«The Walking Dead» رکوردها را می‌شکند

منبع: فوت و فن

60

1400/7/30

08:33


«The Walking Dead» رکوردها را می‌شکند

به گزارش شرکت آمارگیری «نیلسن» این رقم رکورد تماشاگران تلویزیونی برای یک برنامه غیر ورزشی را در پخش تلویزیون‌های کابلی شکسته است. این مجموعه ترسناک/آخرالزمانی، که «اندرو لینکلن» بازیگر بریتانیایی به عنوان نقش اصلی در آن حضور دارد، رکورد قبلی تعداد بالای تماشاگران را در قسمت اول فصل چهارم با ۱۶٫۱ میلیون از آن خود کرده بود. قسمت آخر فصل چهارم این مجموعه نیز با ۱۵٫۷ میلیون تماشاگر رکورد جدیدی برای پخش قسمت آخر یک سریال بر جای گذاشت.

قسمت جدید این مجموعه همچنین با جذب ۱۱ میلیون تماشاگر بین رده سنی کلیدی ۱۸-۴۹ سال موفقیت دیگری کسب کرده است. نزدیک‌ترین رقیب این مجموعه در این زمینه، کمدی محبوب « The Big Bang Theory» است که دارای ۶٫۹ میلیون مخاطب در این رده سنی می‌باشد.

همچنین به گزارش ورایتی این سریال که محصول شبکه کابلی آمریکایی «AMC» است، رکورد کسانی که آن را به صورت غیرقانونی دانلود کرده‌اند را هم شکسته است. به گزارش شرکت ردیابی دزدی آنلاین «Excipio»، ۱٫۲۷ میلیون دانلود غیرقانونی در ۲۴ بعد از پخش قسمت اول این مجموعه ثبت شده است. با این حال رکورد تعداد دانلودهای غیرقانونی همچنان در دست قسمت اول فصل چهارم مجموعه تلویزیونی « Game of Thrones» با ۱٫۸۶ میلیون دانلود است.

«The Walking Dead»، این مجموعه پرطرفدار داستان تلاش برای زنده ماندن یک کلانتر آمریکایی به نام «ریک گرایمز»(با بازی اندرو لینکلن) در دنیایی که توسط زامبی‌های آدمخوار تسخیر شده را به تصویر می‌کشد و بر اساس داستان مصوری به همین نام ساخته شده است.
 
پریا پورمند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو