ادامه بارش‌ها در کشور

85

1400/9/27

11:04


ادامه بارش‌ها در کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی در کشور گفت: امروز شنبه غرب، شمال غرب،جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در قزوین و تهران بارش باران و گاهی وزش باد موقتی و در ارتفاعات بارش برف را شاهد خواهیم بود. وی ادامه داد: شدت بارش باران امروز در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین چهار محال بختیاری، لرستان، ایلام و خوزستان است که احتمال است آب گرفتگی معابر و سیل آبی شدن مسیل‌ها نیز در این مناطق وجود خواهد داشت.


وی گفت: به تدریج از اواخر وقت امشب باران به بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور هم خواهد رسید، اگرچه که فردا از شدت بارش‌ها در غرب و دامنه‌های البرز مرکزی کاسته خواهد شد و در بخش‌های از اصفهان، یزد، خراسان شمالی و جنوبی بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.


رفیعی گفت: از روز دوشنبه یک سامانه بارشی جدید از غرب کشور ورود پیدا خواهد کرد و نیمه غربی کشور را در بر می‌گیرد که برای روز‌های پایانی هفته شاهد بارش باران هستیم.


وی افزود: همچنین در نواحی کوهستانی و سردسیر کاهش دید را به واسطه برف و کولاک خواهیم داشت که توصیه می‌شود کوهنوردان به این نکته توجه داشته باشند.
این کارشناس هواشناسی گفت: از امروز شنبه تا سه شنبه غرب خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در پایان درمورد وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری است بیشینه دما نیز ۸ درجه سانتی گراد خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو