آگهی/ جوراب های پاتوک پاتوک، هدیه هایی کوچک برای سلامتی پا ها

آگهی/ جوراب های پاتوک پاتوک، هدیه هایی کوچک برای سلامتی پا ها


126

1400/9/28

11:49


این بار می‌خوایم درباره سلامتی پاها و راه‌های مراقبت از اون و اینکه استفاده از جوراب مناسب تا چه اندازه می‌تونه در این خصوص تاثیر داشته باشه با شما صحبت کنیم. حتما شنیدین که میگن پا قلب دوم آدمه. چرا؟ اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشین به این پرسش پاسخ می‌دیم و راه‌های مختلفی رو بیان می‌کنیم که می‌تونه در تامین سلامت پای شما تاثیر داشته باشه، ضمن اینکه به شما می‌گیم یک جوراب مناسب باید از چه ویژگی‌هایی برخوردار باشه تا بتونه سلامت پای شمارو تضمین کنه.

آگهی/ جوراب های پاتوک پاتوک، هدیه هایی کوچک برای سلامتی پا ها

به گزارش بهداشت نیوز، این بار می‌خوایم درباره سلامتی پاها و راه‌های مراقبت از اون و اینکه استفاده از جوراب مناسب تا چه اندازه می‌تونه در این خصوص تاثیر داشته باشه با شما صحبت کنیم. حتما شنیدین که میگن پا قلب دوم آدمه. چرا؟ اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشین به این پرسش پاسخ می‌دیم و راه‌های مختلفی رو بیان می‌کنیم که می‌تونه در تامین سلامت پای شما تاثیر داشته باشه، ضمن اینکه به شما می‌گیم یک جوراب مناسب باید از چه ویژگی‌هایی برخوردار باشه تا بتونه سلامت پای شمارو تضمین کنه. در انتها هم مجموعه پاتوک پاتوک رو به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تونید انواع جوراب فانتزی و زیبا رو از این سایت خریداری کنید.

هدیه‌هایی کوچک برای سلامتی پا‌ها

چرا میگن پا قلب دوم آدم است؟

همونطور که می‌دونید وظیفه قلب اینه که خون رو به تمامی قسمت‌های بدن پمپاژ کنه ولی برای برگشت دوباره خون به سمت بدن لازمه که یکی از اعضای بدن به کمک قلب بیاد و خون را از سمت پایین و پاها به سمت بالا و قلب بفرسته. در این شرایط عضلات پاها می‌تونن کمک مناسبی برای قلب باشن و نقش بسیار مفیدی در این امر بازی کرده و خون را به سمت قلب هدایت کنن.

پس حالا که پاها تا این اندازه می‌تونن در سلامت و زندگی شما نقش داشته باشن لازمه که حسابی ازشون مراقبت بشه. چون اگر این مراقبت‌ها انجام نشه و پاها تحرک کافی نداشته باشن و شما همواره در حالت نشسته و یا ایستاده باشین انقباضی در عضلات ایجاد نمی‌شه و خون در قسمت پایین و در رگ‌ها لخته شده و امکان گرفتگی رگ‌ها، سکته و در نهایت مرگ رو فراهم می‌کنه. ما در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که می‌تونه علاوه بر تامین سلامتی پاها، به زیباتر شدن بیشتر اون‌ها هم کمک کنه.

  • پیاده‌ روی کنین

30 دقیقه پیاده‌روی سریع به طور روزانه و مداوم کمک می‌کنه تا جریان خون در بدن به راحتی انجام بشه علاوه بر اینکه پیاده‌روی باعث میشه بیماری عروق محیطی یا بیماری‌های شریانی اندام تحتانی برطرف بشن.

  • گاهی اوقات ورزش شنا انجام بدین

شنا بهترین ورزش برای گردش خون در بدن به شمار میاد و برای افراد سالمند بسیار مناسبه. شنا باعث میشه عروق خونی انعطاف‌پذیری بیشتری پیدا کنن و از ابتلای فرد به بیماری‌های قلبی عروقی جلوگیری می‌کنه ضمن اینکه به سلامتی پاها کمک کرده و باعث زیباتر شدن اون‌ها میشه.

  • انجام روزانه نرمش‌های کششی

اگر کار شما به گونه‌ای هست که برای مدت طولانی در یک جا می‌نشینین یا می‌ایستین، لازمه هر چند مدت یکبار از جای خود بلند بشین و 5 دقیقه حرکات کششی انجام داده و کمک کنین تا خون در قسمت پاها به جریان دربیاد. این حرکات کمک می‌کنه تا علاوه بر تضمین سلامت پا، سلامت کل بدن شما و سیستم خون رسانی آن تامین بشه.

  • به پاها روغن بمالید

از دیگر کارهایی که به سلامتی پاها کمک می‌کنن می‌توان به چرب کردن اون‌ها با روغن زیتون یا رزماری و روغن سیاهدانه اشاره کرد. اگر این عمل رو هفته‌ای دو تا سه بار انجام بدین به مرور متوجه احساس آرامش بیشتر در اون‌ها خواهید شد.

جوراب زنانه طرح کریسمس

کفش و جوراب چه نقشی در سلامتی پا دارند؟

گفتیم که پا قلب دوم آدمه و باید حسابی ازشون مراقبت بشه بنابراین پوشش پاها مانند کفش و جوراب هم در این خصوص نقش دارن که باید در انتخاب و خریدشون دقت کرد. پوشیدن کفش‌های راحت و طبی کمک می‌کنن تا فشار و آسیب کمتری به پاها وارد بشه و از بروز مشکلاتی از قبیل کج شدن شست پا و انگشت‌های دیگر، بروز زخم در پای افراد مبتلا به دیابت، بروز پینه، میخچه و تاول و همچنین فرو رفتن ناخن در گوشت انگشت پا که میتونه به شدن دردناک باشه جلوگیری کرد.

اما فکر نکنین فقط کفش در سلامت پا موثره، بلکه استفاده از جوراب مناسب هم در سلامتی اونها نقش داره. به عنوان مثال جوراب‌های پلاستیکی می‌تونن مشکلات زیادی را برای پاها که به وجود بیارن که یکی از اون‌ها ایجاد بوی بد برای پاهاست. در ادامه ما به این موضوع که پوشیدن چه نوع جورابی برای پاها مناسب‌تره اشاره می‌کنیم.

جوراب مناسب پا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه؟

جوراب یکی از پوشش‌های پاست که علاوه بر رنگ و طرح و مدل زیبا باید از جنس با کیفیتی هم برخوردار باشه. بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها به ظاهر جوراب و زیبایی اون اهمیت میدن و به عنوان مثال جوراب فانتزی و طرحدار و رنگی رو می‌پسندن تا بتونن اونو با کفش و سایر لباس‌های خودشون ست کنن اما علاوه بر این موارد جوراب باید از ویژگی‌های زیر هم برخوردار باشه تا با هدیه جوراب مناسب به پاهاتون سلامت پا و از همه مهم‌تر سلامت قلبتونو تامین کنین.

جوراب باید دارای منافذی برای عبور هوا باشه

همونطور که می‌دونید به هنگام پوشیدن جوراب و کفش و تحرک پا، تعریق به وجود میاد و اگر این جوراب نتونه هوارو عبور بده، پاهای شما بوی بدی رو از خودش متصاعد خواهد کرد، بنابراین توجه به بافت جوراب مهم است.

جورابی متناسب با فصل و کفشتان انتخاب کنید

 می‌دونین که در فصل تابستان نمیشه جوراب‌های ضخیم پوشید و برای فصول سرد هم بهتره از جوراب‌های نازک استفاده کرد. به این ترتیب در گرما عبور هوا ممکن شده و در سرما پاهای شما گرم می‌ماند. دیگر آن که جوراب شما باید متناسب با نوع کفش باشد یعنی از جوراب‌های بافت‌دار نباید برای کفش‌های زنانه استفاده کرد و برای کفش‌های اسپرت هم لازم است جوراب‌های مخصوصی پوشید.

بافت جوراب نرم و لطیف باشد

موقع خرید به بافت و جنس جوراب دقت کنین زیرا جوراب‌هایی که ظاهر زیبایی دارن اما دارای بافت زبری هستن می‌تونن پای شما را در طولانی مدت آزار دهند. جوراب فانتزی زمانی ارزش استفاده دارد که از جنس مناسبی بهره‌مند بوده و لطیف باشد. در ادامه مجموعه‌ای را به شما می‌کنیم که به همه این موارد توجه داشته و جوراب‌هایی رو در اختیار مشتری گذاشته که علاوه بر زیبایی و طرح‌های متنوع از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

جوراب طرح هندوانه ویژه شب یلدا

پاتوک پاتوک

اگر برای سلامتی پاهای خودتون اهمیت قائلین ضمن داشتن تحرک کافی، باید به فکر پوشش مناسب برای پاهاتون در هر فصلی باشین. هدیه جوراب مناسب به پاهاتون کمک می‌کنه شما نصف مسیر تامین سلامتی برای پاهاتونو طی کنین. همچنین از اونجا که در هر برخوردی آدم‌ها به کفش و پای شما توجه می‌کنن، پوشیدن یک جوراب تمیز، خوشگل و با کیفیت می‌تونه معرف  بخشی از شخصیت شما باشه و معلوم کنه که شما به سلامت پاهاتون اهمیت می‌دین. به همین دلیل ما اینجا خرید انواع جوراب از پاتوک پاتوک رو به شما پیشنهاد می‌دیم، چون این مجموعه فعالیت خودشو از سال ۹۲ در زمینه واردات و فروش پوشاک آغاز کرده و پس از مدتی هم بنابر نیاز و کشش بازار تصمیم گرفته قشنگ‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع جوراب مانند جوراب‌ فانتزی و طرحدار رو تولید و به بازار عرضه کنه.

در حال حاضر پاتوک پاتوک ۱۰۰ نماینده فعال فروش در ایران داره و تولیدات اون‌ها با جوراب‌های خارجی از نظر کیفیت و زیبایی برابری می‌کنه. اگر شما علاوه بر جوراب‌های تولید پاتوک پاتوک علاقمند به خرید جوراب‌های خارجی از برندهای ekmen ، chetic، coco، funny socks، john frank هستین می‌تونین با سر زدن به سایتشون به آدرس الکترونیکی http://bia2safa.net/goto/web/url/2825571 خرید خودتونو انجام بدین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو