بهترین فیلم‌های مگان فاکس

بهترین فیلم‌های مگان فاکس


منبع: فوت و فن

248

1400/8/9

10:34


بهترین فیلم‌های مگان فاکس

بازیگر مگان فاکس (Megan Fox)، در طی یک دهه گذشته، توانسته خودش را به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته هالیوود بشناساند. او توانسته تا نقش‌آفرینی‌هایی جذاب و مرموز را به تصویر بکشد. او در دوران بازیگری خود، توانسته تا علاوه بر حضور در فیلم‌های بلاک‌باستری، در دیگر آثار نیز نقش‌آفرینی کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین فیلم‌های مگان فاکس را به شما معرفی کنیم.

فیلم دوستان با بچه‌ها

Friends with Kids

Friends with Kids

با وجود جنبه‌های عاشقانه کمدی بحث‌برانگیز داستان فیلم دوستان با بچه‌ها، این فیلم کمدی پر از ستاره محصول سال ۲۰۱۱ میلادی، یک بررسی سرگرم‌کننده از رابطه‌های مدرن و منحصربه‌فرد به شمار می‌رود. فیلم دوستان با بچه‌ها به کارگردانی جنیفر وستفلد (Jennifer Westfeldt) است. در این فیلم، مگان فاکس هنوز در ابتدای راه حرفه بازیگری خود قرار دارد. این اثر نشان داد که مگان فاکس به همراه یک فیلم‌نامه بسیار خوب می‌تواند کمدی بهتری را بازی کند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به آدام اسکات (Adam Scott)، مایا رودلف (Maya Rudolph) و جان هم (Jon Hamm) اشاره کرد.

فیلم بدن جنیفر

Jennifer’s Body

Jennifer’s Body

فیلم بدن جنیفر به نویسندگی دیابلو کودی (Diablo Cody) و کارگردانی کاریان کوساما (Karyn Kusama) است. این فیلم، یک اثر ترسناک به شمار می‌رود. این فیلم فمینیستی، ترسناک و فانتزی به بررسی بلوغ، آزار و اذیت جنسی و موارد دیگر می‌پردازد. این فیلم با بازی بسیار جذاب مگان فاکس به همراه آماندا سیفرید (Amanda Seyfried) است. این فیلم به دلیل تبلیغات نابه‌جا، نقدهای نه چندان مثبتی از منتقدان در آن سال‌ها گرفته بود اما باید گفت که تماشای این فیلم چندان فکر بدی نیست.

فیلم لاکپشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows

Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows

اولین فیلم اکشن زنده از فیلم‌های لاکپشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته، یک اثر نه چندان خوب است که سعی داشته تا بر روی خطی بین داستانی مسخره و رویکردی مدرن و متعادل حرکت کند. دنباله آن نیز چندان جذاب نیست اما حداقل، مسخرگی و احمقانه بودن داستان را در آغوش گرفته است. فاکس در این فیلم نقش آپریل اونیل را به تصویر می‌کشد. مطمئنا به اندازه کافی از استعداد مگان فاکس در این آثار بهره گرفته نشده است و او در فیلم‌های بهتری نیز نقش‌آفرینی کرده است. البته از نظر فیلم‌های بلاک‌باستری و پر از جلوه‌های ویژه، این فیلم از جمله برترین‌های آنها به شمار می‌رود.

فیلم این یعنی چهل سالگی

This is 40

This is 40

فیلم این یعنی چهل سالگی، یکی از آثار ضعیف به کارگردانی جود آپاتو (Judd Apatow) به شمار می‌رود. اما با این حال، این فیلم همچنان دارای نقش‌آفرینی‌های خوبی از بازیگران خود است. این بازیگران شامل پاول راد (Paul Rudd)، لزلی مان (Leslie Mann)، جیسون سیگل (Jason Segel)، کریس اوداود (Chris O’Dowd)، جان لیثگو (John Lithgow)، آلبرت بروکس (Albert Brooks)، چارلین یی (Charlyn Yi) و مگان فاکس است. این فیلم ثابت کرده که مگان فاکس در کنار بازیگران مناسب دیگر، توانایی ارائه نقش‌آفرینی کمدی بسیار خوبی را دارا است. به نظر می‌رسد که او با یک فیلم‌نامه خوب، می‌تواند به راحتی نقشی کمدی را بازی کند.

فیلم تا زمان مرگ

Till Death

Till Death

فیلم تا زمان مرگ، یکی از آثار برتر مگان فاکس به شمار می‌رود و همچنین یکی از قوی‌ترین آثار سال ۲۰۲۱ است که در این ژانر عرضه شده است. در این فیلم، مگان فاکس نقش زنی را بازی می‌کند که به همسرش دست‌بند زده شده است. سپس، همسرش به خودش شلیک می‌کند و او را وارد یک ماجرا و تراژدی می‌کند. مگان فاکس در این فیلم، یک نقش‌آفرینی فیزیکی و پر از احساسات را ارائه می‌کند.

فیلم تبدیل شوندگان

Transformers

Transformers

فیلمی که سبب به شهرت رسیدن مگان فاکس شد، فیلم تبدیل شوندگان به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) است. این فیلم یکی از برترین آثار مجموعه فیلم‌های تبدیل شوندگان به شمار می‌رود. با این حال، در این فیلم، فضای زیادی برای مگان فاکس برای نقش‌آفرینی و بازیگری داده نشده است اما با این وجود، او موفق شده تا در همان مدت اندک نیز بدرخشد. او توانسته تا با درخشش خود در این فیلم، توجه‌ بیننده‌ها را به خود جذب نماید. این فیلم توانست تا او را به شهرت زیادی برساند و سکوی پرتابی برای او محسوب می‌شود.

فیلم یاغی

Rogue

Rogue

مگان فاکس در سال‌های اخیر از فیلم‌های بلاک‌باستری فاصله گرفته و به نقش‌آفرینی در ژانرهای مختلف روی آورده است. او به تازگی خودش را به عنوان یک ستاره اکشن به نمایش گذاشته است. در فیلم یاغی، او نقش یک مزدور را بازی می‌کند که در مقابل یک گروه تروریستی قرار گرفته است. این فیلم یک فیلم اکشن سطح B است و نمی‌توان آن را یک اثر قوی دانست اما بار دیگر، مگان فاکس ثابت کرده که او توانایی بازی در نقش اصلی را دارد. او توانسته تا هویتی تازه به حرفه بازیگری خود بدهد و امید می‌رود که در سال‌های آینده، او بتواند در نقش‌ها و فیلم‌های جذاب‌تری بازی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو