برترین فیلم‌های کریستن استوارت

برترین فیلم‌های کریستن استوارت


منبع: فوت و فن

129

1400/8/23

11:12


برترین فیلم‌های کریستن استوارت

کریستن استوارت (Kristen Stewart) بازیگر خارق‌العاده‌ای است. در سال‌های گذشته میلادی، او در فیلم‌های جالب توجه و متمایز حضور پیدا کرده و به عنوان بازیگر، در طیف گسترده‌ای از نقش‌ها بازی کرده است. کریستن استوارت را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و جالب‌توجه بازیگران زن حال حاضر سینما دانست او جدیدا در فیلم اسپنسر (Spencer) بازی کرده است که یکی از مورد تحسین‌ترین فیلم‌های کارنامه هنری او به شمار می‌رود.

از همین رو، در این مطلب قرار است به معرفی برترین فیلم‌های او بپردازیم.

۱۰- فیلم به سوی طبیعت وحشی (Into The Wild)

Into The Wild

Into The Wild

فیلم به سوی طبیعت وحشی، اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته جان کراکور است. این فیلم به کارگردانی شان پن (Sean Penn) است و داستان غم‌انگیزی از کریستوفر مک‌کندلس جوان را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد تا زندگی خودش را رها کند و سعی دارد تا روی پای خودش بایستد. فیلم به سوی طبیعت وحشی، یکی از نقش‌آفرینی‌های ابتدایی کریستن استوارت به شمار می‌رود.

۹- فیلم صحبت (Speak)

Speak

Speak

این فیلم نیز بر اساس یک رمان است و نگاهی عمیق و در عین حال، دردناک را به زندگی ملیندا با بازی کریستن استوارت دارد. استوارت توانسته تا این نقش را به خوبی به نمایش بگذارد. با اینکه کریستن استوارت در زمان ساخت این فیلم تنها سیزده سال داشته اما به خوبی توانسته تا وضعیت آشفته و به هم ریخته مدلینا را به نمایش بگذارد.

۸- فیلم سرزمین ماجراجویی (Adventureland)

Adventureland

Adventureland

سرزمین ماجراجویی، طنز خود را به خوبی با درام خود در تعادل نگه می‌دارد. این فیلم، یک کمدی دهه هشتادی است که در مورد کارکنان یک پارک تفریحی است. کریستن استوارت توانسته تا این نقش را به صورت احساسی بازی کند و در لحظات کلیدی فیلم، بدرخشد. یکی از جنبه‌های جالب توجه این فیلم، نقش‌آفرینی ماهرانه و زیبای کریستن استوارت است.

۷- فیلم هنوز آلیس (Still Alice)

Still Alice

Still Alice

کریستن استوارت در فیلم هنوز آلیس، مخاطبان را همراه با ترس و درد، به داستانی ناپدید شدن یکی از اعضای خانواده می‌برد. کریستن استوارت موفق شده تا به طرز غیر منتظره‌ای، با نقش خودش، پیچش جالبی وارد داستان فیلم نماید.

۶- فیلم زیر آب (Underwater)

Underwater

Underwater

در فیلم زیر آب، کریستن استوارت، مخاطب را به عمیق‌ترین نقاط اقیانوس می‌برد. او در این فیلم، نقش نورا را بازی می‌کند که یک مهندس فنی است که در حال تحقیقات در درون مجموعه‌ای هستند که به دلیل رویدادی، در درون اقیانوس غرق می‌شود. فیلم زیر آب، با بازی بسیار قدرتمندی از سوی کریستن استوارت است. این بازیگر موفق شده تا در لحظات پایانی فیلم، یک نقش‌آفرینی احساسی را به بیننده ارائه کند که از جنبه‌های شگفت‌انگیز این فیلم به شمار می‌رود.

۵- فیلم شادترین فصل (Happiest Season)

Happiest Season

Happiest Season

فیلم شادترین فصل، اثری کمدی و عاشقانه با بازی کریستن استوارت و مکنزی دیویس است. فیلم شادترین فصل، فیلمی در مورد پویایی خانواده پر مشغله است که در آن، کریستن استوارت، یک نقش‌آفرینی کمدی بسیار عالی را به نمایش می‌گذارد که دارای جنبه احساسی بزرگتری نیز است. نقش‌آفرینی کریستن استوارت باعث شده تا مخاطب در لحظات مختلف فیلم، بخند و شاد شود.

۴- فیلم برخی زنان (Certain Women)

Certain Women

Certain Women

فیلم برخی زنان، به آرامی، داستان بصری را روایت می‌کند که بر محوریت تلاش‌ها و کشمکش‌های شخصیت‌های آن است که سعی دارند تا زندگی خود را سپری کنند. کریستن استوارت در این فیلم، در کنار لیلی گلادستون (Lily Gladstone) نقش‌آفرینی می‌کند. این دو بازیگر، به خوبی در کنار یکدیگر نقش‌آفرینی می‌کنند. کریستن استوارت موفق شده تا خستگی و فرسودگی نقشش را در این نقش‌آفرینی خود به تصویر بکشد. لیلی گلادستون نیز توانسته تا لذتی به نقش خود بدهد.

۳- فیلم ابرهای سیلس ماریا (Clouds of Sils Maria)

Clouds of Sils Maria

Clouds of Sils Maria

فیلم ابرهای سیلس ماریا، حسی مسحور کننده دارد. این فیلم، دارای جذبه چند سطحی است که فیلم را با تنش همراه می‌کند. کریستن استوارت در برخی از صحنه‌های فیلم توانسته تا به نقطه اوجی برسد که شما را به وجود می‌آورد.

۲- فیلم مامور خرید شخصی (Personal Shopper)

Personal Shopper

Personal Shopper

فیلم مامور خرید شخصی، یک داستان ارواح را به نمایش می‌گذارد که شما احتمالا همانند آن را هرگز ندیده‌اید. این فیلم، ما را به یک بررسی پر از تنش از شخصیت مائورین با بازی کریستن استوارت می‌برد. کریستن استوارت موفق شده تا در این فیلم، یکی از پیچیده‌ترین کاراکترها را به تصویر بکشد و این کار را نه با دیالوگ بلکه با یک نقش‌آفرینی کاملا فیزیکی انجام داده است.

۱- فیلم اسپنسر (Spencer)

Spencer

Spencer

فیلم اسپنسر نه تنها شامل یکی از بهترین نقش‌آفرینی کارنامه بازیگری کریستن استوارت می‌شود بلکه یکی از بهترین نمایش‌های بازیگری در تمام تاریخ سینما است. فیلم اسپنسر، در تمام لحظات و جنبه‌ها، یک موفقیت برجسته و خیره‌کننده است. این فیلم توسط پابلو لارین (Pablo Larraín) کارگردانی شده که اثری مشابه با فیلم جکی (Jackie) محصول سال ۲۰۱۶ میلادی به کارگردانی خودش بوده است. فیلم اسپنسر، بیننده را به عمق درونی جهان و روان شاهدخت دایانا می‌برد. کریستن استوارت موفق شده تا به زیبایی هر چه تمام‌تر، نقش شاهزاده دایانا را در این فیلم به نمایش بگذارد. کریستن استوارت در این فیلم، توانسته تا به نقطه اوجی در حرفه بازیگری خود دست پیدا کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو