یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین بخش صنایع، صنعت تولید محصولات مفتولی است. می‌توان گفت این محصولات از مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران در حوزه‌های مختلف می‌باشد.

به همین دلیل شرکت‌های بسیاری در عرصه تولید محصولات مفتولی فعالیت دارند که در بین آن‌ها شرکت حصار نوین الماس به عنوان برترین تولید کننده این محصولات مخصوصا توری پرسی شناخته می‌شود.

توری پرسی که از آن با نام‌های توری بافتی یا توری مشبک نیز یاد می‌شود، محصولی است که از مفتول‌های در هم بافته و تنیده شده تشکیل می‌شود. قبل از این که در مورد این محصول و کاربردهای آن صحبت کنیم، بهتر است ابتدا بهترین شرکت تولید کننده آن را معرفی کنیم.

شرکت حصار نوین الماس

 توری پرسی که در ادامه به صورت مفصل به معرفی آن می‌پردازیم، محصولی بسیار پرکاربرد است اما نکته اینجا است با وجود کاربردی بودن این نوع توری و مزایای بسیاری که برای آن تعریف شده است، اگر سطح کیفی محصول در حد استاندارد نباشید، نمی‌توان به استفاده بهینه ای از آن رسید. می‌توان چنین گفت که اولین و مهم‌ترین فاکتور در استفاده از توری پرسی کیفیت و اصل بودن آن است.

به همین خاطر شرکتی که تمام استانداردها را در تولید این محصول رعایت می‌کند، برای صنعتگران مختلف بسیار حائز اهمیت است. شرکت حصار نوین الماس به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع توری همچون توری پرسی، توری مرغی، توری فرنگی، توری گابیون، توری حصاری و محصولات مفتولی، کیفیت را در اولویت کار خود قرار داده و تمام محصولات خود را با مواد باکیفیتی تولید می‌کند.

این شرکت بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت درخشان در این عرصه را دارد و همواره در تلاش است که هدف خود یعنی پیشبرد صنعت کشور را با ارائه محصولات ممتاز و باکیفیت به واقعیت برساند. از مشتریان توری پرسی حصار نوین الماس، شرکت آهن آنلاین، دیجی کالا، اصفهان آهن، شهر آهن، آهن پخش و شهرمفتول را میتوان نام برد.

توری پرسی چیست؟

در تعریف این نوع توری می‌توان گفت نوعی پارچه سیم مانند است که سیم در آن به صورت رشته های تار و پود در هم تنیده و بافته شده است. این توری از موادی مانند: فولاد پرکربن، فولاد کم کربن، مس، فیبر، سیم، نیکل و غیره ساخته می‌شود و دارای ساختار بسیار محکم و با دوام است. علاوه بر استحکام و مقاومت فوق العاده توری پرسی این محصول از سطح صاف و زیبایی برخوردار است.

جالب است بدانید بر روی این توری هیچ نوع عملیات جوشکاری صورت نمی‌گیرد اما خود مفتول از جنس بسیار باکیفیت و با قدرتی است و استحکام بی‌نظیری به توری می‌بخشد. با وجود استحکام و مقاومت این محصول انتظار می‌رود که توری بافتی محصولی سفت و سخت باشد، در حالی که این توری انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. همین ویژگی سبب افزایش موارد استفاده از آن شده است.

توری پرسی

کاربرد توری پرسی

  • اصلی‌ترین کاربرد این توری استفاده به عنوان حصار و حفاظ در اطراف زمین کشاورزی، زمین نظامی در کل مکان‌هایی است که امنیت بیشتری می‌طلبند.

  • این توری به عنوان فنس در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌کیرد. با توجه به این که نصب یا حذف آن بسیار راحت است، بر کاربرد و مزیت این محصول افزوده است.

  • از این توری در ساختمان سازی برای فوندانسیون، پی ریزی و بتن ریزی استفاده می‌شود چون استفاده از این توری مشبک لا به لای بتن بر استحکام سازه می‌افزاید.

  • معمولا در ساخت قفس برای حیوانات خانگی یا در باغ وحش‌ها از توری پرسی استفاده می‌شود.

  • از این نوع توری در معادن و کارخانجات تولید کننده زغال سنگ و همچنین در صنایع شیمیایی به فراوانی استفاده می‌شود.

  • ساخت درب و پنجره و یا حفظ آن‌ها از معمول‌ترین کاربرد این محصول است.

مهم‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های توری پرسی

این نوع توری مقاومت بسیار زیادی در برابر خوردگی، زنگ زدگی، اسید و مواد شیمیایی دارد.

توری پرسی دارای ساختار پیچ خورده و بسیار قدرتمندی است. به همین دلیل می‌توان در شرایط نامساعد جوی مانند باد، طوفان و باران از این محصول انتظار مقاومت بسیار زیادی داشت.

نصب این محصول بسیار راحت است و به تخصص خاصی نیاز ندارد.

حجم و وزن این توری در مقایسه با قدرت و استحکام آن بسیار کم است، به همین خاطر در برابر حوادث مختلف آسیب‌پذیر نیست.

سطح این توری ضد لغزش است. مقاومت آن در برابر لغزش سبب افزایش فروش این توری مشبک شده است.

ساختار شبکه‌ای این توری از مهم ترین ویژگی‌های آن است چون جریان هوا به راحتی از آن عبور می‌کند.

قیمت توری پرسی

با توجه به این که توری بافتی در صنایع مختلفی کاربرد دارد و هر جا که از این محصول استفاده می‌شود، امنیت نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، باید در انتخاب و خرید آن نهایت دقت را به خرج دهید. در این بین یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که مطرح می‌شود، قیمت توری است. طبیعتا هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود. در حالت کلی عوامل متعددی بر قیمت این توری تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال جنس و نوع مفتول، ضخامت مفتول، اندازه چشمی، وزن و حجم و اندازه آن از پارامترهای تعیین کننده قیمت هستند.

خرید توری پرسی

خرید توری پرسی

اگر قصد خرید توری پرسی را دارید می‌توانید در سایت حصار نوین الماس آن را با قیمت مناسب تهیه کنید. این شرکت همواره در تلاش است تا تمام محصولات مفتولی و توری بافتی را با کیفیت عالی و قیمت منصفانه عرضه کند. شما می‌توانید در لیست محصولات این سایت قیمت به روز آن‌ها را مشاهده کرده و با سایت های دیگر مقایسه کنید تا متوجه معقول بودن قیمت در این سایت شوید.