امام جمعه ساری خواستار بستن فروشگاه‌های حیوانات خانگی شد

منبع: ساعد نیوز

3

1402/6/5

14:48


ساعد نیوز: ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود 160 فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست.

امام جمعه ساری خواستار بستن فروشگاه‌های حیوانات خانگی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، محمدباقر محمدی لائینی عصر شنبه در دیدار با دبیر امر به معروف و نهی از منکر کشور، ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: باید بیشتر به علت‌ها و سرچشمه‌ها بپردازیم و اگر مبارزه را با علت داشته باشیم معلول‌ها خودشان درست می‌شوند.

وی افزود: با مسئله بدحجابی و کم‌حجابی که منجر به کشف حجاب شده باید در سه سطح از جمله تشکل‌های پشت پرده زیرزمینی مبارزه کرد و دستگاه‌ها، ادارات و نهادهایی که کارکنانشان زیرمجموعه نظام بوده و موظف به رعایت حجاب و عفاف هستند را جدی بگیریم.

محمدی لائینی تاکید کرد: یکی از سرچشمه‌ها تهیه البسه است و باید بررسی شود صدها هزار البسه ناموزون کجا تهیه می‌شوند و باید از مسئولان اصناف و صمت پاسخ بخواهید و یقه آنها را پس از بازرسی بچسبید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود 160 فروشگاه حیوانات خانگی (پِت‌شاپ) در استان آن را زیبنده ندانست و خواستار برخورد با آن شد و گفت: در مسئله شهرک‌ها مگر می‌شود که کسی جلوی نیروی انتظامی را بگیرد و بساط پت شاپ‌ها جمع شود.

این مسئول تاکید کرد: در کنار حجاب و عفاف، باید به بحث گرانی‌ها، تورم، کم‌کاری‌ها، اسراف‌ها نیز توجه کرد و بر مدارس به‌ویژه در حوزه غیردولتی نظارت داشته باشید.

وی در پایان با اشاره به هجمه‌ها و اشتیاق‌ها برای رفتن به اربعین، اذعان داشت: میلیون‌ها نفر شوق رفتن به این سفر معنوی را دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو