آبشار ماهی مشو لنگرود و مناظر سرسبز و چشم نواز اطراف آن

آبشار ماهی مشو لنگرود و مناظر سرسبز و چشم نواز اطراف آن


منبع: آرگا

41

1401/7/6

21:08


آبشار ماهی مشو یک آبشار دیدنی و زیبا بوده که از چشم اندازهای آن دیدن می کنید. این آبشار در نزدیکی لنگرود قرار دارد و دارای ۱۰ متر ارتفاع است. این آبشار دارای حوضچه ای با سنگ های قرمز می باشد.

آیا تاکنون نام آبشار ماهی مشو را شنیده اید؟ آبشاری که با زیبایی های فراوان خود در نزدیکی لنگرود واقع شده است. این آبشار در استان گیلان نیز بسیار شناخته شده بوده و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری به شمار می آید. شما علاقمندان در این بخش با زیبایی های این آبشار آشنا می شوید.

ماهی مشو کجاست

معرفی آبشار ماهی مشو

استان گیلان مهد سرسبزی و جاذبه های بکر می باشد. سرزمینی برای گردشگران و علاقمندان که جذابیت های بسیار زیادی دارد. از مهم ترین زیبایی های این استان می توان به آبشارهای مرتفع و بلندی اشاره کرد که در مناطق مختلفی از استان واقع شده اند. یکی از زیباترین این آبشارها در لنگرود قرار دارد و می توانید، ویژگی های توریستی زیادی داشته باشد. این آبشار را امروزه از مکان های دیدنی گیلان به شمار می آید.

  •  بلیط کیش

  •  چکاد بام

جاذبه های ماهی مشو

اگر اهل ماجراجویی هستید، سفر به این آبشار و قدم گذاشتن به جنگل های وسیع آن را از خاطر نبرید. با عبور از میان درختان سر به فلک کشیده و تنومند جنگلی این نواحی می توانید، از زیباترین چشم اندازها دیدن کنید. این آبشار که از ابهت زیادی برخوردار بوده امروزه مقصد مناسبی برای اکثر گردشگران و توریستان شمالی است.

دیدنی های ماهی مشو

ویژگی های آبشار:

این آبشار از مهم ترین جاذبه های اتاقو برای گردشگران می باشد. امروزه این آبشار از دیدنی های لنگرود بوده و جذابیت های توریستی زیادی دارد. شما علاقمندان در لینک امکان آشنایی با دیدنی های لنگرود را خواهید داشت. علت نامگذاری این آبشار عدم عبور ماهی از آب ها می باشد.

آبشار ماهی مشو

اگر کمی به سمت قسمت های بالایی آبشار بروید، سنگ های قرمزی مشاهده می کنید که چشم اندازهای زیبایی به آن بخشیده اند. در حوضچه غار نیز شاهد این سنگ های قرمز خواهید بود. اما ارتفاع این آبشار چند متر است؟ این آبشار مرتفع ۱۰ متر ارتفاع داشته و دارای حوضچه ای به عمق دو متر می باشد. از ارتفاع این آبشار نیز می توانید، شاهد چشم اندازهای زیباتری باشید.

ماهی مشو کجاست

گشت و گزار در آبشار:

بازدید از آبشار ماهی مشو پر از تجربه های گردشگری است. برای بازدید از این آبشار زیبا باید از مسیر لیلا کوه راهی شوید. در مسیر به روستای آبچالکی می رسید که از زیبایی های زیادی برخوردار است. با عبور از رودخانه ای که از روی آن پلی چوبی عبور کرده، لذت شما از سفر دوچندان خواهد شد. در طی این مسر نیز می توانید از شالیزارهای سرسبز و وسیعی دیگر بازدید کنید.

چشم انداز ماهی مشو

اگر اهل آب تنی هستید، می توانید، ساعاتی را در حوضچه این آبشار سپری کنید. در این نواحی چشم اندازهای متنوعی وجود دارند که توجه شما را جلب خواهند کرد. آب و هوایی ملایم و نسیمی که در این نواحی به صورت شما می وزد، روح و جان شما را تازه خواهد کرد. در اطراف این آبشار نیز دره ای عمیق دیده می شود که از زیبایی های زیادی برخوردار خواهد بود. از دیگر آبشارهای گیلان می توان به آبشار لونک اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو