دانلود بازی Hammerting برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Hammerting برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

97

1400/8/26

22:49


بازی Hammerting یک بازی شبیه ساز ماینینگ است که همراه با المان‌های نقش آفرینی ژاپنی دنبال می‌شود. در این بازی قبیله‌ای را می‌بینیم که از کوتوله‌های رنگارنگ تشکیل شده است و شما باید آن‌ها را مدیریت کنید. عملیات استخراجی در جریان است و شما به‌صورت حماسی باید کم کم کلنی را قدرتمندتر کنید. می‌توانید شمشیرهای افسانه‌ای درست کرده و برای شکوه بیشتر سرزمین، در عمق خطرات بازی فرو بروید.

بازی Hammerting از جنگلی تشکیل شده است که شما در آن به یک استاد تمام عیار تبدیل خواهید شد و می‌توانید به متحدان خود کمک کنید. بازی روی تولید و تامین منابع استوار شده است و باید از ابتدا به‌صورت فروتنانه روی همین موضوع تمرکز داشته باشید. هرچقدر که پیشرفت کنید، قبیله‌ی کوچک شما به‌دلیل مهارت برتر شما، می‌تواند بر قلمروهای دیگر چیره شده و گسترش پیدا کند. این گسترش نیز سبب خواهد شد که سرزمین‌های دیگر شما را بشناسند.

Hammerting PC-PLAZA

نسخه کامل بازی توسط PLAZA اضافه شد

دانلود-بازی-Hammerting

در بازی Hammerting می‌توانید همه نوع درخواستی را اجابت کرده و در برابر ارتش خون آشام، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید. انبوهی از شمشیرهای نقره‌ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید از آن‌ها برای تاج گذاری نهایی استفاده کنید. بازی چیزهایی بسیار بیشتر از یک تجربه‌ی نقش آفرینی ساده برای شما خواهد داشت و دنیایی را خواهیم دید که رفته رفته گسترده تر می‌شود. شما باید در این دنیای بزرگ، رفته رفته به پیروزی نهایی نزدیک‌تر شده و پایگاه خود را به کمک کوتوله‌های سرزمین گسترده‌تر کنید.

بازی از المان‌های فانتزی نیز استفاده می‌کند تا بتواند گسترش پایگاه را به شکل سرگرم کننده‌تری برای شما داشته باشد. هر کسی می‌تواند یک شمشیر آهنی برای خود درست کرده و توانایی‌های بیشتری را کسب کند. در رویدادهای مختلف زندگی، شاهد این موضوع خواهیم بود که کوتوله‌ها چقدر می‌توانند در رسیدن به اهداف به شما کمک کنند.


info

Manage a clan of colourful Dwarves, establish an epic mining operation, craft legendary swords and delve deep for greater glory, riches… and danger.

With a war raging on the surface, the Dwarves pledge to delve deep and as master craftspeople, will produce and supply what is needed to aid their allies. From humble beginnings, you start with a handful of Dwarves who need to set up operations quickly. However, as you progress, your small clan will expand and become known throughout the Upper Realms for their skill and premium craftsmanship

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel core i5-2300 | AMD Phenom II X6 1090T

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon R7 360, 2 GB

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: Requires the graphics card to be compatible with Vulkan 1.1

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-6600 | AMD Ryzen 3 1300X

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 780, 3 GB | AMD Radeon R9 290, 4 GB

Storage: 4 GB available space

Additional Notes: Requires the graphics card to be compatible with Vulkan 1.1

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Hammerting-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو