رابین‌کش؛ مطمئن‌ترین پلتفرم برای معاملات ارز دیجیتال

منبع: فوت و فن

84

1400/8/24

10:09


رابین‌کش؛ مطمئن‌ترین پلتفرم برای معاملات ارز دیجیتال

برخلاف سال‌های گذشته، این روزها نام ارزهای دیجیتال بیشتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. بیت‌کوین را به‌عنوان نماینده اصلی این بازار می‌شناسند، اما واقعیت این است که هزاران رمزارز جذاب و قابل‌توجه در این بازار وجود دارد که می‌توانند آینده را در تسخیر خودشان دربیاورند. بااین‌وجود همیشه اخبار و گفته‌هایی درباره کلاهبرداری و خطرهای موجود در این بازارها وجود دارد که باعث شده افراد زیادی نسبت به آن بی‌اعتماد شوند. امنیت و فعالیت در یک بستر مطمئن و قابل‌اعتماد یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که باعث می‌شود افراد به این بازار نگاه مثبتی داشته باشند. ما در این مطلب می‌‌خواهیم نگاهی به این دغدغه مهم سرمایه‌گذاران داشته باشیم و یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و قابل‌اعتماد را به شما معرفی کنیم. رابین‌کش نامی است که تا امروز توانسته نام خود را باسابقه درخشان و معتبری که داشته است سر زبان‌ها بیندازد. اگر دوست دارید خریدوفروش ایمن رمزارزها را در صرافی رابین‌کش تجربه کنید، این مطلب برای شماست:

رابین‌کش

درباره رابین‌کش

صرافی رابین‌کش کار خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و تا امروز به یک نام آشنا در این حوزه تبدیل شده است. تیم اولیه صرافی متشکل از نخبگان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور بود و امروز این تیم با پذیرش افراد متخصص و برتر توانسته تیمی کامل‌تر و حرفه‌ای‌تر برای پشتیبانی از این صرافی باشد.

رابین‌کش علاوه بر فعالیت در زمینه تجارت و ارزهای دیجیتال، تحقیق و توسعه در حوزه فناوری‌های بلاکچین را هم جزء اولویت‌های اول خود قرار داده است.

یکی از ویژگی‌هایی که صرافی رابین‌کش تاکید زیادی روی آن دارد ساختن محیط کاربری آسان و کاربرپسند است. رابین‌کش می‌‌خواهد همه کاربران با هر سطحی از دانش و تجربه که وارد سایت صرافی می‌شوند، بتوانند از امکانات و قابلیت‌های آن استفاده کنند و در یک فضایی امن و راحت به خریدوفروش ارزهای دیجیتالی موردنظر خود بپردازند.

بازار مستقیم

بازار مستقیم (OTC)‌ قدیمی‌ترین بازار فعال رابین‌کش است. این بازار رابین‌کش همواره با به‌روزرسانی‌های مختلفی مواجه شده که آن را تکمیل‌تر و کاربردی‌تر کرده است. بازار مستقیم رابین‌کش ۴۰ رمزارز را پشتیبانی می‌کند و قابلیت سفارش‌گذاری چه داخل رابین‌کش و چه خارج از رابین‌کش را برای کاربران فراهم می‌کند.

بازار برخط رابین‌کش

رابین‌کش در بازار برخط تاکنون ۲۳ ارز دیجیتال را تحت پوشش خدمات خریدوفروش خود گرفته است. همچنین بازار برخط حرفه‌ای رابین‌کش (P2P ) از جمله ویژگی‌ها و امکاناتی است که این صرافی در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بازار برخط رابین‌کش

در بازار برخط تمام رمزارزهای قابل معامله از کیف پول اختصاصی بهره می‌برند و بالغ بر ۵۰ بازار به سه رمزارز پایه تومان، تتر و بیت‌کوین دسترسی دارند. معامله‌گران در بازار برخط می‌توانند سفارش‌های خود را با حجم و قیمت مشخص ثبت کنند. یکی دیگر از امکاناتی که در این بازار کار را برای کاربران آسان‌تر کرده است، امکان ثبت حد ضرر است.

ویژگی دیگری که باعث شده تا رابین‌کش از سایر صرافی‌های داخلی متمایز شود، تعیین قیمت ارزهای دیجیتال در بازار برخط است. رابین‌کش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار برخط را به‌صورتی طراحی کرده است که با قیمت موجود در بازارهای جهانی منطبق است.

بازار بر پایه بیت‌کوین رابین‌کش

همان‌طور که بیت‌کوین یکی از مهم‌ترین رمزارزهای موجود در این بازار است، رابین‌کش هم به‌منظور فراهم‌کردن بستری مطمئن برای معامله‌گران حرفه‌ای، بازاری بر پایه بیت‌کوین طراحی کرده است. در این بازار کاربران می‌توانند علاوه بر تومان و تتر، ارزها را بر پایه بیت‌کوین هم معامله کنند. در این بازار به‌راحتی می‌توان رمزارزها را به بیت‌کوین یا از بیت‌کوین به دیگر ارزهای دیجیتال فعال در بازار تبدیل کرد.

بازار اکسپرس رابین‌کش

سومین بازار که در رابین‌کش بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد، بازار اکسپرس است. کاربران با استفاده از این بازار رابین‌کش می‌توانند طی یک فرایند سریع و ساده، دارایی‌هایی خود را به رمزارز موردنظر خود تبدیل کنند.

قابلیت تبدیل رمزارزها به یکدیگر از جمله ویژگی‌های مثبت این بازار است. این ویژگی باعث می‌شود معامله‌گران با کمترین کارمزد و بدون نگرانی از ریسک ناشی از نوسانات قیمتی، رمزارزهای موردنظر خود را به رمزارز دلخواهشان تبدیل کنند. در این بازار هم از ۲۳ رمزارز پشتیبانی می‌شود.

نکته مهم دیگر درباره بازار اکسپرس طراحی آسان و قابل‌درک آن است. حتی اگر کاربر تجربه کافی برای معامله و ترید کردن در بازار را نداشته باشد، در این بازار می‌تواند به‌راحتی شروع به فعالیت کند.

کارمزد بازارهای رابین‌کش

اما آخرین نکته‌ای که باید درباره خریدوفروش ایمن رمزارزها در صرافی رابین‌کش به آن اشاره کنیم، کارمزد بازارهای رابین‌کش است. یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که معامله‌گران برای اعتماد به یک صرافی باید در نظر داشته باشند، میزان کارمزدی است که دریافت می‌شود. این اعداد و ارقامی که با عنوان کارمزد معامله در صرافی مشخص می‌شود می‌تواند زمینه‌ساز اعتماد یا عدم اعتماد به صرافی باشد. بدون شک کارمزدهای بالا قابلیت جلب‌توجه معامله‌گران و کاربران را ندارد.

کارمزد بازار مستقیم رابین‌کش رایگان است و کاربران فقط در بازارهای برخط و اکسپرس کارمزد پرداخت می‌کنند. کارمزدی که در این بازارها پرداخت می‌شود هم به یک میزان است.

کارمزد معامله در رابین‌کش به‌صورت درصدی و بر اساس سطح‌های مختلف کاربران از ۰.۲ تا ۰.۱۴ درصد متغیر است.

کلام پایانی

لازم به ذکر است که صرافی رابین‌کش تلاش کرده است تا با ایجاد امکان معامله مستقیم و نوسان‌گیری بستری امن و کاربردی را برای معامله‌گران خود فراهم کند. اگر شما هم می‌خواهید از یک بستر امن و معتبر برای انجام معاملات خود استفاده کنید، می‌توانید با ورود به این سایت و افتتاح حساب در آن، اولین قدم‌های حضور در دنیای بازار ارزهای دیجیتال را محکم و باقدرت بردارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو