چهارمین عضو گروه پاپ Blue هم اعلام ورشکستگی کرد

منبع: فوت و فن

84

1400/8/3

08:57


چهارمین عضو گروه پاپ Blue هم اعلام ورشکستگی کرد

با اعلام ورشکستی چهارمین عضو گروه Blue، حالا این گروه دیگر قادر به پرداخت دخل و خرج خود نیست. گروه Blue بیش از ۴۰ آهنگ برتر داشت و تا به حال بیش از ۱۵ میلیون نسخه آلبوم فروخته است.
لی رایان، خواننده ۳۱ ساله این گروه به دلیل قراردادی که با شرکت وام دهنده‌ای داشته مجبور به اعلام ورشکستی شده و حالا تمامی سرمایه‌اش از دست رفته و غیر قابل دسترسی شده است. سخنگوی او می‌گوید: "لی در طی این سال‌ها تلاش بسیاری کرده تا مشکلات مالیش را به بهترین شکل حل کند، اما سر انجام به این نتیجه رسید که اعلام ورشکستی بهترین راه برای حل مشکلات دیگری است که ممکن است با آن‌ها در آینده مواجه شود."

دوست و هم گروه دیگر او، دانکن جیمز نیز در سال ۲۰۱۳ و کمی بعد از این که شرکت این گروه «بلو ورلد ال.تی.دی.» ورشکست شد و نتوانست بدهی طلبکاران را بپردازد، ورشکستی خود را اعلام کرد. او گفت که سرمایه گذاری بد برای خانواده‌اش دلیل این اتفاق بوده است: "من همیشه دوست داشته‌ام تا عزیزانم سقفی بالای سرشان داشته باشند و راحت زندگی کنند، اما حالا مجبور شدم خانه‌ای که برای مادرم خریدم را بفروشم و این موضوع قلبم را شکست."

سیمون وب، که ادعا می‌کند این گروه در سه سال اول فعالیتش ۸۲ میلیون پوند درآمد کسب کرد اما به هیچ کدام از ۴ عضو گروه چیزی نرسید، چند هفته بعد از دانکن جیمز گفت که او هم ورشکسته است. آنتونی کاستا هم در همان زمان این خبر را اعلام کرد و گفت: "من اصلا پولم را پس انداز نکردم و هر چه بدست آوردم خرج کردم. من فکر می‌کردم که گروه بلو برای همیشه می‌ماند و هر پولی که داشتم، با از بین رفتن گروه هم تمام شد. در آن زمان کسی در مورد پس انداز کردن به من چیزی نگفت و من هم کسی را سرزنش نمی‌کنم."

منبعی آگاه نزدیک به این گروه می‌گوید که اعضای گروه، ولخرج نبوده‌اند، اما همگی در امر سرمایه گذاری بد عمل کرده‌اند و حالا نتیجه آن را می‌بینند.
گروه Blue، در سال ۲۰۱۱ بعد از استراحتی ۶ ساله دوباره به دنیای موسیقی بازگشت اما با موفقیت چندانی مواجه نشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو