بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری قاتل فراری منطقه صنعتی خرمدشت خبرداد و اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در میدان مادر منطقه صنعتی خرمدشت در شهرستان پردیس بررسی موضوع و دستگیری قاتل بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه و جمع آوری ادله و اقدامات پلیسی قاتل و همدستش را که پس از ارتکاب قتل به یکی از استانهای کشور متواری شده بودند را شناسایی و سپس با هماهنگی قضایی در دو عملیات همزمان و منسجم هر دو نفر را در مخفیگاهیشان دستگیر و بازداشت نمودند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمین یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهم به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را اختلاف و درگیری قبلی عنوان کرد.

عبدیان اضافه کرد: قاتل عنوان داشته با مقتول دوست بوده و چند وقتی با هم به اختلاف خورده که در روز حادثه با هم درگیر شده و بازدن چند ضربه چاقو وی را به قتل می رساند.

وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانوتی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ابراز کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت و در هر جایی که متواری بشوند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می کند.