جابجایی گاوصندوق | شرکت خدمات گاوصندوق کاوه

منبع: فوت و فن

73

1400/9/8

09:02


جابجایی گاوصندوق | شرکت خدمات گاوصندوق کاوه

اگر به دنبال شرکت مطمئن برای خدمات گاوصندوق خود می گردید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید

جابجایی گاوصندوق به خاطر ویژگی هایی که یک گاوصندوق دارد یک عمل تخصصی است که توسط هر فردی یا هر شرکتی انجام نمی شود.

تیم امداد کاوه از مجرب ترین افراد برای بازگشایی گاوصندوق ، تعمیر گاوصندوق ، حمل گاوصندوق ، جابجایی گاوصندوق تشکیل شده است و این اطمینان را به شما میدهد تا در سریعترین زمان کار را برای شما انجام دهد.

به نکات مهم زیر قبل از شروع مقاله توجه کنید :

جابجایی گاوصندوق در تهران کمی متفاوت تر از بقیه شهر ها است و باید شرکت حمل گاوصندوق مورد نظر شما با تمام مناطق تهران آشنا باشد. رانندگی در تهرانم که خوب ماجرا های خودشو داره.

حمل گاوصندوق در تهران به این خاطر که مسافت ها طولانی است زمانبر است ، بنابراین اگر قصد دارید که گاوصندوق خود را از مکانی به مکانی جابجا کنید حتما قبل از آن به ترافیک مسیر هم توجه کنید.

چگونه گاوصندوق را جابجا کنیم؟

بهتر است خودتان هیچ موقع اقدام به جابجایی گاوصندوق نکنید چرا که ممکن است آسیب ببینید، جابجایی گاوصندوق های متوسط و بزرگ با ابزار و وسایل خاص خود انجام می شود.

برای جابجایی یک گاوصندوق توسط افراد غیر متخصص حتما شما نیاز به بیش از یک یا چند نفر دارید تا بدون مشکل بتوانید گاوصندوق را حمل کنید.

اگر قصد حمل گاوصندوق خود را دارید و نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می توانید با امداد کاوه تماس بگیرید.

چرا گاوصندوق سنگین است؟

علت سنگین بودن گاوصندوق این است که در گاوصندوق های اصل از فولاد استفاده می شود و علاوه بر این در لایه میانی گاوصندوق از بتن استفاده می شود که وزن آنرا به شدت افزایش می دهد. بتن داخل گاوصندوق ها باعث استحکام بیشتر آنها می شود.

اگر گاوصندوقی که می خرید فاقد بتن و فولاد اصل باشد قطعا استقامت بالایی در حریق و آتش سوزی ندارد و زیر آوار هم استحکام خوبی ندارد و توسط سارقان ممکن است سریعتر سرقت شود.

جابجایی گاوصندوق بستگی به شرایط زیادی دارد و این شرایط به شرح زیر است

اول از همه نوع گاوصندوق و وزن آن و ابعاد آن بسیار مهم است

و در مرحله دوم مسیری که میخواهید گاوصندوق در آن جابجا شود هم اهمیت دارد

مقصد یا مبدا جابجایی گاوصندوق بسیار مهم است و اگر مقصدی که می خواهید گاوصندوق را انتقال دهید فاقد آسانسور باشد و یا تعداد پله های زیادی داشته باشد و راه پله کوچکی داشته باشد و انتقال گاوصندوق و به سختی انجام شود هزینه جابجایی گاوصندوق هم افزایش خواهد یافت

جابجایی گاوصندوق یکی از خدمات پس از فروش گاوصندوق است که لازم است آن را از شرکتهای معتبر و فروشگاههای معتبر درخواست کنید.

سایر خدمات گاوصندوق چیست؟

برخی از مهمترین خدمات گاوصندوق عبارتند از :

تعمیر گاوصندوق که در امداد کاوه انجام می شود (تعمیر درب و قفل گاوصندوق هر دو به سرعت در امداد کاوه انجام می شود.)

بازگشایی گاوصندوق کاوه نیکا دفینه گنجینه و گنج بان و بامیل و تمام انواع گاوصندوق دیجیتالی و غیر دیجیتالی قدیمی و جدید در امداد کاوه به سرعت انجام می شود و تیم گاوصندوق طباطبایی دارای زبده ترین متخصصین بازکردن گاوصندوق در ایران است

جابجایی گاوصندوق چرا مهم است؟

خب پاسخ ساده است، مانند این است که بگویید چرا وقتی از خانه خارج می شویم کلید خانه را به دست هر فردی نمی سپاریم، به همین خاطر نیز انتخاب یک شرکت معتبر و متعهد برای جابجایی گاوصندوق امری ضروری است

حمل گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق توسط امدادکاوه انجام می شود. و می توانید با خیالی آسوده کار خود را به امداد کاوه طباطبایی بسپارید.

جابجایی گاوصندوق به چه وسیله انجام می شود؟

جابجایی گاوصندوق ها معمولاً به وسیله چرخ حمل گاوصندوق توسط افراد متخصص جابجایی گاوصندوق انجام میشود.

ابزارهای دیگری همچون جک ریل و جرثقیل هم برای جابجایی گاوصندوق کاربرد دارند که بسته به نوع گاوصندوق و ابعاد آن و وزن آن از هر کدام از این ابزارها استفاده می شود.

پل رو ها هم یکی دیگر از وسایلی هستند که در انتقال گاوصندوق از پله به ما کمک زیادی می ‌کنند و شرکت گاوصندوق طباطبایی از این ابزار نیز برای انتقال گاوصندوق استفاده می کند پله رو ها همانند کالسکه کودک دسته طراحی شده اند و در جابجایی گاوصندوق از پله به ما کمک بسیار زیادی می کنند.

چرا جابجایی گاوصندوق خطرناک است؟

اگر جابجایی گاوصندوق خود را به افراد غیر متخصص و ناشی واگذار کنید قطعاً احتمال اینکه به خود و یا شما آسیب برسانند زیاد است و به این خاطر که وزن یک گاو صندوق بیشتر از سایر وسایل است و جابجایی آن نسبت به سایر اقلام مانند یخچال و فریزر و غیره سخت تر است جابجایی آن نیاز به تجربه و تخصص دارد و هر کسی از پس جابجایی گاوصندوق بر نمی‌ آید.

هزینه جابجایی گاوصندوق در تهران به چه عواملی وابسته است؟

اگر محل جدید شما پلکانی باشد انتقال گاوصندوق به آنجا هزینه ای بیشتر از هزینه جابجایی گاوصندوق در محلی بدون پله را خواهد داشت.

اگر محل جدید شما آسانسور داشته باشد هزینه حمل گاوصندوق متفاوت است

همچنین اگر گاوصندوق شما چرخ دار باشد هزینه فرق می کند

اگر گاوصندوق شما بزرگ باشد باز هم هزینه فرق دارد

جابجایی گاوصندوق را کدام شرکت سریع تر و ارزان تر انجام می دهد؟

شرکت گاوصندوق طباطبایی یکی از برترین شرکت های خدمات گاوصندوق در ایران می باشد که با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه گاوصندوق و خدمات آن می تواند جابجایی و حمل گاوصندوق شمارا به سرعت و با بهترین هزینه ممکن انجام دهد.

جابجایی گاوصندوق فقط با نظاره کردن؟؟

جابجایی انواع گاوصندوق سنگین و بانکی توسط تیم حرفه ای متشکل از متخصص ترین افراد در زمینه حمل و نقل و جابجایی گاوصندوق امداد کاوه انجام می شود از این رو این اطمینان را به شما می دهیم تا با خیالی آسوده فقط نظاره گر حمل و نقل گاوصندوق خود باشید.

جابجایی گاوصندوق کاوه در تهران توسط فروشگاه گاوصندوق طباطبایی انجام می شود و شما فقط کافیست با این مرکز تماس بگیرید

وب سایت خدمات گاوصندوق کاوه طباطبایی :

Safes۹۷.com

مشخصات تماس :

تلفن :

۰۲۱۳۳۵۲۳۶۲۹

۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶

موبایل (تلگرام) : ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

تلفکس : ۰۲۱۳۳۵۲۳۶۳۰

آدرس دفتر شرکت فروشگاهی و خدماتی گاوصندوق طباطبایی :

شعبه یک : تهران – خیابان مولوی باغ فردوس ، خیابان رئیس عبداللهی ،خیابان پیرمرادی کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳

شعبه دو : تهران – میدان قیام بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو