سریال‌های آینده سرویس اپل تی‌وی پلاس

سریال‌های آینده سرویس اپل تی‌وی پلاس


منبع: فوت و فن

71

1400/8/27

09:12


سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس از سال گذشته و شروع پرقدرتش، لیست بلند بالایی از فیلم و سریال‌ها خلق کرده است. این سرویس با سرمایه‌گذاری زیاد خود در زمینه ساخت و تولید سریال، قصد دارد تا به رقبای خود همچون نتفلیکس نزدیک شود. در زیر لیستی از سریال‌هایی قرار دارد که در آینده از این سرویس آنلاین پخش خواهد شد.

سریال بنیاد (Foundation)

سریال بنیاد بر اساس رمانی علمی-تخیلی به همین نام نوشته آیزاک آسیموف است. رمان بنیاد نوشته آسیموف در زمان انتشار خود، تحولی در ژانر رمان‌های علمی-تخیلی بود و چندین نسخه دنباله نیز آن منتشر شد. این رمان در مورد آینده‌ای است که در آن، هر رویداد و اتفاق بزرگ سیاسی توسط کسانی به نام روانشناسان تاریخ از قبل برنامه‌ریزی و پیش‌بینی شده است. این افراد، قدرت دیدن آینده را تبدیل به یک علم کرده‌اند. سریال بنیاد با بازی لی پیس در نقش فرمانروای کهکشان و جارد هریس در نقش هردی سلدون است. پخش سریال بنیاد قرار است از تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس آغاز شود.

سریال مشکل جان استوارت (The Problem With Jon Stewart)

سریال مشکل جان استوارت، شوی تلویزیونی با بازی جان استوارت است. آخرین حضور جان استوارت در دنیای تلویزیون به سال ۲۰۱۵ و برنامه دیلی شو برمی‌گردد که وظیفه مجری‌گری برنامه را برعهده داشت. بنابر درخواست مسئولان سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس، این برنامه از این کمدین سیاسی قرار است تا چندین فصل ادامه داشته باشد. شروع پخش سریال نیز قرار است از ماه سپتامبر ۲۰۲۱ شروع شود.

سریال تهاجم (Invasion)

سریال تهاجم ساخته سایمون کینبرگ و دیوید ویل است. سریال تهاجم، سریالی علمی-تخیلی است. کینبرگ قبلا فیلم‌هایی از دنیای سینمایی مردان ایکس (X-Men) را ساخته و دیوید ویل نیز سریال شکارچیان (Hunters) را خلق کرده است. این سریال قرار است به بررسی زوایای مختلف تهاجمی به سیاره زمین را در سرتاسر جهان بررسی کند. گلشیفته فراهانی در این سریال ایفای نقش خواهد کرد. پخش سریال تهاجم قرار است از ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس شروع شود.

سریال روانپزشک اتاق بغل (The Shrink Next Door)

سریال روانپزشک اتاق بغل با بازی پاول راد و ویل فرل خواهد بود. این سریال را مایکل شووالتر کارگردانی خواهد کرد. شووالتر ساخت فیلم‌هایی همچون تابستان داغ و مرطوب آمریکایی (Wet Hot American Summer) و بیمار بزرگ (The Big Sick) را در کارنامه دارد. این سریال قرار است نسبت به کارهای ویل فرل و پاول راد، کمدی تیره‌تیری را برای طرفداران به تصویر بکشد. این سریال بر اساس پادکستی به همین نام است و رابطه واقعی و عجیب بین یک روانپزشک و بیمارش را که در اتاق بغلی زندگی می‌کند، به تصویر می‌کشد. پخش فصل اول سریال روانپزشک اتاق بغلی قرار است از ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ شروع شود.

سریال جدایی (Severance)

سریال جدایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته لینگ ما است که در سال ۲۰۱۸ انتشار یافت. پاتریشیا آرکوئت و بن استیلر قرار است در ساخت این سریال با یکدیگر همکاری داشته باشند. این دو قبلا در مینی سریال فرار به دانمورا (Escape From Dannemora) با یکدیگر همکاری داشته‌اند. استیلر کارگردانی سریال جدایی را در دست دارد. آرکوئت نیز نقش رییس شخصیتی با بازی آدام اسکات را برعهده دارد که به او می‌گوید که او گذشته تاریکی دارد و به دنبال آن است تا از آن فرار کند. دیگر بازیگران سریال نیز کریستوفر والکن و جان تورتو هستند. هنوز تاریخ دقیق پخش سریال جدایی مشخص نشده اما انتظار می‌رود که در پایان سال ۲۰۲۱ بر روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه شود.

سریال مهمانی آخر شب (The Afterparty)

در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ بود که کمپانی پل دستور ساخت فصلی هشت قسمتی از این سریال را داد. این سریال بر اساس ایده‌ای از فیل لورد و کریس میلر در مورد یک سریال رازآلود و جنایی است که اتفاقات آن در طی یک تجدید دیدار دوستان دبیرستانی رخ می‌دهد و هر قسمت از سریال نیز اتفاقات آن شب را از دیدگاه و زوایای مختلف بررسی خواهد کرد و هر قسمت نیز سبک بصری متفاوتی خواهد داشت. بازیگرانی که در سریال مهمانی آخر شب حضور خواهند داشت شامل تیفانی هدیش، ایلانا گلیزر، بن شوارتز، آیکی بارینهولتز و چند تن دیگر است. زمان پخش این سریال هنوز مشخص نشده است.

سریال جایزه درب بزرگ (Big Door Prize)

سریال جایزه درب بزرگ بر اساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته ام او والش است. این سریال قرار است در ده قسمت ساخته شود و دیوید وست رید، خالق و نویسنده سریال کمدی شتز کریک (Schitt’s Creek)، قرار است ساخت این سریال را در دست داشته باشد. اتفاقات این سریال فانتزی در شهر کوچکی به نام دیرفیلد رخ می‌دهد که در آنجا، روزی ساکنان شهر یک ماشین اسرارآمیز در داخل یک سوپرمارکت را کشف می‌کنند که سرنوشت آنها را می‌تواند پیش‌بینی کند.

سریال شهر در آتش (City on Fire)

سریال شهر در آتش قرار است توسط جاش شوارتز ساخته شود. او ساخت سریال‌هایی نوجوانانه همچون دختر سخن‌چین (Gossip Girl) و سریال او سی (O.C) را در کارنامه خود دارد. سریال شهر در آتش بر اساس رمان مشهور و هیجان‌انگیزی به همین نام نوشته گارت ریسک هالبرگ است. این سریال یک زن جوان را دنبال می‌کند که از دوست خودش در یک کنسرت جدا می‌شود و در پارک مرکزی شهر نیویورک در میانه یک تیراندازی گرفتار می‌شود. در این تیراندازی، یک دانش‌آموز کشته می‌شود و او هیچ عذر و بهانه‌ای برای تبرئه خود ندارد.

سریال The Essex Serpent

این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته سارا پری است که در سال ۲۰۱۶ انتشار یافت. کلیر دینیس قرار است نقش زنی به نام گورا را در این سریال بازی کند. گورا، پس از اینکه از همسر خود طلاق می‌گیرد، از لندن به مناطق روستایی اسکس سفر می‌کند. تام هیدلستون نیز قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کند.

سریال پنج روز در یادبود (Five Days at Memorial)

سریال پنج روز در یادبود براساس کتابی غیر داستانی به همین نام نوشته شری فینک است که برنده جایزه پولیتزر نیز شده است. این سریال در مورد پنج روز ابتدایی در بیمارستانی در نیواورلئانز است، درست در زمانی که طوفان کاترینا خسارات شدیدی وارد کرده و پرستاران و بیماران روزهای سختی را سپری می‌کنند. در این مینی سریال، ورا فارمیگا نقش اصلی سریال و نقش دکتری در بیمارستان را بازی می‌کند. گارلتون کاس و جان ریدلی قرار است تولید سریال را در دست داشته باشند.

سریال هریت جاسوس (Harriet the Spy)

این سریال انیمیشنی بر اساس کتاب کلاسیک کودکانی به همین نام نوشته لوییس فیتزهیو است که در سال ۱۹۶۴ انتشار یافت. بینی فلدستاین قرار است صداپیشگی نقش اصلی سریال را برعهده داشته باشد و جین لینچ و لیسی چابرت نیز دیگر صداپیشگان سریال خواهند بود.

سریال هیدی لامار (Hedy Lamarr)

این سریال در مورد بازیگر مشهور هالیوودی به نام هیدی لامار است. داستان سریال را سارا تریم نوشته است که ساخت سریال‌هایی همچون خانه پوشالی (House of Cards)، رابطه (The Affair) و تحت درمان (In Treatment) را در کارنامه دارد. گل گدات علاوه بر همکاری در تولید این سریال، قرار است در آن نقش‌آفرینی کند.

سریال سلام فردا (Hello Tomorrow)

سریال سلام فردا، سریالی علمی-تخیلی و درام با بازی بیلی کراودوپ است. بیلی کراودوپ در سریال برنامه صبحگاهی (The Morning Show) محصول همین سرویس اپل تی‌وی پلاس بازی کرده است.

سریال های دیزرت (High Desert)

این سریال، پروژه دیگری از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس است که در آن، بار دیگر شاهد همکاری بین بن استیلر و پاتریشیا آرکوئت خواهیم بود. استیلر کارگردان و تهیه‌کننده این سریال کمدی خواهد بود. آرکوئت نیز نقش شخصی را بازی می‌کند که قبلا معتاد بوده و تصمیم گرفته تا زندگی‌اش را تغییر بدهد و یک کاراگاه خصوصی شود و معمای مرگ مادرش را حل نماید. هنوز تاریخ پخشی برای این سریال اعلام نشده است.

سریال In With the Devil

این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیمز کین و هیلل لوین است. داستان سریال در مورد رابطه بین دو زندانی است. یک وکیل به یکی از زندانی‌ها پیشنهاد می‌کند که اگر بتواند زندانی دیگر را فریب بدهد تا به مجموعه قتل‌هایی که مرتکب شده، اعتراف کند، در مجازاتش تخفیف داده می‌شود. تارون اجرتون نقش اصلی این سریال را ایفا خواهد کرد و ری لیوتا، گرگ کینیر و چند تن دیگر، بازیگران سریال هستند.

سریال بانوی دریاچه (Lady in the Lake)

سریال بانوی دریاچه بر اساس رمانی به همین نام نوشته لورا لیپمن است. ناتالی پورتمن قرار است نقش اصلی این اقتباس را برعهده داشته باشد. پورتمن قرار است نقش یک زن خانه‌دار در دهه ۶۰ میلادی در بالتیمور را بازی کند که سعی دارد تا خودش را تغییر دهد و در همین راستا، زمانی که شیفته و وابسته حل یک قتل مرموز می‌شود، سعی دارد تا یک روزنامه‌نگار جستجوگر شود. لوپیتا نایونگ نیز قرار است نقش مادر دیگری را بازی کند.

سریال آخرین روزهای تالمی گری (The Last Days of Ptolemy Grey)

ساموئل ال جکسون قرار است با حضور در سریال آخرین روزهای تالمی گری، اولین حضور خود در دنیای سریال را رقم بزند. این بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، نقش اصلی این سریال شش قسمتی را ایفا خواهد کرد. این سریال بر اساس اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته والتر موزلی است. این سریال داستان یک مرد نود و یک ساله با بیماری آلزایمر را روایت می‌کند که خانواده‌اش از او فراموش کرده‌اند و او نمی‌تواند چیز زیادی در مورد هویت خودش به یاد بیاورد اما او از خاطرات باقی مانده خود استفاده می‌کند تا معمای مرگ برادرزاده‌اش را حل کند.

سریال آخرین چیزی که او به من گفت (The Last Thing He Told Me)

جولیا رابرتز قرار است در این سریال نقش‌آفرینی کند. او قرار است نقش زنی را بازی کند که به هنگام ناپدید شدن همسرش، رابطه غیرمنتظره‌ای با دخترخوانده نوجوانش شکل می‌دهد. سریال آخرین چیزی که او به من گفت بر اساس رمانی به همین نام نوشته لورا دیو است.

سریال درس‌های شیمی (Lessons in Chemistry)

سریال درس‌های شیمی بر اساس رمانی به همین نام نوشته بانی گارموس است. بری لارسون قرار است علاوه بر تهیه‌کنندگی، در این سریال نقش‌آفرینی کند. این سریال درام در مورد زن خانه‌داری از دهه ۶۰ میلادی است که رویای کارهای علمی را در سر دارد.

سریال چپاول (Loot)

این سریال در مورد زنی است که همسرش او را رها می‌کند ولی برای او، ۸۷ میلیون دلار ثروت باقی می‌گذارد. این سریال با بازی مایا رودولف در نقش اصلی خواهد بود. الن یانگ نیز قرار است مدیر اجرایی سریال باشد.

سریال اربابان آسمان (Masters of the Air)

سریال اربابان آسمان در مورد سربازان نیروی هوایی آمریکا در طی جنگ جهانی دوم است که بمب‌های زیادی بر روی آلمان نازی ریخته‌اند. استیون اسپیلبرگ و تام هنکس بار دیگر در این سریال با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این سریال مشابه سریال‌هایی همچون گروه برادران (Band of Brothers) و اقیانوس آرام (The Pacific) است. آستین باتلر و گالوم ترنر نیز بازیگران سریال هستند.

سریال افتخار من داشتن چنین دوستانی بود (My Glory Was I Had Such Friends)

جنیفر گارنر در این سریال، نقش زنی را بازی می‌کند که منتظر دومین پیوند قلب خود است و به لطف دوستانش، از این مشکل نیز عبور خواهد کرد. این سریال بر اساس کتاب خاطراتی به همین نام است و جی جی آبرامز تولید آن را برعهده خواهد داشت.

سریال افلاطونی (Platonic)

سریال افلاطونی با بازی رز بایرن و ست روگن و کارگردانی نیک استولر خواهد بود. این سه نفر قبلا در فیلم کمدی همسایگان (Neighbors) محصول سال ۲۰۱۴ با یکدیگر همکاری داشته‌اند. بایرز و روگن نقش زوجی از دوستان افلاطونی را بازی خواهند کرد که سال‌ها پس از یک مشاجره و نزاع، یکدیگر را ملاقات می‌کنند.

سریال شانتارام (Shantaram)

نویسنده اریک وارن سینگر علاوه بر نوشتن داستان سریال، تهیه‌کننده آن نیز خواهد بود. این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته گرگوری دیوید رابرت است. دو قسمت ابتدایی سریال نیز توسط جاستین هارزل کارگردانی خواهد شد. چارلی هانام نیز قرار است نقش اصلی سریال را بازی کند.

سریال دختران درخشان (Shining Girls)

این سریال اقتباسی از رمانی متافیزیکی و هیجانی نوشته لورن بیوکس است. این رمان در سال ۲۰۱۳ انتشار یافت. الیزابت ماس قرار است در این سریال نقش اصلی را ایفا کند. این سریال در مورد یک گزارشگر اهل شیکاگو است که به دنبال پیدا کردن مهاجم و حمله‌کننده به خودش است.

سریال اسب‌های آرام (Slow Horses)

سریال اسب‌های آرام اقتباسی از مجموعه کتابی به نام خانه اسلوف نوشته مایک هرون است. گری اولدمن قرار است در این سریال به نقش‌آفرینی بپردازد. نویسنده سریال معاون (Veep)، ویل اسمیت، قرار است علاوه بر نوشتن داستان سریال، تهیه‌کننده آن نیز باشد.

سریال Wool

این سریال، اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته گراهام یوست است. داستان در مورد آینده‌ای پادآرمانی است که در آنجا، جامعه وارد مکان‌هایی زیر زمینی شده و در آنجا، نقش‌هایی که مردان و زنان می‌توانند داشته باشند، مشخص شده است. ربکا فرگوسن قرار است نقش اصلی این سریال ده قسمتی باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو