پردرآمدترین کمدین‌های سال بشناسید

منبع: فوت و فن

58

1400/9/13

09:37


پردرآمدترین کمدین‌های سال بشناسید

بر اساس لیستی که در مجله معتبر Forbes منتشر گردیده، «جری ساینفیلد» پردرآمدترین کمدین سال است. «ایمی شومر» نیز برای دومین بار، تنها کمدین زنی است که در این لیست دیده می‌شود.

بین ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ تا ژوئن ۲۰۱۷ «شومر» که با فیلم‌هایی چون Trainwreck و Snatched شناخته می‌شود، چیزی نزدیک به ۳۷٫۵ میلیون دلار درآمد داشته است. بخش بزرگی از این درآمد مربوط به اجرای ویژه او در نت‌فلیکس به نام The Leather Special و نوشتن کتابی به نام The Girl With the Lower Back Tattoo بوده است. قراردادهایی که او با برندهای Bud Light و Old Navy بسته است نیز تاثیر بسزایی در درآمد او داشتند. «شومر» در این لیست شماره‌ی پنجم را به خود اختصاص داده است.

«جری ساینفیلد» که بیشتر به خاطر سریال Seinfeld شناخته می‌شود، بار دیگر با کسب ۶۹ میلیون دلار در رتبه اول این جدول قرار دارد. جالب است بدانید سال گذشته «کوین هارت» جلوتر از «ساینفیلد» در رتبه اول قرار داشت، ولی امسال با کسب ۳۲٫۵ میلیون به رتبه ششم سقوط کرده است.

«کریس راک» نیز با بستن قرارداد ۲۰ میلیون دلاری‌اش با نت‌فلیکس (برای هر قسمتِ ویژه‌ای که او برای این کمپانی می‌سازد) توانسته میزان کل درآمدش را به ۵۷ میلیون دلار برساند و در رتبه دوم جای گیرد. این قرارداد سنگین «کریس راک» راه را برای بقیه‌ی کمدین‌ها هموار کرد و قراردادی که «ساینفیلد» با نت‌فلیکس بسته نیز بخش اعظمی از درآمد امسال او را تشکیل می‌دهد. کمپانی نت‌فلیکس که به سرعت در حال رشد است، ظاهرا قصد دارد تا تولید قسمت‌های ویژه‌ی تمام کمدین‌های معروف را در انحصار داشته باشد.

جایگاه سوم و چهارم جدول نیز متعلق به «لوئیس سی.کی» و «دیو شپل» است که به ترتیب ۵۲ و ۴۷ میلیون دلار کسب کرده‌اند. بخش زیادی از درآمد این دو نیز مدیون قراردادهای آنان با نت‌فلیکس است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو