منشور مبارزه با فساد ابلاغ خواهد شد

منبع: برترین ها

79

1400/8/13

15:38


معاون پارلمانی رییس‌جمهوری گفت: منشور مبارزه با فساد از جمله اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم است که تدوین شد و برای اجرا به زودی ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: سیدمحمد حسینی روزپنجشنبه در نشستی با تعدادی از روحانیان و نخبگان فرهنگی یزد افزود: مبارزه همه جانبه با هرگونه فساد بدون در نظر گرفتن جایگاه حقیقی و حقوقی افراد لازمه توسعه و هدف دولت است و برای تحقق آن به جد تلاش می‌شود.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت زمینه لازم برای همکاری اقشار مختلف جامعه و نخبگان فراهم است و برای مبارزه عملی و جدی با مظاهر فساد همه باید رییس‌جمهوری و دولت را بیش از گذشته حمایت و همراهی کنند.

معاون رییس‌جمهوری در ادامه به اهمیت یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اشاره کرد و یادآور شد: باید برای تداوم اهداف نظام و انقلاب  نسبت به تبیین مناسبت‌ها و حوادث مختلف به خصوص برای نسل جوان اقدام موثر صورت گیرد، زیرا  نقش نخبگان در توسعه کشور امری ضروری است .

به گفته حسینی برای آشنایی بهتر با واقعیت‌های موجود جامعه شاهد سفرهای رییس‌جمهوری به استان‌های مختلف هستیم که نقش مهمی در ارتباط با مردم و شناخت مسایل و مشکل آنها دارد و همه باید برای رسیدن به اهداف نظام بیش از گذشته با همکاری یکدیگر وظایف مربوطه را انجام دهیم .

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری اظهار کرد: سفرهای استانی هیات دولت از جمله اقدام‌های مناسب و حایز اهمیت برای شناسایی و بررسی دقیق ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود در نقاط مختلف کشور است.

حسینی، توجه به حوزه فرهنگی را جزو مطالبه اصلی مقام معظم رهبری ذکر کرد که به رغم اهمیت موضوع هنوز روی زمین مانده و باید با همکاری نخبگان برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی اقدام کرد.

منشور مبارزه با فساد ابلاغ خواهد شد

وی در ادامه به اهمیت مدیریت میدانی در پیشگیری از حمله های سایبری به سیستم توزیع سوخت کشور اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم با همکاری و همراهی مستمر تمامی نیروهای انقلابی در شرایط و حوزه‌های مختلف نیاز دارد.

معاون رییس‌جمهوری در ادامه با بیان اینکه درهای سرمایه‌گذاری به روی همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز است تصریح کرد: جذب سرمایه‌های اقتصای و انسانی ایرانیان که در خارج از کشور مقیم هستند از دیگر برنامه‌های دولت است.

حسینی با بیان اینکه دولت سیزدهم آماده پذیرش و بررسی تمامی نظرها و پیشنهاد نخبگان استان‌ها در حوزه‌های مختلف است گفت: تقویت برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در برنامه‌های توسعه دولت با جدیت دنبال می‌شود.

وی در مورد مطالبه تامین آب شرب مردم یزد از محل آب انتقالی با بیان اینکه شورای عالی آب برای مدیریت و ساماندهی این مهم در کشور تشکیل شده است گفت: در این زمینه کارهای جدی در حال انجام است که در درازمدت تأثیرگذار خواهد بود.

معاون پارلمانی‌رییس‌جمهوری امروز سخنران ویژه تجمع استکبارستیزی شهروندان یزدی بود و در جمع آنها در سخنانی گفت: مقاومت و بصیرت ملت‌ها موجب افول قدرت پوشالی و ابهت توخالی آمریکایی‌ها در جهان شد و دوران زورگویی آنها هم به پایان رسید .

به گزارش ایرنا، حسینی در تجمع سلامت محور ضداستکباری مردم یزد در تکیه امیرچقماق افزود: مردم ایران و آزادگان جهان دیگر تسلیم فشارها و تهدیدهای دشمنان و آمریکایی‌ها نمی‌شوند.

وی به مناسبت‌های یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اشاره هم کرد و ادامه داد: در سایه مقاومت و هوشیاری ملت ایران، آزادگان و مسلمانان جهان تمامی توطئه‌های استکبارجهانی نقش بر آب شد .

معاون رییس‌جمهوری در ادامه با گرامیداشت ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدای انقلاب‌ اسلامی گفت: باید ابعاد این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز در نظام انقلابی  و ولایی به نحو مناسب و دقیق برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو