نایب رئیس مجلس به رئیسی اولتیماتوم داد

منبع: برترین ها

65

1400/5/20

11:29


علی نیکزاد نایب رئیس مجلس:جلسه علنی بعدی مجلس شنبه خواهد بود و دولت چه لیست اعضای کابینه را امروز بفرستد و چه نفرستد اعلام وصول شنبه خواهد بود. با رئیس مجلس هماهنگی‌های لازم انجام شده و کار رسیدگی به لیست کابینه دولت جدید شروع خواهد شد.

دیده‌بان ایران: علی نیکزاد نایب رئیس مجلس:جلسه علنی بعدی مجلس شنبه خواهد بود و دولت چه لیست اعضای کابینه را امروز بفرستد و چه نفرستد اعلام وصول شنبه خواهد بود.با رئیس مجلس هماهنگی‌های لازم انجام شده و کار رسیدگی به لیست کابینه دولت جدید شروع خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی هنوز نتوانسته است لیست خودش را نهایی کرده و به مجلس ارائه کند. علی #نیکزاد رئیس مجلس با اشاره به عدم ارئه لیست کابینه و نهایی نشدن آن گفت:

جلسه علنی بعدی مجلس شنبه خواهد بود و دولت چه لیست اعضای کابینه را امروز بفرستد و چه نفرستد اعلام وصول شنبه خواهد بود.با رئیس مجلس هماهنگی‌های لازم انجام شده و کار رسیدگی به لیست کابینه دولت جدید شروع خواهد شد.

وی افزود: در هر صورت ما روز شنبه جلسه علنی داریم و پیش بینی ما این است که فهرست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی روز شنبه اعلام وصول خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو