دانلود بازی Mechajammer برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Mechajammer برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

116

1400/9/13

18:30


اولین رای باشید!

بازی Mechajammer یک تجربه ترسناک و جالب سایبرپانکی است که در دنیای مستعمره‌ای که در آینده جریان دارد، رخ می‌دهد. این بازی با گیم‌پلی نوبتی ادامه پیدا می‌کنید و می‌توانید از تاکتیک‌های بلادرنگ در این بازی استفاده کنید. می‌توانید آزادانه در خیابان‌های شهر پرسه زده و در جنگل حرکت کنید. می‌توانید به سراغ سندیکاهای مخفی رفته و در بین آن‌ها ماموریت‌های زیادی را انجام دهید. جوخه‌های بزرگی از مزدوران، اعضای باند و سارقین هم وجود دارد که می‌توانند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کنند. باید دستوراتی را به کل تیم صادر کرده و در نبردهای نوبتی بهترین عملکرد خود را نشان دهید.

Mechajammer PC-CODEX

دانلود-بازی-Mechajammer

می‌توانید در این بازی از خدمه بسیار زیادی استفاده کرده و برای فرار خود نیز برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشید. می‌توانید به دشمنان رشوه داده و ماموریت‌های زیادی را پیرامون کسب اعتماد اطرافیان خود داشته باشید. در این بازی باید مسیر خود را عاقلانه انتخاب کرده و گزینه‌های متنوعی را در داستان بازی هم پی بگیرید. شخصیت‌های عمیق در انتظار شما هستند و می‌توانید سبک بازی خود را بدین شیوه انتخاب کنید. می‌توانید از گرافیک بازی هم لذت برده و به سبک بازی‌های قدیمی، از سرعت بالای آن برای پیشروی بهتر استفاده کنید. گزینه‌های داستانی متنوعی هم بسته به انتخاب شما در بازی برقرار است و باید به آن‌ها توجه کنید.

همه چیز پیرامون دستورات شما می‌گردد و هرگز نباید اجازه دهید که بخش نقش آفرینی بازی Mechajammer دست کم گرفته شود. گاهی اوقات برای پیروز شدن باید رشوه دهید و تنها مهارت در مبارزه نمی‌تواند نجات بخش شما باشد. حال باید منظر ماند و دید که در نهایت شما چه مهارتی را می‌توانید در این بازی به نمایش گذارید.


info

A tactical cyberpunk turn-based RPG set on an off-world grindhouse jungle colony. Skulk through the shadows or charge in guns blazing. Recruit a unique party for large squad-based assaults as your adventure plunges you deep into the city’s secrets.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible video card

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core i7 or AMD 1800 equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA Geforce 1060 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mechajammer-CODEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو