مزایای یادگیری زبان در کلاس‌های خصوصی

منبع: فوت و فن

55

1400/8/5

14:01


مزایای یادگیری زبان در کلاس‌های خصوصی

زبان را در کلاس‌های خصوصی بهتر یاد بگیرید

روز به روز نیاز و ضرورت یادگیری یک زبان جدید بیشتر می‌شود و مردم برای اشتغال به کار یا مهاجرت شغلی و تحصیلی، در آموزشگاه‌های مختلف ثبت نام می‌کنند و به یادگیری یک زبان جدید می‌پردازند. این کلاس‌ها بر اساس نیاز و خواسته‌ی زبان‌آموز انواع مختلفی دارند و با شرکت در آن‌ها می‌توانید از مزایای مختلفی بهره‌مند شوید.

برای مثال،‌ در سنین پایین بهتر است که در کلاس‌های گروهی شرکت کنید و با استفاده از جو شاد و ابزار مختلف به یادگیری یک زبان جدید بپردازید. اما هرچه سن بالاتر می‌رود؛ مشغله‌های زندگی نیز بیشتر می‌شود و روحیه‌ی افراد تغییر می‌کند. پس احتمالا اگر یک بزرگسال خجالتی هستید، برای شرکت در کلاس‌های گروهی فشار عصبی بیشتری احساس خواهید کرد.

طبیعتا کودکان از اشتباه کردن نمی‌ترسند، اما بزرگسالان برای یادگیری یک زبان جدید به محیط جدی‌تر و ساکت‌تری احتیاج دارند و برای تقویت انگیزه، به همکلاسی نیازی ندارند. همچنین بسیاری از بزرگسالان شاغل هستند و نمی‌توانند به موقع در کلاس‌های گروهی حاضر شوند. پس در موارد زیادی شرکت در کلاس‌های خصوصی توصیه می‌شود.

اما تفاوت کلاس‌های خصوصی با کلاس‌های گروهی چیست؟ چرا هزینه‌ی این کلاس‌ها بسیار بیشتر از کلاس‌های گروهی است؟ در ادامه قرار است به توضیح همین مبحث بپردازیم.

فواید آموزش زبان با کلاس‌های خصوصی

از مهم‌ترین مزیت‌های شرکت در این کلاس‌ها می‌توان به برگزاری کلاس بر اساس سطح علمی زبان‌آموز اشاره کرد. در کلاس‌های گروهی ممکن است تعیین سطح جدی صورت نگیرد و بر اساس سوتفاهم یا تشخیص نادرست، زبان‌آموز را به کلاسی بالاتر یا پایین‌تر از سطح علمی‌اش بفرستند. حتی ممکن است کلاسی مناسب سطح زبان‌آموز پیدا نشود. به این ترتیب، زبان‌آموز ناامید می‌شود و کلاس یا در کل یادگیری را رها می‌کند. اما در یک کلاس خصوصی در تعیین سطح شما بیشتر دقت می‌شود و تمرکز استاد رفع نقطه ضعف‌ها و آموزش نکاتی است که زبان‌آموز را هرچه سریع‌تر به مقصدش برساند.

به این نکته هم دقت کنید که در یک کلاس خصوصی، مدرس زبان تمام و کمال در اختیار زبان‌آموز است، چون این کلاس‌ها فقط با یک زبان‌آموز و یک مدرس تشکیل می‌شوند؛ بنابراین تمام توجه و تمرکز مدرس روی یک نفر قرار می‌گیرد و طبیعتا آموزشی هدفمند‌تر را ارائه می‌دهد. محیط آکادمیک، جدی و ساکت کلاس‌های خصوصی به شما کمک می‌کند تا به میزان کافی روی درس‌ها و سخنان استادتان تمرکز داشته باشید.

علاوه بر این با ثبت نام در کلاس‌های خصوصی می‌توانید استاد مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید و بر اساس سبک تدریس و لهجه‌ی مدرس‌، کسی را انتخاب کنید که برای شما بهتر است. با شرکت در این کلاس‌ها حتی اعتماد به نفس شما بالاتر می‌رود؛ چراکه بعد از چند جلسه می‌توانید با استاد خود ارتباط بهتری برقرار کنید و این فرصت را به او بدهید که شما را تمام و کمال بشناسد. به این ترتیب، در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی می‌توانید آن را برطرف کنید و تحت فشار کمتری به مطالعه‌ و  تمرین بپردازید. همچنین به علت اینکه ترس از اشتباه در یک کلاس دو نفره خیلی کمتر از یک کلاس ده-بیست نفره است، رفته رفته اعتماد به نفستان نیز بالاتر می‌رود.

امکان حل تمرین‌ها با مدرس به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ ابهامی از تمام وقتتان استفاده کنید و به یادگیری زبان بپردازید. در این کلاس‌ها مدرس از تمام روش‌ها، از جمله پکیج‌های آموزشی، فیلم‌ها، عکس‌ها و مطالب مختلف برای تدریس خصوصی استفاده می‌کند تا جلسات به کلاس‌هایی خسته‌کننده و انگیزه‌کش تبدیل نشوند.

کلاس‌های خصوصی آموزشگاه زبان ایرانمهر

آموزشگاه زبان ایرانمهر با ۱۶ سال سابقه‌ی درخشان در تدریس، می‌کوشد تا از بهترین اساتید برای آموزش انواع زبان‌های خارجی در کلاس‌های خصوصی استفاده کند و بر اساس شرایط زبان‌آموز، بهترین کلاس‌ها را برگزار کند. ایرانمهر با توجه به سطح و نیاز زبان‌آموز مناسب‌ترین استاد را برگزیده و حتی امکان اعزام مدرس به منزل شما را فراهم می‌کند.

کلاس‌های خصوصی در دوره‌های ۱۴ جلسه‌ای، ۲۸ جلسه‌ای و ۴۲ جلسه‌ای تشکیل می‌شود و با تعیین سطح دقیق و تخصصی، زبان‌آموز در بهترین و مناسب‌ترین دوره ثبت نام می‌شود. همچنین در صورتی که با استاد خصوصی خود مشکلی داشته باشید می‌توانید به آموزشگاه اطلاع داده و استادتان را عوض کنید.

در این کلاس‌ها سرعت تدریس بهتر و با برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام می‌شود تا شما را هرچه سریع‌تر به هدفتان برساند و برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و اخذ مدارک معتبر آماده شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو