بهترین فیلم و سریال‌های جیسون سودیکیس

بهترین فیلم و سریال‌های جیسون سودیکیس


منبع: فوت و فن

75

1400/8/17

08:30


بهترین فیلم و سریال‌های جیسون سودیکیس

جیسون سودیکیس با سریال تد لاسو (Ted Lasso) توانسته تا به موفقیت زیادی دست پیدا کند و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. جیسون سودیکیس در آثار کمدی قابل توجهی بازیگر کرده است و چندین بار برنده جوایز مختلف شده است. او با حضور در سریال و برنامه Saturday Night Live در سال ۲۰۱۳ میلادی توجهات زیادی را به خود جذب کرده بود.

در ادامه همراه با ما باشید تا برترین آثار جیسون سودیکیس را به شما معرفی کنیم.

فیلم رئیس‌های وحشتناک (Horrible Bosses)

Horrible Bosses (Kurt Buckman)

Horrible Bosses (Kurt Buckman)

در سال ۲۰۱۱ میلادی، جیسون سودیکیس در فیلم رئیس‌های وحشتناک بازی کرده است. این فیلم کمدی تیره در مورد سه رفیق است که با کارفرمایان خود مشکل دارند و از همین رو، تصمیم می‌گیرند که هر کدام، رئیس دیگری را بکشد تا کسی به آنها شک نکنند. او در این فیلم، در کنار جیسون بیتمن (Jason Bateman) و چارلی دی (Charlie Day) نقش‌آفرینی کرده است. در بین سبک کمدی مستقیم بیتمن و تقلید بیهوده چارلی دی، جیسون سودیکیس، فرد متعادل بسیار خوبی است. این فیلم، یک اثر سرگرم‌کننده و پر از نشاط است که با نقش‌آفرینی خنده‌داری از سوی این سه بازیگر همراه شده است.

فیلم ما میلرها هستیم (We’re the Millers)

We’re the Millers (David Clark)

We’re the Millers (David Clark)

فیلم ما میلرها هستیم، یک فیلم کمدی بسیار موفق بوده است که در سال ۲۰۱۳ میلادی بر روی پرده سینماها اکران شده است. جیسون سودیکیس در این فیلم در کنار برجسته‌ای همچون جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، اما رابرتز (Emma Roberts)، ویل پولتر (Will Poulter)، نیک آفرمن (Nick Offerman) و کترین هان (Kathryn Hahn) نقش‌آفرینی کرده است. در این فیلم، جیسون سودیکیس نقش دیوید کلارک را در این فیلم بازی می‌کند. به دلایلی، او مجبور می‌شود تا مقدار زیادی مواد مخدر را از مرز مکزیک رد کند. از همین رو، او تصمیم می‌گیرد تا یک خانواده تقلبی و جالب توجه گردهم بیاورد تا کسی به آنها مشکوک نشود.

فیلم غول‌آسا (Colossal)

Colossal (Oscar)

Colossal (Oscar)

فیلم غول‌آسا، اثری فانتزی و کمدی است. سودیکیس در این فیلم، نقش مردی به نام اسکار را بازی می‌کند که به طور اتفاقی با دوستی کودکی‌اش به نام گلوریا با بازی ان هتوی (Anne Hathaway) برخورد می‌کند و متوجه می‌شود که او، به طرز شگفت‌انگیزی به یک موجود غول‌آسا متصل شده و در حال نابود کردن کره جنوبی است. سپس، اسکار متوجه می‌شود که او نیز همچنین ارتباطی دارد و به یک ربات غول‌پیکر متصل است. این فیلم، اثری عجیب است اما دارای پایانی رضایت‌بخش است. رابطه بین او و ان هتوی در این فیلم، بسیار تماشایی و لذت‌بخش است. این فیلم، اثری است که کمتر به آن توجه شده و یک اثر شگفت‌انگیز و شیرین به شمار می‌رود.

فیلم کداکروم (Kodachrome)

Kodachrome (Matt Ryder)

Kodachrome (Matt Ryder)

در این فیلم، جیسون سودیکیس نقش شخصی به نام مت را بازی می‌کند. مت، پسری است که با پدر به شدت مریض‌اش پس از مدت‌ها دوری، ملاقات می‌کند. نقش پدر وی را، اد هریس (Ed Harris) به تصویر می‌کشد. جیسون سودیکیس با این فیلم بار دیگر ثابت کرده است که توانایی‌های بازیگری او فراتر از ژانر کمدی است. در این فیلم، او یک نقش‌آفرینی پر از احساسات را به نمایش می‌گذارد که بخش‌هایی از آن را می‌توان در نقش‌آفرینی‌اش در سریال تد لاسو مشاهده کرد.

انیمیشن سریالی کلیولند شو (The Cleveland Show)

The Cleveland Show (Holt Richter/Terry Kimple)

The Cleveland Show (Holt Richter/Terry Kimple)

در این سریال انیمیشنی، جیسون سودیکیس، مهارت‌های صداپیشگی خود را به آزمایش گذاشته است. او در این سریال انیمیشنی، صداپیشگی دو کاراکتر را بر عهده دارد. صداپیشگی این بازیگر در این سریال انیمیشنی سبب شده تا او برای دیگر پروژه‌های صداپیشگی نیز انتخاب شود. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فیلم‌های پرندگان خشمگین (Angry Birds) و نسل بعدی (Next Gen) اشاره کرد.

سریال سی راک (۳۰ Rock)

30 Rock (Floyd DeBarber)

۳۰ Rock (Floyd DeBarber)

در سریال سی راک، جیسون سودیکیس نقش یک وکیل جذاب به نام فلوید دیباربر را بازی می‌کند که یک رابطه را با لیز لیمون با بازی تینا فی (Tina Fey) را شروع می‌کند. جیسون سودیکیس به دفعات متعدد در این سریال حضور پیدا کرده است و یک ارتباط غیر قابل انکار با تینا فی دارد. برای طرفداران این سریال، بازی سودیکیس در این نقش، بسیار دلپذیر بوده و نقش‌آفرینی او سبب محبوبیت این کاراکتر شده است.

سریال آخرین مرد روی زمین (The Last Man on Earth)

The Last Man on Earth (Mike Miller)

The Last Man on Earth (Mike Miller)

سریال آخرین مرد روی زمین، به مدت چهار فصل پخش شده است و سپس، کنسل شده است. این سریال، به دلیل کنسل شدن، نتوانسته تا پایانی شایسته برای بینندگان به ارمغان بیاورد. این سریال با بازی ویل فورت (Will Forte) در نقش فیل تندی میلر است که باور دارد که پس از اینکه یک ویروس مرگبار، بیشتر جمعیت را کشته است، او آخرین مرد روی زمین است. سودیکیس، نقش برادر او به نام مایک را بازی می‌کند که به هنگام پخش شدن این ویروس، در فضا بوده است و نجات یافته است. مایک به زمین باز می‌گردد و به نحوی، برادر خود را پیدا می‌کند. نقش‌آفرینی ویل فورت در کنار جیسون سودیکیس بسیار عالی است و این دو، رابطه پویا و بی‌نظیری در جلوی دوربین دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو