باانتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان دارای آلبوم پاپ ایران پیوست. به بهانه تولد مرتضی پاشایی بر سر مزارش درباره این خواننده بیشتر صحبت می کنیم

تولد مرتضی پاشایی بر سر مزارش

مرتضی پاشایی مرحوم

بیماری مرتضی پاشایی

در آذر سال ۹۲ بیماری سرطان مرتضی پاشایی توسط پزشکان تشخیص داده شد. او به شیمی درمانی پرداخته و یک بار هم مورد عمل جراحی قرار گرفت.مدیر برنامه وی در ابتدا درمورد بیماری پاشایی، زخم معده را عنوان کرد اما سپس خبر ابتلای وی به سرطان، توسط رسانه‌ها منتشر شد.

بدن او به مرور زمان ضعیف و دچار کمبود وزن شد و به علت ریزش مو با یک کلاه قهوه ای بر روی صحنه ظاهر می‌شد. مرتضی پاشایی عصر جمعه ۱۶ آبان ۹۳ به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهمن منتقل شد.

پاشایی در ۱۳ آبان ۱۳۹۳ به‌علت شرایط وخیم بیماری سرطان معده در
بیمارستان بهمن تهران بستری شد و بر اثر این بیماری، صبح روز
جمعه بیست‌وسوم آبان ۱۳۹۳ (حدود ساعت ۱۰:۳۰ صبح)
در بیمارستان بهمنِ تهران درگذشت.

اینستاگرام و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو