رفع کبودی، سیاهی، چین و چروک با فیلر زیر چشم

رفع کبودی، سیاهی، چین و چروک با فیلر زیر چشم


منبع: نی نی بان

97

1400/7/11

12:39


رفع کبودی، سیاهی، چین و چروک با فیلر زیر چشم

یکی از قسمت های صورت شما که می تواند سن را به طرز چشمگیری نشان دهد چشم شما است. خطوط ظریف در گوشه ها ظاهر می شوند و سایه ها می توانند در زیر پلک های پایینی شما ظاهر شوند. حفره های زیر چشم شما ممکن است شما را خسته یا فرسوده نشان دهد.

چرا باید فیلر چشم تزریق کنیم؟

اگر ناحیه زیر چشم شما را آزار می دهد ، می توانید از کانسیلر یا سایر لوازم آرایشی برای پنهان کردن سایه ها استفاده کنید. همچنین ممکن است در مورد پرکننده های پوستی با یک متخصص پوست صحبت کنید. آنها یک داروی محبوب برای چین و چروک و افتادگی پوست صورت هستند. می توانید از پرکننده برای بهبود ظاهر حفره های زیر چشم خود استفاده کنید.

رفع کبودی، سیاهی، چین و چروک با فیلر زیر چشم

چگونه چهره با افزایش سن تغییر می کند

از دست دادن قابلیت ارتجاعی. ممکن است متوجه شوید که پوست شما حالت ارتجاعی کمتری دارد و به نظر می رسد بیشتر از دوران جوانی افتاده است. با گذشت زمان ، بافت همبند در پوست شما ضعیف می شود.

افتادگی پوست. وقتی پوست حالت ارتجاعی و سفتی خود را از دست می دهد ، تمایل به افتادگی دارد. غضروف بینی شما نیز سفت می شود و شروع به آویزان شدن می کند.


مطالب پیشنهادی: فیلر بهتر است یا ژل؟


رسوبات چربی تغییر می کند. پوست شما چربی پشت خود را در جای خود نگه می دارد. با حرکت پوست ، چربی نیز تغییر می کند. جاذبه چربی را از مناطقی مانند استخوان گونه و چانه به پایین می کشاند تا ویژگی های شما کمتر مشخص شود. پوست در برخی نواحی شل و کم پر می شود.

رفع کبودی، سیاهی، چین و چروک با فیلر زیر چشم


تغییرات چربی اغلب در ناحیه زیر چشم شما نمایان می شود. برخی از افراد متوجه می شوند که زیر چشمشان حفره های عمیقی وجود دارد. فضا تغییر رنگ را بیشتر به چشم می آورد و سایه ها باعث تیره شدن منطقه می شوند. همچنین ممکن است چربی در قسمت زیر چشم قرار گرفته و پف کرده به نظر برسد.

فیلر چشم چیست؟

پرکننده های پوستی مواردی هستند که پزشک می تواند زیر پوست شما تزریق کند تا حجمی را که با افزایش سن از ایران هستند.

پزشکان در مطب خود فیلر تزریق می کنند. آنها از نیازهای بسیار کوچکی استفاده می کنند که علائم قابل توجهی برای اکثر افراد باقی نمی گذارد. بسته به منطقه ممکن است نیاز به بی حسی موضعی داشته باشید. برخی از افراد پس از تزریق دچار تورم یا قرمزی جزئی می شوند ، اما معمولاً زمان بهبودی زیادی وجود ندارد. ممکن است بلافاصله نتایج را مشاهده کنید.

رفع کبودی، سیاهی، چین و چروک با فیلر زیر چشم

پزشک شما ممکن است از پرکننده های زیر استفاده کند:

  • کلسیم هیدروکسی لاپاتیت
  • اسید هیالورونیک 
  • پلی آلکیلیمید 
  • اسید پلی لاکتیک
  • میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات

اثرات پرکننده ها می تواند چند ماه تا سالها دوام داشته باشد. اما همه آنها برای همه موارد مناسب نیستند. پزشک شما می تواند به شما در انتخاب بهترین مورد برای شما کمک کند.


مطلب پبیشنهادی: زاویه سازی صورت دائمی، مزایا و معایب‌اش چیست؟


رفع کبودی، سیاهی، چین و چروک با فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم 

با افزایش سن ممکن است حجم زیر پوست زیر چشم خود را از دست بدهید. ممکن است متوجه شوید که حفره ها باعث می شوند حتی در زمان استراحت خوب به نظر برسید. ممکن است پوست کرپ شکل به نظر برسد ، یا چین و چروک کنار چشم شما بیشتر به نظر برسد. پوست شما ممکن است رنگ پریده به نظر برسد ، مخصوصاً اگر رگ هایی دارید که می توانید آنها را در زیر پوست ببینید.


مطلب پیشنهادی: فیلر زیر چشم چیست؟


پرکننده های پوستی ممکن است انتخاب خوبی برای بازگرداندن ظاهر جوان به ناحیه زیر چشم شما باشد. پزشک شما می تواند آنها را در ناحیه زیر چشم شما قرار دهد تا فضاهای توخالی را صاف کرده و آنها را شفاف تر و سایه دارتر نشان دهد. پزشک شما همچنین ممکن است از فیلر برای کاهش ظاهر پای کلاغ -کرواز فیت- در کنار چشم شما استفاده کند. به طور کلی می توان پرکننده ها را برای پر شدن بیشتر قسمت بالای صورت به معبد اضافه کرد.

رفع کبودی، سیاهی، چین و چروک با فیلر زیر چشم

در کجا دیگر می توانید از فیلر ها استفاده کنید؟

پرکننده ها برای افرادی که به دنبال ظاهر جوانتر هستند کاربردهای زیادی دارند. آنها ممکن است کمک کنند:

  • خطوط ریز صورت را پاک کنید.
  • ظاهر زخم ها را کاهش دهید. 
  • لب های پرپشت 
  • برای بلند کردن ابروها ، حجم را به پیشانی اضافه کنید.
  • سیری را به گونه ها اضافه کنید.
  • خطوط اطراف دهان و چانه را پر کنید.
  • ظاهر دست ها را بهتر کنید.

بهترین کلینیک برای فیلر چشم 

برای انجام خدمت فیلر چشم می‌توانید از متخصصان پوست، مو و زیبایی نی‌نی‌بان کمک بگیرید؛ تا بهترین مرکز را به شما معرفی کنند.

مطالب پیشنهادی: 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو