توهین بهاره رهنما به قوم لر در برنامه شام ایرانی

توهین بهاره رهنما به قوم لر در برنامه شام ایرانی


منبع: روزیاتو

106

1399/9/15

14:04


بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه ی سینما و تلویزیون بار دیگر و این بار با توهین به قوم لر در برنامه شام ایرانی جنجال آفرین شده است.

ویدئویی در شبکه های مجازی در حال دست به دست شدن است از یکی از قسمت های اخیر شام ایرانی، برنامه ای به سبک ریالیتی شو با حضور چهره های مطرح ایرانی که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. در این ویدئو که از قضا مربوط به قسمت میزبانی بهاره رهنما است، وی رو به مهمانان خود می گوید: «ماشالا دخترای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لر!»

این اظهار نظر بهاره رهنما با انتقاد شدید کاربران فضای مجازی رو به رو شد، امری که واکنش این بازیگر مشهور را به دنبال داشت.

رهنما با انتشار پست هایی در اینستاگرام خود گفت قصد توهین به قوم لر را نداشته و اتفاق پیش آمده را یک سوء تفاهم عنوان کرد.

بهاره رهنما ابتدا ویدئویی منتشر کرد و در توضیح اتفاق رخ داده گفت:

«در این دورهمی های شام ایرانی و هر دورهمی عادی ای ممکن است بحث ها و شوخی هایی اتفاق بیفتد اما این برنامه ها در واقع بهانه ای هستند برای دلخوشی و خوب کردن حال شما و خنداندن تان. کاش نکات مثبت آن ها را ببینیم و روی نکات منفی انقدر فوکوس نکنیم که خستگی به تن عوامل بماند.»

توهین بهاره رهنما به قوم لر شام ایرانی

رهنما ویدئوی دیگری در استوری خود منتشر کرد و گفت: اشاره ی بنده در بخش بازی نمایش در شام ایرانی به اولین فیلم فارسی بسیار قدیمی ایرانی به نام “دختر لر” و تعارضش با فیلم های هنرپیشه های امروزی مثل “نیکول کیدمن” هست.»

او همچنین گفت: «من خودم لر هستم. من اراکی هستم. اراکی ها قوم لر دارند.»

رهنما سپس در پستی جداگانه به طور مفصل تری به این موضوع پرداخت:

«این هم از فیلم “ دختر لر” که من بخاطر قدیمی بودنش اشاره کردم بهش و هیچ ربطی به قومیت نداره! خیلی ها میکن چرا توضیح میدی اما من توضیح میدم چون مردم برام عزیزن و خودم هم به نوعی لر محسوب میشم با احترام به همه مردم خوب کشورم خصوصا هم قومی های لر که با لهجه زیباشون در شام ایرانی صحبت کردم این پست رو گذاشتم که این سو تفاهم برطرف شه که اصلا موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود، خداوند همیشه ناظر و شاهد ارادت من به اقوام خوب و نجیب ایرانی است و کسانی که با تهدید و فحاشی خودشون رو لر معرفی میکنن بی شک فاقد اصالت و فقط در صدد تفرقه ‌پراکنی و حاشیه سازی هستند که البته این موارد تهدید از طریق وکیل محترم بنده در حال پیگیری است!

پی نوشت: از طوفان ها و توطیٔه های سخت تر از این گذشتم چون توکلم به خداوند است و اتکایم به مولایم علی…»

او در استوری دیگری هم بر صحبت های خود درباره ی تعبیر اشتباهی که از صحبت هایش در برنامه شام ایرانی شده تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

اینستاگردی: تیکه کلام های بهاره رهنما در شام ایرانی و جنجال‌های زایمان لاکچری

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما با عکس های جدید

اظهارات جنجالی بهاره رهنما در مورد تجاوز جنسی به دختران

بهاره رهنما به کرونا مبتلا شد؛ کدام بازیگران ایرانی تا به حال کرونا گرفته اند؟

اندیشه های مجازی «بهاره رهنما»: از تئاتر و کتابنویسی تا ویزای کانادا

«بهاره رهنما» به ۵۰ ضربه شلاق محکوم شد؛ تصویر شکایت سیروان خسروی

از رامبد جوان تا گلاب آدینه: داستان طلاق های جنجالی سلبریتی‌ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو