نقد و بررسی بازی Aragami 2

منبع: پی سی دی

102

1400/7/6

22:28


سازندگان Aragami 2 تریلرهایی نسبتا مفصل از گیم‌پلی آن در E3 2021 منتشر کرده‌اند که به‌خوبی ما را با حال‌و‌هوای نینجایی و مخفی‌کاری این بازی اکشن آشنا می‌کند.

استودیوی Lince Works در جریان رویداد Guerrilla Collective در E3 2021 تریلرهایی جدید از گیم‌پلی بازی اکشن-مخفی‌کاری خود یعنی Aragami 2 منتشر کرد. در این تریلرها نگاهی خواهیم داشت به برخی تغییراتی که نسخه‌ی دوم آراگامی اعمال شده است؛ تغییراتی مانند استفاده‌ی آزادانه از پرش دوگانه، دش کردن، آویزان شدن از لبه‌‌های ساختمان‌ها یا دیوارها در محیط بازی و موارد ریزودرشت دیگر.

 
Aragami 2 با تفسیر پنهان کاری به عنوان یک فانتزی قدرتمند ، سایه ها را به عنوان یک سلاح واقعی به کار می برد ، نه فقط به عنوان مکانی برای پنهان کردن. یکی از توانایی ها ، حلقه های مه سیاه را از نوک انگشتان شما بیرون می کشد تا دشمن مجاور را بگیرد و آنها را سر به مشت کند و بیهوش کند. چنین توانایی های قدرتمندی بر رویکردی پیشگیرانه در مورد پنهان کاری تأکید می کند که کمتر در انتظار باز شدن پنجره فرصت و بیشتر در ضربه زدن به یک دیوار است. آراگامی 2 با یک ظاهر زیبا و شیک که مأموریت مینیمالیستی را تکمیل می کند ، موفق می شود شما را به عنوان یک جنگجوی سایه جسورانه و کشنده احساس کند ، حتی اگر در نهایت قربانی تکرار و کمبود تنوع شود.

داستان و وقایع بازی

حرکت در این حالت با استقامت سنج محدود می شود ، اما یک حرکت سخاوتمندانه است ، به شما این امکان را می دهد که قبل از نیاز به یک لحظه مکث برای بازسازی ، چندین پرش و خط تیره را با هم بچسبانید. پیمایش از طریق یک منطقه به منظور برخورد با مناطق مرتفع ، بررسی سریع محیط اطراف ، و سپس اجرای حملات تمیز و قاطع است ، خواه در حال فرار از شکاف در مسیرهای گشت دشمن باشید یا آنها را یکی یکی از بین ببرید. اگر شما بخواهید این کار را بکنید ، هیچ چیز مانع از این نمی شود که نیم ساعت را صرف آویزان شدن از سقف بتکده یا چمباتمه زدن در برخی از نی های دور کمر کنید. بیشتر این که ابزارهایی که در اختیار شماست ، و سهولت و سرعتی که می توانید از آنها استفاده کنید ، رویکرد سریع و روان را بهتر تشویق می کند.

نقد و بررسی بازی Aragami 2

مخفی‌کاری عنصر مهمی در Aragami 2 به شمار می‌رود و بازیکنان بهتر است بیشتر بازی را در این حالت تجربه کنند. به همین خاطر لازم است تا محیط را به‌دقت زیر نظر گرفت و باید از هر ابزار و تجهیزات یا عوامل محیطی که می‌توان، برای کشتن بی‌سروصدای دشمنان استفاده کرد. همچنین قدرت‌های سایه‌ای نسخه‌ی اول Aragami همراه‌با چند قدرت جدید به Aragami 2 بازگشته است. البته درصورت وارد شدن به مبارزات رودررو و تن‌به‌تن، بازیکنان برای برتری جستن نسبت به دشمنان می‌توانند روی چابکی و سرعت بالای حرکات شخصیت اصلی حساب کنند.

گیم پلی بازی در سبک اکشن بوده و با زاویه دوربین سوم شخص روایت می‌شود. بخش داستانی را می‌توانید به‌صورت Co-op در کنار دو نفر از دوستان خود هم تجربه کنید. مبارزات تن‌به‌تن بازی هیجان زیادی داشته و به‌خوبی طراحی شده‌اند. همچنین این مبارزات بسیار چالش‌برانگیز بوده و پیروزی در آن نیازمند مهارت بالای شما در کنترل کاراکتر نینجای خود است. در کنار سلاح‌های سرد عادی، استفاده از قدرت کنترل سایه‌ها نیز عمق گیم پلی بازی را بیشتر کرده است.

کمپین بازی جذابیت‌های بالایی دارد و همراه با سه بازیکن دیگر می‌توانید به سراغش بروید. در ماموریت‌های دزدی شرکت کرده و ابزارهای موردنیاز خود را کسب کنید. از پوشش‌های خاص استفاده کرده و سعی در استتار داشته باشید. چابک باشید و مانند رزمی‌کاران ژاپنی، از در و دیوار برای حرکت مخفیانه استفاده کنید. دشمنان شما باید به‌صورت مخفیانه کشته شوند، در غیر اینصورت، می‌توانند با تعداد بالای‌شان، مشکلات بزرگی را ایجاد کنند. بنابراین، تصمیمات تاکتیکی در بازی اهمیت بالایی دارد و شما به‌عنوان یک مبارز قهار، باید از مهارت‌های مبتنی بر ریسک بالا استفاده کرده و پیروز میدان شوید.

جمع بندی

در کل این بازی بسیار جذاب است و می تواند تمام آن چه که از بازی هیجان انگیز می خواهید را را رفع کند، اگر قصد دارید در دل جنگ بروید و خیلی هیجان داشته باشید حتما پیشنهاد می کنیم این بازی را از بخش دانلود بازی کامپیوتر پی سی دی دانلود و نصب کنید تا نهایت لذت را ببرید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو