پایان هفته بارانی در کشور

46

1400/8/12

11:27


پایان هفته بارانی در کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی در کشور گفت:امروز با ورود سامانه بارشی به کشور برای استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، البرز، تهران و خراسان شمالی بارندگی خواهیم داشت.

وی ادامه داد:برای فردا علاوه بر مناطق ذکر شده سایر مناطق کشور همچون، اصفهان، چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، ایلام و همچنین در مناطق ساحلی دریای خزر تشدید بارش‌ها را شاهد خواهیم بود.


گودرزی گفت:این بارش‌های در ارتفاعات کشور به صورت برف خواهد بود به همین سبب کاهش محسوس دما را نیز در پی خواهد داشت.
وی گفت:دریای خزر از امشب تا روز جمعه مواج خواهد بود.


این کارشناس هواشناسی، گفت:در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، شمال تهران، شمال و غرب اصفهان، جنوب همدان، جنوب استان مرکزی و ارتفاعات سمنان با توجه به شدت بارش‌ها هشدار خواهیم داشت.


وی اضافه کرد:برای روز جمعه در استان‌های تهران، نیمه غربی اصفهان، چهار محال بختیاری، استان مرکزی و غرب یزد لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی معابر و در مناطق کوهستانی پیش بینی کولاک را خواهیم داشت.


وی در پایان در مورد وضعیت آب و هوایی تهران گفت: امروز بیشینه دما ۲۳ درجه و کمینه دما ۱۴ درجه خواهد اگرچه با توجه به بارش‌ها در کشور به تدریج کاهش دما را نیز در تهران خواهیم داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو