DICE در مورد عدم وجود بخش داستانی در Star Wars: Battlefront توضیح می‌دهد

منبع: فوت و فن

77

1400/8/3

08:57


DICE در مورد عدم وجود بخش داستانی در Star Wars: Battlefront توضیح می‌دهد

در مصاحبه Patrick Bach، مدیر کلی استودیو DICE، با سایت خبری GameSpot، از او سوال شد که آیا نبود بخش داستانی در بازی به دلیل اجبار انتشار بازی قبل از انتشار فیلم جنگ ستارگان (Star Wars Episode VII: The Force Awakens) می‌باشد یا خیر.

پاتریک در جواب به این پرسش گفت که هر چند که محدودیت زمانی انتشار در اوایل تاثیراتی را بر روی تصمیمات این استودیو گذاشت، اما هیچ وقت به مرحله‌ای نرسید که به خاطر ‌آن بخش داستانی حذف شود.

او گفت:"اگر بخواهم صادق باشم، بخش داستانی هیچ وقت بخشی از هدف و برنامه ما نبوده است."
او در ادامه افزود:"هدف ما همیشه این بوده است که می‌خواستیم گیمر‌ها جنگ‌ها را از نو زنده کنند. ما می‌خواستیم تا آن‌ها نبرد‌هایی مربوط به فیلم جنگ ستارگان را تجربه کنند و DICE با تجربه‌اش در ساخت سری Battlefield، می‌داند که چطور میادین جنگ بی‌نظیری خلق کند."

در ادامه مصاحبه، پاتریک در مورد کیفیت بخش داستانی عناوین قبلی استودیو DICE صحبت کرد. از او پرسیده شد که آیا این استودیو تا به حال به استخدام افراد بااستعداد برای بهبود بخش‌های داستانی فکر کرده است، با توجه به این موضوع که کمپانی الکترونیک آرتز در پروژ‌ه‌های بزرگش به این استودیو کاملاً وابسته شده است.
پاتریک پاسخ داد:"بله حتماً، و این چنین هم نیست که ما تا به حال بر روی بخش داستانی کار نکرده باشیم. من با شما موافقم، بخش داستانی بازی‌های ما به اندازه بخش تک‌نفره قدرتمند نبوده است. اما از طرفی دیگر می‌توان گفت که داریم بخش‌های داستانی و Campaign را با بهترین بازی‌های چندنفره در دنیا، به گفته بعضی‌ها، مقایسه می‌کنیم. که این قیاس امکان‌پذیر نیست و یا خیلی دشوار است."

Star Wars: Battlefront آخرین عنوانی بود که در کنفرانس الکترونیک آرتز در جشنواره E3 به نمایش گذاشته شد. نمایش طولانی گیم‌پلی بازی در این مراسم، نبردی بزرگ بر روی سیاره Hoth و بخشی از درگیری‌های زمینی و هوایی را نمایش داد. دو شخصیت معروف این سری، دارث ویدر و لوک نیز در میدان نبرد حضور داشتند.
 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو