یخچال و فریزرهای‌های جدید ایرانی با امکاناتی جدید

منبع: آکا

28

1401/7/9

07:43


یخچال و فریزرهای‌های جدید ایرانی با امکاناتی جدید یخچال در انواع مختلف آن، یکی از لوازم ضروری آشپزخانه‌ها است. یخچال‌ها در انواع برندها، مدل‌ها و قیمت‌ها تولید

یخچال در انواع مختلف آن، یکی از لوازم ضروری آشپزخانه‌ها است. یخچال‌ها در انواع برندها، مدل‌ها و قیمت‌ها تولید و عرضه می‌شوند. معمولاً بسیاری از ما، یخچال‌ها را با برندهای معروف خارجی می‌شناسیم یا حداقل تصور ما این است که یخچال‌های خارجی بسیار بهتر از یخچال‌های ایرانی هستند. اما برخلاف این تصور اشتباه، در حال حاضر انواع مختلفی از یخچال‌های ایرانی در مدل‌های مختلف وجود دارد که در مقایسه با نمونه‌های خارجی، قیمت بسیار مناسبی دارند. ما در اینجا برخی از بهترین نمونه‌های یخچال ایرانی را برای شما آورده‌ایم.

 

بهترین برندهای یخچال ایرانی کدام است؟

اگر بخواهیم از بهترین برندهای یخچال ایرانی صحبت کنیم، باید بگوییم که در میان برندهای ایرانی، اسنوا، امرسان، الکترواستیل و هیمالیا جز بهترین برندهی ایرانی هستند. از این رو، در این مطلب از هر برند، یک نمونه از بهترین آن معرفی شده است.

 

انواع مدل‌های یخچال را بشناسید

یخچال‌ها برحسب مدل‌ها، شامل یخچال‌های تک در، یخچال‌های دو مدله (بالا و پایین)، یخچال و فریزرهای دوقلو و یخچال‌های ساید بای ساید هستند. هر کدام از این مدل‌ها نیز با توجه به امکانات خود ممکن است شامل چندین مدل دیگر شوند؛ اما شکل نهایی یخچال‌ها، شامل مواردی است که به آن‌ها اشاره کردیم. حالا برویم سراغ معرفی چند مدل از یخچال و فریزرهای جدید ایرانی.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3320

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3320، یکی از جدیدترین و در عین حال گران‌ترین یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا است. این یخچال زیبا از امکانات خوبی مانند کمپرسور Inverter Digital، فناوری Platinium Zone (محفظه نگهداری گوشت به شکل سالم و تازه)، خردکن یخ، فیلتر تصفیه هوا و آب، آبسردکن و سیستم هشدار دهنده باز بودن در برخوردار است. اما یکی از امکانات و ویژگی‌های جالب این یخچال مربوط به در آن است.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3320، دارای سه در است. دو درب آن شبیه درب یخچال‌های ساید بای سایدی است که تا به حال دیده‌ایم؛ اما درب سوم آن، مربوط به قسمت یخچال است که بعد از درب اصلی باز می‌شود و تمام خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های قرار گرفته در آن مشخص است. مزیت این درب آن است که می‌توانید خوراکی‌های روزانه خود را در آن قرار دهید، تا بعد از باز کردن درب اصلی، خوراکی مورد نظر خود را سریع بردارید. با این روش، دیگر در یخچال به مدت طولانی باز نمی‌ماند. یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3320، برای خانواده‌های دو تا 8 نفره و کسانی که عادت به فریز کردن مواد غذایی دارند، مناسب است.

 

یخچال 15 فوت امرسان مدل RH15D/EL

یخچال 15 فوت RH15D/EL، محصولی از امرسان و در مدل تک درب است. یکی از ویژگی‌های خوب یخچال 15 فوت امرسان مدل RH15D/EL، طراحی آن بر اساس آخرین فناوری‌های روز دنیا است. این یخچال زیبا، ظرفیت بالایی برای قرار دادن انواع خوراکی‌ها دارد. نمایشگر دیجیتال برای تنظیم درجه سرمای یخچال، آلارم باز بودن در یخچال، سیستم گردش هوا جهت محافظت از مواد غذایی، برخی از ویژگی‌های خوب این یخچال است.

 در کنار ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، یکی از امکانات و یا بهتر است بگوییم ویژگی‌های خاص یخچال 15 فوت امرسان مدل RH15D/EL، درب شیشه‌ای آن است. معمولاً یخچال‌هایی که اکثر ما دیده‌ایم، دارای درب‌های استیلی بوده‌اند، اما این یخچال دارای درب شیشه‌ای است که علاوه بر مقاومت بالا، رنگ‌بندی‌های متنوعی نیز دارد. استفاده از این درب باعث شده است تا یخچال 15 فوت امرسان مدل RH15D/EL زیبایی بی‌نظیری داشته باشد. این یخچال برای خانواده‌های کم جمعیت و ادارات مناسب است. یخچال 15 فوت امرسان مدل RH15D/EL جز گران‌قیمت‌ترین یخچال‌های امرسان نیز است که در این مورد می‌توانید با خرید اقساطی یخچال امرسان، نسبت به خرید این یخچال یا هر مدل دیگر اقدام کنید.

 

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES11 سری اسمایل

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES11 سری اسمایل، یکی از محصولات خوب و جدید الکترواستیل در مدل بالا و پایین است. این یخچال از چندین ویژگی منحصر همچون بدنه ضدباکتریال، لاستیک دور درب ضدباکتریال با قابلیت تعویض، دستگیره مخفی، وزن و اندازه کوچک برخوردار است. یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES11 سری اسمایل به طور کلی تنها 26 کیلوگرم وزن دارد و ارتفاع آن تنها 125 سانتیمتر است. از این رو خانواده‌هایی که دارای جمعیت متوسط هستند و به دنبال یخچالی با کارکرد عالی و گنجایش مناسب هستند، می‌توانند روی این یخچال دو مدله حساب کنند. البته یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES11 سری اسمایل، از نظر قیمت در رده بالا قرار دارد. حتی برخی معتقدند قیمت آن از نمونه‌های مشابه خارجی مانند سامسونگ یا ال‌جی نیز گران‌تر است. با این حال این یخچال ویژگی‌هایی دارد که ممکن است هر یخچالی نداشته باشد.

 

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما

یخچال فریزر پانوراما، محصولی از شرکت هیمالیا و در مدل دوقلو است. این یخچال زیبا علیرغم آنکه از بیشتر امکانات یخچال‌های دوقلو برخوردار است؛ اما نسبت به بسیاری از آن‌ها، قیمت بسیار مناسبی دارد. بعضی از امکانات خوب این یخچال شامل کنترل الکترونیکی هوشمند، فیلتر آب، نمایشگر لمسی و هوم‌بار (درب کوچکی که بر روی یخچال و فریزر قرار دارد و امکان دسترسی به خوراکی‌ها را بدون باز کردن درب اصلی امکان‌پذیر می‌کند) است. یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما نیز از امکانات جدید و ویژه‌ای برخوردار است که شاید هیچ‌کدام به اندازه فناوری VAC مهم نباشد. این فناوری امکان غیرفعال کردن یخچال یا فریز را برای مدتی خاص فراهم می‌کند. مثلاً شما قصد دارید مدتی به مسافرت بروید و می‌خواهید یخچالتان غیرفعال باشد. در این صورت با روشن کردن دکمه VAC یخچال شما غیرفعال می‌شود.

 

سخن نهایی

یخچال‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، برخی از بهترین آن‌ها در مدل‌های مختلف هستند که از جدیدترین امکانات روز نیز استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید با توجه به شرایط خود از جمله کاربری یخچال، تعداد اعضای خانواده و بودجه خود هر یک از محصولات معرفی شده را تهیه کنید. امکان خرید این محصولات از طریق اینترنتی یا آنلاین نیز امکان‌پذیر است. این شیوه آسان خرید از طریق روش‌های مختلف از جمله خرید بسته اینترنتی و وصل شدن به اینترنت امکان‌پذیر است. شما با اتصال به اینترنت می‌توانید علاوه بر خرید محصولات خود، به مشاهده و پرداخت قبض برق، انجام بسیاری از امور روزانه از جمله امور کاری، تحصیلی و... نیز بپردازید.

یخچال ایرانی
خرید یخچال ایرانی
بهترین یخچال ایرانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو