بهاره رهنما: هرکس که بعد از ۳۰ سال کار در رفاه نباشد بی دست و پاست

منبع: روزیاتو

66

1400/8/18

10:50


بهاره رهنما: هرکس که بعد از ۳۰ سال کار در رفاه نباشد بی دست و پاست

بهاره رهنما: هرکس که بعد از ۳۰ سال کار در رفاه نباشد بی دست و پاست

یکی از جنجال های خبری اینستاگرام در دو روز گذشته به خانم بهاره رهنما مربوط می شود که به تازگی سفری به ترکیه داشته و با پرستو صالحی دیگر هنرمند کشورمان دیدار تازه کرده که اخیرا به کشور همسایه مهاجرت کرده است.

در این سفر پرحاشیه بهاره رهنما ویدیوهایی را روی یک کشتی تفریحی در استانبول ترکیه ضبط کرده و در آنها با بیان حرفهایی جنجال آفرین شده. در یکی از این ویدیوها که در ادامه می بینید خانم رهنما خطاب به مخاطبانش می گوید:

“طبیعتا وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی ست که در این سن آسایش مالی داشته باشم.”

او که از زمان جدایی اش از پیمان قاسم خانی و ازدواج با یک تاجر ثروتمند ایرانی به نام امیر خسرو عباسی که در زمینه تولید و فروش لوازم آرایشی فعالیت دارد تا مدت ها نامش را در سرخط خبرهای روز قرار داده بود در ادامه پیام ویدیویی خود چنین می گوید:

هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتونه زندگی خوب داشته باشه و نتونه آرامش و آسایش رو برای خودش و اطرافیانش فراهم کنه، آدم بی‌دست‌وپاییه.

این حرف های خانم رهنما با انتقادات بسیاری از جانب مخاطبان روبرو شد و بسیاری حتی مبحث ازدواج او با یک تاجر را علت اصلی ثروت و آسایش خانم رهنما اعلام کردند. امروز خانم رهنما به این حواشی پاسخ داد و در یک لایو اینستاگرامی گفت که مخاطب حرف هایش خودش بوده و منظورش این بوده که اگر نتوانم برای فرزندم بعد از سی سال آسایشی را فراهم کنم خیلی عجیب است و پس من آدم بی دست و پایی هستم. در رابطه با حرفه ام [بگویم] که با این قدمت باید یک امنیت خاطری بیاورد. من خیلی زیاد آدمهایی را در ایران می شناسم که دچار مشکلاتی هستند و بدشانسی داشته اند اما من صرفا در مورد خودم حرف زدم.

 

این در حالیست که در ویدیوی نخست خانم رهنما با بیان این جمله که «هر آدمی که نتواند بعد از سی سال کار زندگی خود را بگرداند آدم بی دست و پایی است» گروهی فراتر از خود را مخاطب حرف هایش قرار داده بود.

بهاره رهنما پیشتر نیز نامش را در سرخط خبرها قرار داده و این اولین بار نیست که به چهره جنجالی سینما و تلویزیون بدل می شود. برای مثال در بحبوحه جدایی اش از پیمان قاسم خانی در یک برنامه ویدیویی از خانم ها خواست که وارد زندگی مردان متاهل نشوند. در نمونه ای دیگر او در یک مصاحبه تلویزیونی گفت زنانی که هدف تجاوز قرار می گیرند خودشان مقصرند. پیشتر انتشار گزیده اشعار خانم رهنما نیز دستمایه طنز کاربران به ویژه در توییتر قرار گرفت. بخش کوچکی از اشعار او را در ادامه می خوانید:

 

بیشتر بخوانید:

توهین بهاره رهنما به قوم لر در برنامه شام ایرانی

انتشار مجموعه اشعار بهاره رهنما

انگلیسی حرف زدن پر از اشتباه بهاره رهنما

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو