چند اسم بامزه برای گربه نر شما!

منبع: فوت و فن

88

1400/7/22

13:38


چند اسم بامزه برای گربه نر شما!

به تازگی صاحب یک گربه زیبا و بامزه شده اید اما هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده اید؟ اسمی که انتخاب می‌کنید باید با شخصیت گربه‌تان، رنگ موهایش و طرح بدنش جور درآید.

همانطور که متوجه شده اید گربه‌تان شخصیتی خاص برای خودش دارد، درست مانند انسان‌ها که هر کدام حالات و رفتارات خاصی دارند. به همین خاطر باید اسمی برای گربه‌تان انتخاب کنید که با شخصیتش جور در آید!

در ادامه چند اسم به علاوه معانی آنها برای گربه یا بچه گربه پسر به شما معرفی می‌کنیم.

۱- انگس (Angus): یک اسم اسکاتلندی برای گربه‌ای قوی که اطرافیانش را دوست دارد.

۲- آرچی (Archie): این اسم در واقع متعلق به طبقه اشراف و نجیب زادگان بوده و انتخاب خوبی برای گربه‌های مجلل و باشکوه است.

۳- اصلان (Aslan): کتاب ماجراهای نارنیا را خوانده اید؟ اصلان نام یکی از شخصیت‌های داستان شیر، کمد، جادوگر است. اصلان شیری تنومند است.

۴- اطلس (Atlas): در افسانه‌های یونانی، اطلس، خدایی است که دنیا را بر شانه‌هایش نگه داشته است.

۵- بگ هیرا (Bagheera): این هم نام یک شخصیت داستانی کتاب “کتاب جنگل” است. بگ هیرا در واقع نام پلنگی خردمند در این داستان است.

۶- بندیت (Bandit): گربه‌هایی که پوست پلنگی دارند، قلب انسان را می‌ربایند! به همین دلیل است که بندیت (راهزن) اسم مناسبی برای آنها است!

۷- امپراطور (Caesar): اگر گربه تان مانند امپراطوری که کت مخمل خود را به تن انداخته رفتار می‌کند، قیصر یا امپراطور نام مناسبی برای او است.

۸- کاسپر (Casper): کاسپر، آن روح معروف و دوست داشتنی را یادتان است. شاید آن انیمیشن را دیده باشید. کاسپر نام مناسبی برای گربه‌ای که تماما سفید است.

۹- چستر (Chester): چستر در واقع نام پلنگ نارنجی روی بسته‌های پفک است. اگر گربه‌تان نارنجی رنگ است، این نام می‌تواند اسم مناسبی برای او باشد.

۱۰- کروک شنکس (Crookshanks): در سری فیلم‌های هری پاتر حتما این گربه نژاد ایرانی بد خلق را دیده اید.

۱۱- دومینو (Domino): همانطور که گفتیم، یکی از بهترین راه‌های انتخاب نام برای گربه‌تان نگاه کردن به رنگ و طرح‌های مویش است. مثلا اگر گربه‌تان سفید و سیاه است، نام دومینو حتما به او می‌آید!

۱۲- فیلیکس (Felix): فیلیکس نام آن گربه کارتونی سیاه و سفید است. پس اگر گربه‌ای سیه و سفید دارید، به اسم فیلیکس فکر کنید.

۱۳- فیگارو (Figaro): فیگارو نام گربه ژپتو در داستان پینوکیو بود.

۱۴- فریتز (Fritz): فریتز نام گربه‌ای کارتونی است که در سال ۱۹۶۰ به نمایش درآمد.

۱۵- گارفیلد (Garfield): کمتر کسی است که این گربه شکمو و دوست داشتنی را نشناسد. اگر گربه ای نارنجی و شکمو دارید، گار فیلد می‌تواند نام مناسبی برای او باشد.

۱۶- گتسبی (Gatsby): رمان گتسبی بزرگ یکی از برترین رمان‌های قرن بود. گتسبی نام شخصیت‌ اصلی داستان است.

۱۷- هودینی (Houdini): هودینی نام شعبده بازی آمریکایی است. اگر گربه‌تان می‌تواند در یک پشم بهم زدن از جایی به جای دیگر برود و کارهای خارق العاده انجام دهد، هودینی نام مناسبی برای او است!

۱۸- هانتر (Hunter): اگر گربه‌ای همیشه در حال بازی شکار دارید (خودتان می‌دانید گربه ها تا چه حد این بازی را دوست دارند) می‌وانید به اسم هانتر (شکارچی) هم فکر کنید.

۱۹- جنکس (Jinx): در فیلم دیدار با والدین گربه هیمالیایی به نام جینکس هم در فیلم حضور داشت.

۲۰- لنسلات (Lancelot): لنسلات نام سلحشوری است که بسیار مورد اعتماد پادشاه آرتور بود. اگر گربه‌تان بی باک و دلیر است، نام لنسلات برایش بد نیست!

۲۱- مارس (Mars): اسم گربه‌تان را از روی اسم خدای جنگ یونانیان بگذارید. سیاره مریخ شب ها نوری قرمز رنگ و درخشان از خود ساطع می‌کند، پس اگر گربه‌ای با رنگ متمایل به قرمز دارید، مارس اسم خوبی است.

۲۲- مکس (Max): یکی از محبوب ترین اسم‌ها برای گربه‌های نر در ایالت متحده. مکس اسمی خوب برای هر گربه نری است.

۲۳- مرلین (Merlin): افسانه‌ها اینطور گفته اند که جادوگر مرلین می تواند خود را به هر شکلی که بخواهد در آورد. پس اگر گربه‌ای جادویی در خانه دارید اسم او را مرلین بگذارید.

۲۴- میدنایت (Midnight): اسمی عالی برای گربه‌هایی که تماما سیاه هستند (میدنایت به معنی نیمه شب است).

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو