حضور ستاره جوان ِ«The Maze Runner» در فیلم «دزدان دریایی کارائیب ۵»

منبع: فوت و فن

99

1400/7/26

13:44


حضور ستاره جوان ِ«The Maze Runner» در فیلم «دزدان دریایی کارائیب ۵»

به گفته جری براک هایمر، تهیه کننده فیلم پنجم دزدان دریایی کارائیب که «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده دروغ نمی‌گویند» نام دارد، کایا اسکودلاریو بازیگر ۲۲ ساله، به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است. او در اکانت توییتر خود نوشت: "با کمال خوشحالی اعلام می‌کنم که کایا اسکودلاریو، بازیگر جوان و باستعداد مجموعه «اسکینز» و «The Maze Runner» به جمع بازیگران ما در پنجمین قسمت دزدان دریایی کارائیب پیوسته است."

شایعه حضور این بازیگر در فیلم پنجم برای مدت‌ها بر سر زبان بود و او در این فیلم در نقش مقابل شخصیت اصلی کاپیتان جک اسپرو(با بازی جانی دپ) بازی خواهد کرد؛ شایعاتی مبنی بر حضور اورلاندو بلوم و خاویر باردن در این فیلم هم پخش شده اما هنوز هیچ خبر قطعی اعلام نشده است.

کایا اسکودلاریو قبلا در فیلم‌هایی چون «The Maze Runner» و «Spike Island» ظاهر شده است، اما بیشتر برای بازی در نقش «افی استونم» در مجموعه «Skins» شناخته می‌شود؛ این سریال تلویزیونی تا به حال مجموعه‌ای از استعدادهای جوان بریتانیایی را به دنیای هالیوود معرفی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به نیکولاس هالت(اکس-من) و جک اوکانل(ناشکسته) اشاره کرد. اوکانل در فیلم «ناشکسته» به کارگردانی آنجلینا جولی، در نقش فرانک زامپرینی قهرمان دو و میدانی المپیک که در جنگ جهانی دوم اسیر نیروی دریایی ژاپن می‌شود را بازی می‌کند.

فیلم پنجم دزدان دریایی کارائیب «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده دروغ نمی‌گویند» در هفتم جولای سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو