بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی چه مواردی را باید رعایت کند؟

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی چه مواردی را باید رعایت کند؟


منبع: نی نی بان

111

1400/11/26

18:45


تزریق ژل لب روسی در سال‌های اخیر اینستاگرام را پر کرده است؛ همه دوست دارند، شبیه مدل‌های روس شوند با پوست خوب و لب‌های برجسته. در کشور ما پزشکان زیادی این درمان زیبایی را انجام می‌دهند. اگر شما هم دوست دارید چنین لب‌هایی داشته باشید که هم زیبا باشد هم سلامت‌تان به خطر نیافتد؛ بهتر است تا پایان این راهنما همراه نی‌نی‌بان باشید.

تزریق ژل روسی را کجا انجام دهیم؟

ژل روسی را باید حتما پیش یک دکتر خوب بزنید؛ پزشکی که با تمام تکنیک‌های تزریق ژل آشنا باشد. همچنین اگر مشکلی برای شما در طول تزریق پیش آمد؛ بتواند آن را مدیریت کند.


مطلب پیشنهادی: بهترین دکتر تزریق ژل در تهران


بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی چه مواردی را باید رعایت کند؟

تزریق ژل لب روسی با عادی چه فرقی دارد؟

وقتی به تکنیک‌های رایج‌تر بزرگ‌کردن لب‌ها با استفاده از ژل و فیلر پوستی دقت می‌کنیم، این محصول معمولاً به داخل لبه‌های قرمز لی و سپس با استفاده از یک کانول یا سوزن به میان لب‌ها تزریق می‌شود. به این ترتیب لب‌ها را بزرگتر نشان می‌دهد. لبه‌های بیرونی حجم کمتری دارند هرچه به سمت بخش‌های داخلی لب برویم؛ حجم لب بیشتر می‌شود. 

اگر از نیم‌رخ به لب نگان کنید، شکل لب بر آمده، محدب یا تپه‌ای شکل است. این تغییر حجم از زوایای جانبی نیز قابل مشاهده است. 


مطلب پیشنهادی: فیلر چیست؟ هر آنچه باید درباره تزریق آن در ناحیه صورت بدانید


بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی چه مواردی را باید رعایت کند؟

تکنیک تزریق ژل لب روسی چیست؟

با تکنیک لب روسی، تزریق به صورت عمودی در پایه لب انجام می شود و به سمت لبه بیرونی کشیده می شود. لب‌ها به‌جای افزایش حجم بیش از حد، به‌گونه‌ای شکل می‌گیرند که لب را بلند یا برعکس کنند. به این روش چادر لب یا تکنیک ستون نیز می گوییم و می تواند کمان کوپید لب را بدون افزودن نمایه جانبی مشخص یا حجم بیشتر به لبه لب تقویت کند.


مطلب پیشنهادی: تزریق ژل و بوتاکس، بهترین زمان کی است؟


ژل لب روسی به من میاد؟

اگر به دنبال داشتن لب‌های حجیم هستید و لیفت لب را دوست دارید به جای فرم دادن به لبه بیرونی لب ها و حجم دادن به نیمرخ صورت خود، ممکن است ترجیح دهید از تکنیک ژل لب روسی به کار برید. قبل از درمان با فیلر پوست،  همیشه باید یک مشاوره کامل داشته باشید تا نتیجه آن دقیقا برای‌تان مشخص شود. 

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی چه مواردی را باید رعایت کند؟

قیمت لب روسی در مقایسه با فیلرهای معمولی لب چقدر است؟

با توجه به زمان اضافی و محصولی که گاهی اوقات با حجم زیادی همراه است.  لب همراه است، ممکن است کمی بیشتر از هزینه‌ای که برای پرکننده لب معمولی پرداخت می‌کنید، بپردازید. با این حال، این سرمایه‌گذاری اضافی می‌تواند به این معنا باشد که شما به نتیجه‌ای که می‌خواهید می‌رسید و نتایج ممکن است طولانی‌تر مدت تر  از درمان های عادی لب باقی بماند. 

اگز از تزریق ژل لب روسی خوشم نیامد چه کنم؟

اگر در گذشته از پرکننده های لب استفاده کرده اید، می توانید کاملاً یک روش درمانی لب روسی داشته باشید.

لب‌های شما مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و ممکن است از قبل به درمان حل‌کننده لب هیالاز نیاز داشته باشید. با انجام این کار می توان فیلر قدیمی شما را با خیال راحت و کارآمد پاک کرد و سپس شکل تازه روسی شما را تزریق کرد. در جلسه مشاوره با پزشک خود در مورد حل شدن پرکننده های لب صحبت کنید، اگر به آن فکر می کنید.

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی چه مواردی را باید رعایت کند؟

پروسه تزریق ژل لب روسی چقدر طول می کشد؟

خود این روش حدود 30 تا 45 دقیقه طول می کشد، اما ممکن است لازم باشد برای تأثیرگذاری هر کرم بی حس کننده ای که ممکن است استفاده شود، زمان بیشتری بگذارید.

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی چه مواردی را باید رعایت کند؟

ماندگاری لب های روسی چقدر است؟

 لب‌های روسی شما معمولاً 12 تا 18 ماه دوام می‌آورند. با این حال، ممکن است بخواهید برای حفظ نتایج هر 6 تا 9 ماه یک بار یک روش لمسی انجام دهید.


مطلب پیشنهادی: بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران کیست؟


انتخاب دکتر خوب برای تزریق ژل لب روسی

برای تزریق ژل لب روسی می‌توانید از اطرافیان خود پرس و جو کنید؛ نتیجه کار پزشکان را در مطب آنها ببینید یا از بیماران سوال کنید که از لب‌های خود راصی هستند؟ مشکلی ندارند؟ بعد از این‌که تحقیفات خود را کامل کردید از منشی مطب وفت بگیرید. برای انتخاب پزشک می‌توانید سری هم به کلینیک پوست، مو و زیبایی نی‌نی‌بان بزنید. اینجا پزشکان باتجربه‌ای فعال هستند.

مطلب پیشنهادی: بهترین جراح زیبایی شکم و پهلو در تهران کیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو