آشنایی با ماشین-ربات‌های قسمت جدید Transformers

آشنایی با ماشین-ربات‌های قسمت جدید Transformers


منبع: فوت و فن

400

1400/7/20

15:46


آشنایی با ماشین-ربات‌های قسمت جدید Transformers

در Transformers: Age of Extinction تنها چیزی که از صحنه های حیرت انگیز انفجار جذاب تر به نظر می رسد، مجموعه ای از ترانسفورمرهای تبدیل شونده هستند.
 
البته همه آنها قبل از اینکه به آتوبات یا دیسپتیکان تبدیل شوند، تنها یک گروه واقعا جذاب و گرانقیمت از خودروها به شمار می روند. در این مطلب قصد داریم تمامی خودروهای مورد استفاده به جای ربات در این فیلم را به صف کنیم. اتومبیل هایی که هرکدام از ۱۵هزار تا ۲.۴ میلیون دلار قیمت دارند.
 

 

* جذاب ترین عضو گروه، کامیون Western Star 5700 مدل ۲۰۱۵ با قیمت تقریبی ۱۵۰هزار دلار
۵۷۰۰ حداقل تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده رنگ بازار را به خود نخواهد دید و قیمت دقیق آن نیز، هنوز اعلام نشده. اما نسخه قبلی آن با کد ۴۹۰۰، بسته به امکاناتش تا ۱۵۰ هزار دلار هم قیمت گذاری شده است.
 

 

* این خودرو به فرمانده آتوباتها، اپتیموس پرایم تبدیل می شود
در حالی که اپتیموس پرایم مجموعه فیلم های ترانسفورمرز را در قالب یک کامیون Marmon سال ۱۹۷۳ آغاز کرد، اکنون تبدیل به یک Western Star 5700 جذاب و فریبنده ۲۰۱۵ شده است.
 

 

* دو نسخه از اتومبیل مشهور شورلت کامارو، این محصول، نسخه اصلاح شده کامارو ۶۷ با قیمت تقریبی ۶۰ هزار دلار است
اگر چه اتوبات پیشاهنگ در دار و دسته ترانسفورمرها از ابتدا چیزی بیش از یک فولکس واگن بیتل بیچاره نبود، اما اکنون Bumblebee در فیلم مایکل بی، با لباس شورلت کامارو به صحنه آمده است. این نسخه بهبود یافته ۶۷ Camaro SS نزدیک به ۶۰ هزار دلار قیمت دارد.

 

  * یک اتومبیل کانسپت ۲۰۱۴ با قیمت تقریبی ۷۴ هزار دلار
Camaro Concept سال گذشته در نمایشگاه اتومبیل لاس وگاس به عنوان یک طرح اولیه (کانسپت) ویژه رونمایی شد. اگرچه هنوز این ماشین زیبا به تولید تجاری نرسیده است و قیمت آن مشخص نیست، اما مشخصا در گروهی بالاتر از Camaro Z/28 مدل ۲۰۱۴ خواهد ایستاد که ۷۴ هزار دلار فروخته می شود.
 

 

* و هر دو این خودروهای زیبای زرد رنگ تبدیل به Bumblebee ریز و چالاک می شوند.
 
 

 

* البته ماشین های جدیدی به قسمت جدید اضافه شده اند. شورلت کوروت C7 Stingray، قیمت تقریبی ۶۰ هزار دلار
Stingray مدت زمان زیادی نیست که به بازارهای جهانی عرضه شده و آن را می توان اولین کوروت مدرنی دانست که همه شرایط و لازم برای تبدیل شدن به بهترین خودرو اروپا را دارد. مدل پایه کوروت استینگاری ۶۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

 

 * کوروت تبدیل به Crosshairs خواهد شد، رباتی که هلیکوپتر هم می شود.
 

 

* بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتس ۲۰۱۳، گرانترین آتوبات فیلم ترانسفورمرز
ویتس با قدرت موتور ۱۲۰۰ اسب بخاری و قیمت ۲.۵ میلیون دلاری اش توانسته با سرعت ۴۸۷ کیلومتر بر ساعت، عنوان سریع ترین سوپر ماشین سال ۲۰۱۳ را از آن خود کند.

 

 

* خودرو اسپرت فوق کمیاب بوگاتی به سامورایی شمشیر باز آتوبات دریفت تبدیل می شود.
 

 

* کامیون میان رده تاکتیکی Oshkosh Defense محصول ۱۹۸۴ با قیمت ۱۷۰ تا ۳۸۰ هزار دلار در نقش ترانسفورمر
این کامیون جنگی تاکتیکی برای سفر در تمامی عوارض طبیعی و جاده ها مناسب به نظر می رسد و می تواند ماموریت های فراوان و متفاوتی را بر عهده بگیرد. از جمله اینکه یک پلتفرم کاربردی برای «سیستم توپخانه با قابلیت جابجایی بسیار بالا» یا HIMARS باشد. گفته می شود این کامیون بسته به امکاناتش از ۱۷۰ تا ۳۸۰ هزار دلار قیمت می خورد.
 

 

* در حالی که شکارچی آتوبات ها (رئیس دیسپتیکانها) قبلا در هیات یک جیپ ظاهر شده بود، اکنون تصمیم گرفته تا از لباس رسمی تر یک کامیون نظامی بهره ببرد.
 

 

 * لامبورگینی آونتادور LP 700-4  مدل ۲۰۱۴ با قیمت ۴۰۰ هزار دلاری در نقش یکی از نیروهای شرور اصلی فیلم
یک سوپر ماشین نیم میلیون دلاری با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت.
 

 

* دیسپتیکان Lockdown در قالب پرچمدار لامبورگینی، آوانتادور LP 700-4  فرو می رود.
 

 

* اتومبیل عجیب و غریب Pagina Huayra مدل ۲۰۱۳ با قیمتی بیش از یک میلیون دلار، باز هم یک آدم بد خطرناک در فیلم ترانسفورمرز
با نامی برگرفته از رب النوع باد، Huayra  یک اتومبیل دست ساز ایتالیایی با قیمت ۱.۴ میلیون دلار است که می تواند با سرعت ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت شما را بر روی ابرها به پرواز درآورد.
 

 

* این اتومبیل سیاه و قرمز قرار است تبدیل به یک ترانسفورمر دست ساز انسان شود که از Bumblebee الهام گرفته شده.
 

 

* و سرانجام Freightliner Argosy  مدل ۲۰۱۴ با قیمت تمام شده ۲۵۰ هزار دلار، نقش لباس زیبای یکی دیگر از آدم بدهای فیلم را برعهده دارد.
البته مدل Argosy مورد استفاده در فیلم، یک کانسپت تغییر یافته است، اما نمونه های معمولی این کامیون قدرتمند تا ۲۵۰ هزار دلار هم قیمت می خورند.
 

* این کامیون قالب بدن گالواترون می شود که در انتها به یک ترانسفورمر دست ساز انسان، الگو گرفته از اپتیموس پرایم تبدیل می شود.
 

تکمیلی: شورلت Sonic RS در این فیلم تبدیل به هیچ آتوبات یا دیسپتیکانی نمی شود. اما این اتومبیل ۱۵ هزار دلاری در ابتدای فیلم یکی از صحنه های برجسته و خارق العاده تعقیب و گریز را خلق می کند.
 
خب، با یک حسال سر انگشتی می بینیم که تنها اتومبیلهای معروف این فیلم بیش از ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار دلار برای تهیه کننده آن آب خورده اند! راستی، بالاترین بودجه تولیدات سینمای ایران (و حتی آسیا) چقدراست؟
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو