چگونه بر روی آیفون و آیپد فیلم دانلود کنیم

چگونه بر روی آیفون و آیپد فیلم دانلود کنیم


منبع: فوت و فن

131

1400/7/24

11:11


چگونه بر روی آیفون و آیپد فیلم دانلود کنیم

در این متن کوتاه یکی از راه‌هایی که من استفاده می‌کنم رو برای شما توضیح می‌دهم.

  1. برنامه Documents 5 را از اپ‌ستور دانلود کنید.
  2. وارد برنامه شوید و دکمه Browser را در آن انتخاب کنید (شکلی شبیه به یک قطب‌نما داره)

  1. در داخل قسمت آدرس http://bia2safa.net/goto/web/url/2732280 کپی کنید و دکمه اِنتر را بزنید.

  1. وارد سایت که شدید محلی برای ورود آدرس در وسط صفحه می‌بینید. آدرس کلیپ یا فیلم مورد نظر خود را ( به دو حالتی که در زیر توضیح داده شده) وارد کنید و باز  اِنتر کنید
    1. آدرس فیلم  را از مرورگر خود کپی کنید یا
    2. در اپ یوتیوب ویدیو خود را باز کرده روی ویدیو در حال پخش تَب کنید، در بالا صفحه دکمه شبیه به یک فِلش را انتخاب کرده و بعد در منو باز شده copy link را انتخاب کنید و سپس آن را در جایی که در بالا توضیح داده شده کپی کنید.

  1. بعد از آن سایت  فیلم لینک‌های وارد شده همراه کیفیت قابل دانلود را نمایش می‌دهد. کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و دکمه دانلود را بزنید.

  1. وارد منو اصلی برنامه Documents 5  شده، پوشه‌ای به نامه downloads رو باز کنید.

  1. و بسته به دستگاه شما
    • انگشت خود را بر روی فیلم خود نگه دارید و آن را به گوشه بالای سمت  چپ تصویر بکشانید، پس از مدت کوتاهی فایل های اصلی برنامه Documents 5  نمایش داده می‌شود همانطور که انگشتتان را بر روی فیلم نگه داشته‌اید آن را بر روی فایل photos ببرید و رها کنید فیلم به برنامه  photos اضافه  می‌شود و هر وقت به آن احتیاج  دارید آن را در بخش عکسهایتان می‌توانید پیدا کنید.

 

  • راه دیگر فشار دادن گزینه Edit در گوشه بالای تصویر است و سپس انتخاب فیلم است. که بعد از آن منوی ظاهر می‌شود. در آن منو گزینه Move را انتخاب کنید منوی دیگری ظاهر می‌شود. در گوشه بالای سمت چپ این منو فِلش بازگشت را تب کنید پوشه photo را انتخاب کنید و دکمه Move را در بالای همین منو فشار دهید. همانند حالت قبل فیلم به قسمت عکس‌های شما اضافه شده است.




 
  • در این حالت می‌توانید به جای دکمه Move دکمهopen in  را انتخاب کنید و فیلم خود را مستقیما در برنامه‌هایی مانند تلگرام باز کنید.
 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو