مورد انتظارترین فیلم‌های ۲۰۲۲ – بخش اول

مورد انتظارترین فیلم‌های ۲۰۲۲ – بخش اول


منبع: فوت و فن

195

1400/11/26

19:19


مورد انتظارترین فیلم‌های ۲۰۲۲ – بخش اول

سال ۲۰۲۲ میلادی، سال بسیار متنوع و رنگانگی برای دنیای سینما به نظر می‌رسد و آثار جالب‌توجهی قرار است روی پرده سینماها اکران شوند.

در ادامه همراه با ما باشید تا مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم.

۲۰- فیلم آنچارتد 

(Uncharted)

(Uncharted)

با وجود موفقیت فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی اما همچنان انتظار بسیار کمی از این اقتباس‌ها وجود دارد. فیلم آنچارتد بر اساس مجموعه بازی‌هایی به همین نام است و ماجراجویی‌های نیتن دریک را دنبال می‌کند. نقش اصلی این فیلم را تام هالند (Tom Holland) به تصویر می‌کشد و در کنار او، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) نقش سالی را بازی می‌کند. این فیلم، اثری سرشار از اکشن و هیجان خواهد بود که در تاریخ ۱۱ فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی اکران خواهد شد.

۱۹- فیلم تاپ گان: ماوریک

(Top Gun: Maverick)

(Top Gun: Maverick)

فیلم تاپ گان: ماوریک با بازی تام کروز (Tom Cruise) در نقش اصلی است. این فیلم، حدود سی و پنج سال پس از اتفاقات اصلی را روایت خواهد کرد. اکران این فیلم برای سه سال است که به تاخیر می‌خورد و انتظار می‌رود که سرانجام در تاریخ ۲۷ مه سال ۲۰۲۲ روی پرده سینماها دیده شود. در کنار تام کروز، دیگران بازیگران فیلم شامل مایلز تلر (Miles Teller)، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly)، اد هریس (Ed Harris) و جان هم (Jon Hamm) قرار دارند.

۱۸- فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم 

(The Unbearable Weight Of Massive Talent)

(The Unbearable Weight Of Massive Talent)

فیلم وزن غیر قابل تحمل استعداد عظیم با بازی نیکولاس کیج (Nicolas Cage) در نقش خودش است. در مقابل او، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) نقش‌آفرینی می‌کند. آن‌ها وارد یک ماجراجویی بسیار جالب توجه و سرشار از هیجان می‌شوند. نیکولاس کیج در سال گذشته میلادی، موفق شده است تا نقش‌آفرینی قابل قبولی در فیلم خوک (Pig) داشته باشد. این فیلم جدید می‌تواند فوق‌العاده سرگرم‌کننده یا به شدت کسل‌کننده باشد و باید منتظر ماند و دید که این فیلم چگونه خواهد بود. این فیلم در تاریخ ۲۲ آوریل اکران خواهد شد.

۱۷- فیلم هالووین به پایان می‌رسد

(Halloween Ends)

(Halloween Ends)

فیلم هالووین به پایان می‌رسد در تاریخ ۱۴ اکتبر روی پرده سینماها دیده خواهد شد. این فیلم که پایان سه‌گانه جدید هالووین خواهد بود، بار دیگر به داستان مایکل مایرز خواهد پرداخت. در این فیلم، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) بار دیگر نقشش در این مجموعه فیلم را بازآفرینی خواهد کرد. این فیلم جدید فرصت آن را دارد تا بر خلاف فیلم قبلی این مجموعه که در سال گذشته میلادی اکران شده است، نظر منتقدان و مخاطبان را جلب کند و عملکرد خوبی در گیشه داشته باشد.

۱۶- فیلم هوکس پوکس ۲ 

(Hocus Pocus 2)

(Hocus Pocus 2)

فیلم هوکس پوکس ۲، یکی دیگر از فیلم‌های مختص فصل هالووین و پاییز است که طرفداران بسیار منتظر آن هستند. اولین فیلم در سال ۱۹۹۳ میلادی اکران شده و فیلم جدید حدود سی سال پس از فیلم اول، اکران خواهد شد. البته، این فیلم به جای اکران روی پرده سینماها، در تاریخی در ماه نوامبر یا اکتبر، روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه خواهد شد. در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای عرضه این فیلم اعلام نشده است.

۱۵- فیلم بلک ادم 

(Black Adam)

فیلم بلک ادم، اولین حضور دوئین جانسون (Dwayne Johnson) در دنیای سینمایی دی‌سی را رقم خواهد زد. در این فیلم، راک نقش بلک ادم را بازی خواهد کرد که دشمن خونین شزم محسوب می‌شود. این فیلم قرار است بلک ادم را به جای یک شخصیت شرور، به عنوان یک ضد قهرمان به تصویر بکشد. از دیگر شخصیت‌هایی که در این فیلم حضور خواهند داشت می‌توان هاوکمن، اتم اسمشر و دکتر فیت را نام برد که همگی آن‌ها اعضای گروه جاسیس سوسایتی آف آمریکا هستند. فیلم بلک ادم در تاریخ ۲۹ ژوئیه روی پرده سینماها اکران می‌شود.

۱۴- فیلم جیغ 

(Scream)

(Scream)

فیلم جیغ، جدیدترین فیلم این مجموعه به شمار می‌رود که قرار است این مجموعه فیلم را ریبوت کند. در هر صورت، این فیلم، پنجمین فیلم این مجموعه محسوب می‌شود و اولین فیلمی است که وس کریون (Wes Craven) آن را کارگردانی نکرده چراکه در سال ۲۰۱۵ میلادی از دنیا رفته است. به جای او، مت بتینلی اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر گیلت (Tyler Gillett) روی صندلی کارگردانی فیلم نشسته‌اند. از بازیگران این فیلم می‌توان دیوید آرکت (David Arquette)، نیو کمپبل (Neve Campbell)، کورتنی کاکس (Courtney Cox)، جک کوئید (Jack Quaid)، ملیسا باررا (Melissa Barrera) و جینا اورتگا (Jenna Ortega) را نام برد. فیلم جیغ در تاریخ ۱۱ ژانویه اکران شده است.

۱۳- فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد 

(Black Panther: Wakanda Forever)

(Black Panther: Wakanda Forever)

یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۲ که تلخ و شیرین محسوب می‌شود، فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد است که آخرین فیلم مارول در سال جاری میلادی خواهد بود. این اثر، دنباله‌ای برای فیلم ستایش‌شده سال ۲۰۱۸ است. البته، بازیگر این فیلم یعنی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) از دنیا رفته و این فیلم جدید بدون حضور او خواهد بود. این فیلم، تعدادی کاراکتر جدید را به دنیای سینمایی مارول معرفی خواهد کرد. فیلم پلنگ سیاه ۲ در تاریخ ۱۱ نوامبر اکران می‌شود.

۱۲- فیلم ماموریت غیرممکن ۷ 

(Mission: Impossible 7)

(Mission: Impossible 7)

فیلم ماموریت غیرممکن ۷، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های اکشن و بلاک‌باستری است که چند سالی است که قرار است روی پرده سینماها اکران شود اما به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا، تولید این فیلم متوقف می‌شود و در ادامه، اکران آن به تاریخ دیگری موکول می‌شود. این فیلم با بازی تام کروز خواهد بود و همانند فیلم‌های گذشته این مجموعه، سکانس‌های اکشن خارق‌العاده و نفس‌گیری را به نمایش خواهد گذاشت. البته باید توجه داشت که به تازگی، اکران این فیلم به سال ۲۰۲۳ موکول شده است.

۱۱- فیلم مرد شمالی

(The Northman)

(The Northman)

فیلم مرد شمالی در تاریخ ۱۱ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی روی پرده سینماها اکران می‌شود. رابرت ایگرز (Robert Eggers) کارگردانی این اثر اکشن و هیجانی را در دست دارد. بازیگران شامل آنا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، الکساندر اسکارسگارد (Alexander Skarsgård)، ویلم دفو (Willem Dafoe) و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) است. این فیلم قرار است یک داستان انتقام‌جویان از دوران وایکینگ‌ها را به نمایش در بیاورد. تریلر منتشر شده برای این فیلم، با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده بود و مطمئنا، می‌توان شاهد اثری رازآلود، اکشن و هیجان‌انگیز بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو