اطلاعات تازه ای از ساخته جدید کریستوفر نولان منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

92

1398/3/2

15:24


اطلاعات تازه ای از ساخته جدید کریستوفر نولان منتشر شد

در تازه ترین اخبار اطلاعات زیادی از فیلم جدید کریستوفر نولان منتشر شده که شامل نام فیلم و فهرست بازیگران و غیره... می شود. برای خواندن بیوگرافی کریستوفر نولان می توانید به بخش بیوگرافی هنرمندان بروید. در ادامه این خبر با ما همراه باشید. 

در تازه ترین اخبار اطلاعات جدیدی از تازه ترین ساخته کریستوفر نولان، کارگردان آثاری چون فیلم Inception (تلقین)، فیلم The Prestige (حیثیت)، فیلم Memento (یادگاری) و سه گانه فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) منتشر شده است. کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که جدیدترین ساخته کریستوفر نولان قرار است با نام Tenet (تنت) اکران شود. همچنین حضور بازیگران بیشتری در این فیلم تایید شده که طبق آن، مایکل کین، کنت برانا، دیمپل کاپادیا، آرون تایلر-جانسون و کلیمانس پوزی، جدیدترین بازیگرانی هستند که به جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون و الیزابت دبیکی، در فیلم Tenet اضافه شده‌ اند.

 

در ادامه خبر گفته شده که فیلمبرداری و تولید فیلم Tenet رسما آغاز شده و قرار است در هفت کشور مختلف فیلمبرداری شود. نولان علاوه بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد. فیلم Dunkirk (دانکرک) آخرین فیلم کریستوفر نولان بود که در تابستان سال 2017 اکران شد و این فیلم توانست در مجموع بیش از 526.9 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فیلم موفق شد نامزد دریافت 8 جایزه اسکار شود که 3 جایزه نیز این فیلم از مراسم اسکار 2018 دریافت کرده است. فیلم Tenet به یک اثر اکشن و عظیم توصیف شده که اتفاقات آن در سراسر جهان جریان دارد و موضوع فیلم نیز جاسوسی بین المللی عنوان شده است. هویته ون هویتما، فیلمبردار فیلم Dunkirk، بار دیگر با نولان در فیلم Tenet همکاری خواهد کرد و او وظیفه فیلمبرداری این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

لودویگ گورانسون، آهنگساز برنده جایزه اسکار برای فیلم Black Panther (بلک پنتر)، وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم جدید نولان را بر عهده خواهد داشت تا باعث غافلگیری طرفداران نولان از عدم حضور هانس زیمر در این فیلم شود. این برای اولین‌ بار از زمان اکران فیلم The Dark Knight در سال 2008 است که نولان با شخص دیگری برای ساخت موسیقی متن فیلم‌ های خود همکاری خواهد کرد. فیلم جدید کریستوفر نولان محصول کمپانی برادران وارنر است و از 17 ژوئیه سال 2020 (27 تیر 1399) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو