بهترین برنامه های کاربردی ویندوز + لینک دانلود

بهترین برنامه های کاربردی ویندوز + لینک دانلود


منبع: پلازا

65

1401/7/16

12:00


بهترین برنامه های کاربردی ویندوز + لینک دانلود

ایا با برنامه های کاربردی ویندوز آشنایی دارید؟ در این مقاله از پلازا  برنامه های ضروری کامپیوتر که لازم است آنها را در ویندوزتان نصب کنید را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین می‌توانید از طریق لینک دانلود این برنامه های ضروری لپ تاپ را دانلود نمایید.

احتمالا اولین کاری که پس از خرید لپ‌تاپ یا تعویض ویندوز خود انجام می‌دهید این است که لیست برنامه های ضروری کامپیوتر شخصی خود را آماده کنید. شناخت ضروری ترین نرم افزار های کاربردی ویندوز به شما در افزایش بهره‌وری کامپیوتر تان کمک می‌کند و مانع از غرق شدن ویندوز در دریایی از نرم افزارهای غیر مفید می‌شود که نتیجه‌ای جز کند و سنگین شدن کامپیوتر را در برندارد. پلازا این‌بار شما را با بهترین نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز آشنا می‌کند. در ضمن لینک دانلود هر یک از این مهمترین برنامه های کاربردی برای ویندوز را هم برایتان آورده‌ایم تا به راحتی بتوانید این نرم افزارها را نصب کرده و از آن‌ها بهره ببرید.

برنامه های کاربردی ویندوز

فهرست مطالب

بهترین برنامه های کاربردی کامیپوتر در ویندوز

در ادامه بهترین نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز را برایتان معرفی خواهیم کرد.

برنامه های ضروری کامپیوتر؛ مرورگر گوگل کروم

برنامه های ضروری کامپیوتر - کروم

 

قطعا یکی برنامه های ضروری کامپیوتر، مرورگر گوگل کروم است. این نرم افزار سرعت بسیار بالایی دارد و شامل ریزه‌ کاری‌هایی است که کار کردن با آن را برای کاربر راحت‌تر می‌کند؛ مثل جستجوی سریع عکس و…

بعلاوه در آپدیت‌های جدید این نرم افزار بسیاری از مشکلات حل ده و حالامرورگر کروم یکی از سریعترین و بهترین مرورگرهایی است که می‌توانید داشته باشید.

در میان نرم افزار های بعد نصب ویندوز بدنیست بدانید که گوگل کروم یکی از اصلی ترین و ضروری ترین ابزارهایی بوده که باید آنرا نصب داشته باشید. دیگر نیازی برای معرفی گوگل کروم نخواهد بود زیرا امروزه تمام کاربران موضوع فعالیت این نرم افزار را میدانند. ناگفته نماند که پیشنهاد میشود بعد از عوض نمودن ویندوز جدیدترین نسخه هر نرم افزار را نصب نمایید تا از باگ های مربوط به نسخه های قبلی دور باشید.

لینک دانلود نرم افزار کاربردی گوگل کروم

برنامه های ضروری لپ تاپ : Firefox

firefox

یکی دیگر از مرورگرهای پرسرعت که به ان نیاز پیدا خواهید کرد، مرورگر Firefox است. این مرورگر هم به اندازه مرورگر کروم سریع است و عملکردخوبی دارد. بعلاوه توصیه می‌کنیم که حتما بیش از یک مرورگر بر روی ویندوز خود داشته باشید.

موزیلا فایر فاکس را میتوان دومین مرورگر محبوب جهانی بعد از گوگل کروم دانست. این مرورگر با ارائه محیطی ایمن و ابزار های کاربردی توانسته نام خود را در لیست برنامه های کاربردی کامپیوتر جای دهد. براساس ویژگی های این مرورگر وب میتوانید نتایج دلخواه خود را از موتور های جستجوی مختلف نظیر گوگل و یاهو و بینگ را شاهد باشید که استفاده از این نرم افزار اینترنتی کاملا رایگان بوده است. در ادامه میتوانید لینک دانلود این برنامه را در اختیار داشته باشید.

لینک دانلود نرم افزار فایر فاکس

برنامه های کاربردی برای کامپیوتر: WhatsApp

whatsapp windows

یکی از برنامه‌های مهم و کاربردی که بیشتر مردم از وجود نسخه ویندوز آن آگاهی ندارند، برنامه واتس اپ است. بسیاری از ما از نسخه‌های اندروید و ios این برنامه استفاده می‌کنیم. اما داشتن حساب واتس اپ روی لپ تاپ‌ها می‌تواند بسیاری از کارها را آسانتر کند. تنها کافی است ورژن ویندوز واتس اپ را دانلود کنید و کد QR آن را توسط واتسپ گوشی موبایلتان اسکن کنید. به همین راحتی می‌توانید در لپ تاپتان هم به اکانت واتسپتان دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال دانلودنرم افزار های ضروری در ویندوز 10 هستید، حتما واتسپ را در لیست برنامه‌هایتان قرار دهید.

از دیگر نرم افزار های جالب برای کامپیوتر میتوان به پیام رسان واتس اپ اشاره داشت که این برنامه را میتوان یکی از محبوب ترین گزینه های موجود در کشور عزیزمان دانست. با استفاده از این پیام رسان میتوانید با اشخاص مختلفی از سراسر جهان در ارتباط باشید که تماس صوتی و تصویری این برنامه کاملا رایگان بوده است که امکان برقراری تماس های گروهی را نیز خواهید داشت. واتساپ امروزه در نسخه های مختلفی نظیر اندروید و کامپیوتر و… قابل دسترسی بوده است.

لینک دانلود برنامه WhatsApp

برنامه های ضروری کامپیوتر؛ مجموعه آفیس

برنامه های ضروری لپ تاپ - آفیس

 

 

مجموعه آفیس را می‌توان عضو ثابت و بسیار کاربردی لیست نرم افزار های کاربردی ویندوز هر شخصی به حساب آورد. حدود سی سال است که وجود نرم افزار های آفیس روی هر سیستمی برای انجام فعالیت‌های مختلف کاری و خانگی لازم و ضروری است. چه بخواهید یک نامه بنویسید، یا فایل ارائه‌ای برای استادتان بسازید یا امور مالی خود را مدیریت کنید، مجموعه آفیس همه برنامه‌های لازم برای انجام این کارها را دارد. مثلا می‌توانید در برنامه Word بنویسید، با استفاده از برنامه پاورپوینت فایلی برای ارائه دانشگاهتان بسازید و سپس توسط Outlook، آن را برای هم‌کلاسی‌هایتان ارسال کنید.

محصولات آفیس در زمینه های مختلف ثابت نموده  اند که همیشه برای کاربران مفید هستند. شرکت مایکروسافت با درنظر گرفتن ویژگی های کلیدی برای کاربران توانسته 7 برنامه وسیع که در هریک دنیایی از امکانات بکارگیری شده  است را عرضه نماید. در این شرایط شما میتوانید آنها را برای سیستم های مختلف ویندوزی نصب نمایید. مجموعه آفیس در میان برنامه های ضروری ویندوز 7 تا 11 وجود داشته است که در این بین محدودیتی در استفاده از آنها نخواهید داشت.

دانلود نرم افزار های ضروری برای ویندوز 7 مایکروسافت آفیس

برنامه های کاربردی کامپیوتر:  Nod32 Antivirus

nod32

همانطور که می‌دانید، یکی از برنامه های کاربردی ویندوز و البته یکی از ضروری ترین‌ها، آنتی ویروس است. از آنجایی که ما به صورت روزمره با سایت‌های مختلفی در اینترنت سر و کار داریم و نرم افزارهای بسیاری دانلود می‌کنیم، بعلاوه اینکه گوشی‌ها و فلش مموری‌های مختلف را به لپ تاپ‌ها متصل می‌کنیم، احتمال ویروسی شدن دستگاه بسیار بالاست. که سبب دردسرهای بسیاری می‌شود. بنابراین سعی کنید حتما یکی آنتی ویروس روی سیستم خود نصب کنید.

البته ویندوز 10 با داشتن Windows Defender سد محکمی در برابر این خطرات دارد. اما حتی اگر ویندوز 10 دارید و به دنبال نصب برنامه های کاربردی در ویندوز 10 هستید، بدانید که داشتن دو آنتی ویروس هوشمندانه است. شما می‌توانید لایسنس‌های این آنتی ویروس را از سایت‌های معتبر داخلی خریداری کرده و آن را در لپ تاپ خود فعال کنید.

امنیت یکی از اصلی ترین عوامل دنیای امروزی در سیستم های ویندوزی بوده است که اگر نتوانید از اطلاعات خود در برابر فایل های مخرب و یا جاسوسان محاظت کنید قطعا ضرر و زیان بسیاری خواهید دید. در این میان نود 32 یکی از اصلی ترین برنامه های مورد نیاز بعد از نصب ویندوز بوده است که پیشنهاد میشود از نسخه های رسمی و لایسنس دار این برنامه استفاده کنید. با فعال سازی این برنامه میتوانید تا حد زیادی امنیت سیستم خود را در برابر فایل های مخرب افزایش دهید.

نرم افزارهای کاربردی ویندوز: Any Desk

anydesk

یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد، نرم افزار Any Desk است. این نرم افزار به شما امکان مشاهده و کنترل صفحه نمایش کامپیوترهای دیگر را می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با بررسی مشکلات دیگر کامپیوترها، اقدام به حل آنها نمایید.

ارتباط با سیستم های دیگر از روش های مختلفی صورت میگیرد اما برنامه ای نظیر انی دسک یک گزینه عالی و کاملا رایگان در این زمینه بوده که در زمینه های مختلفی میتوانید از آن استفاده کنید. روش نصب و کار با برنامه بسیار آسان بوده که فقط کافیست برنامه را نصب و ای پی که برایتان درنظر گرفته شده است را برای شخصی که میخواهد وارد سیستم شما شود ارسال کنید. این برنامه یکی از گزینه های عالی برنامه های ضروری ویندوز 10 بوده است که امروزه کاربران بسیاری از آن استفاده میکنند.

دانلود نرم افزار AnyDesk

نرم افزارهای ضروری ویندوز: KM Player

KMPlayer

بسیاری از افراد با KM Player آشنایی دارند و این نرم افزار، نرم افزار شناخته شده‌ای است. همچنین یکی از بهترین پلیرهای ویدیو و موزیکی که می‌توانیم به شما معرفی کنیم همین برنامه است. بعلاوه این ببرنامه، از بسیاری از فرمت‌‌ها مانند MKV – VCD – DVD – AVI -OGM و بسیاری فرمت‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که این نرم افزار را به لیست نرم افزارهای ضروری خود بیفزایید.

پخش فایل های تصویری و صوتی بعد از نصب ویندوز عملا یک مشکل برای کاربران بوده است که در این خصوص برنامه کا ام پلیر یکی از قدیمی ترین نرم افزار های پخش کننده ویدیویی بوده است که با نصب و راه اندازی آن میتوانید فایل های خود را جهت اجرا وارد این برنامه کنید. برنامه های مورد نیاز کامپیوتر همانطور که شاهد بوده اید در زمینه برطرف نمودن نیازهای شما معرفی شده اند که این نرم افزار نیز یکی از گزینه های کاربردی و مهم بعد از نصب ویندوز بوده است.

لینک دانلود نرم افزار KM Player

ضروری ترین نرم افزارهای کامپیوتر؛ نرم افزار مدیریت دانلود( Internet Download Manager)

IDM

 

نرم افزار مدیریت دانلود (Internet Download Manager) را می‌توان از برنامه های ضروری لپ تاپ به حساب آورد است. این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می‌دهد. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از این نرم افزار فرآیند دانلود خود را متوقف کرده و دوباره از سر بگیرید و یا برای دانلود به آن برنامه بدهید. این قابلیت باعث می‌شود که حتی اگر به علت قطعی اینترنت، خاموش شدن کامپیوتر و… پروسه دانلود قطع شد، بتوانید دوباره پس از رفع شدن مشکل دانلود را از سر بگیرید. رابط کاربری ساده IDM استفاده از این نرم افزار را بسیار ساده می‌کند. پس با توجه قابلیت‌های فراوان IDM جای هیچ تعجبی نیست که چرا این برنامه در لیست برنامه های ضروری کامپیوتر قرار دارد.

اگر جزو کاربرانی هستید که با اینترنت سروکار دارید پیشنهاد میشود از نرم افزار idm ضروری برای رایانه استفاده کنید. این برنامه با دارا بودن تنظیمات و ابزارهای بسیار توانسته صدر بهترین دانلود منیجر جهان را به خود اختصاص دهد که در زمینه های مختلفی میتوانید از آن استفاده کنید. دانلود ویدیو های آنلاین و سرعت بالا در هنگام دریافت فایل از اینترنت و پشتیبانی از فرمت های بسیار جهت دانلود تنها تعدادی از ویژگی های دانلود منیجر بوده است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

لینک دانلود نرم افزار کاربردی (Internet Download Manager (IDM

برنامه های ضروری لپ تاپ؛ Malwarebytes Anti-Malware

malwarebytes

همانطور که میدانید محافظت از داده های ویندوزی یک اصل ضروری در دنیای امروزی بوده است. با افزایش سطح فناوری بخش فایل های مخرب و ویروس ها نیز جهش خوبی داشته اند که این مورد سبب شده تا کاربران بیشتر از قبل بدنبال افزایش امنیت ویندوز خود باشند. این نرم افزار در میان برنامه های مورد نیاز لپ تاپ دومین گزینه امنیتی بوده است که با نصب و راه اندازی آن میتوانید از سیستم خود در برابر فایل های مخرب و ویروسی محافظت نمایید.

نرم افزارهای امنیتی مثل آنتی‌ویروس و آنتی‌مالور (بدافزار) از برنامه های ضروری لپ تاپ هستند که قبل از هر برنامه‌ی دیگر باید و حتما آن‌ها را نصب کرد. اگر ویندوز کامپیوترتان Windows 10 است، خود این ویندوز سیستم آنتی ویروسی دارد که می‌تواند برای بسیاری از افراد کافی باشد، ولی به هر حال داشتن برنامه دومی که بتواند از سیستم شما دفاع کند، کاری هوشمندانه است. یکی از بهترین برنامه‌های ضدبدافزار در ویندوز است که می‌توانید روی سیستم خود نصب کنید، Malwarebytes است. این Anti Malware می‌تواند بدافزار و نرم افزارهای مخربی که از سد آنتی‌ویروس عبور کرده‌اند و که ممکن است به سیستم تان آسیب برساند را شناسایی کند و آن‌ها را از بین ببرد.

لینک دانلود نرم افزار کاربردی Malwarebytes Anti-Malware

کیف دستی لپ تاپ پیر کاردین 2020

کیف دستی لپ تاپ پیر کاردین 2020Pierre Cardin 2020 Laptop Briefcase

برنامه های کاربردی ویندوز:  فتوشاپ Adobe Photoshop CC

photoshop CC

 

یکی دیگر از برنامه های ضروری کامپیوتر بعد از نصب ویندوز، نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop CC است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید عکس‌های مختلف را ویرایش یا بازسازی کنید. همچنین با استفاده از Adobe Photoshop CC می‌توانید عکس‌های مختلفی بسازید یا آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید.

ادوبی فتوشاپ یکی از محبوب ترین برنامه های شرکت ادوبی بوده است که با دارا بودن ویژگی های بسیار توانسته نام خود را در لیست نرم افزار های بعد نصب ویندوز جای دهد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید روی بهینه سازی و ادیت تصاویر خود تمرکز داشته باشید که قابلیت و تنظیمات بسیاری در این زمینه برایتان درنظر گرفته شده است که در ادامه میتوانید به لینک دانلود آن دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود نرم افزار کاربردی Adobe Photoshop CC

 ضروری ترین برنامه های ویندوز؛ Duolingo

نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر

سعی دارید مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنید؟ برای کلاس زبان کمی کمک نیاز دارید؟ قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید؟ و یا کلا برنامه‌های آموزش زیان در لیست برنامه های ضروری لپ تاپ شما جایی دارد، این برنامه رایگان دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید. Duolingo را می‌توان از بهترین برنامه های ویندوز در زمینه آموزش زبان دانست. البته این برنامه قابل اجرا برروی تلفن‌های هوشمند نیز است. این برنامه از زبان‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و طی مراحلی گام به گام یک زبان جدید را به شما آموزش می‌دهد.

دانلود نرم افزار کاربردی Duolingo

دانلود برنامه های کاربردی برای کامپیوتر؛ Microsoft To Do

نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر

اگر تا به حال نرم‌افزاری برای برنامه‌ریزی و مدیریت کارهای خود نداشته‌اید پیشنهاد ما به شما Microsoft To Do. این برنامه یکی از برنامه های ضروری کامپیوتر در زمینه برنامه‌ریزی و مدیریت کارهای شخص است. Microsoft To Do یک برنامه مبنی بر فضای ابری است و به صورت مالتی پلتفرم عمل می‌کند و به همین دلیل می‌توانید کارها و فعالیت‌های خود را هم در فضای وب و هم در موبایل و ویندوز مدیریت کنید. کارها و برنامه‌های خود را به‌صورت روزانه،هفتگی و ماهانه در این نرم‌افزار وارد کنید و نظم و انظباط بیشتری به زندگی خود بدهید.

دانلود نرم افزار کاربردی Microsoft To Do

برنامه های مورد نیاز لپ تاپ بعد از نصب ویندوز؛ Skype

نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر

اسکایپ همچنان محبوب‌ترین نرم افزار برای برقراری تماس صوتی و تصویری در پلتفرم‌های مختلف از جمله ویندوز است. همچنین از برنامه های کاربردی پی سی بلافاصله بعد از نصب ویندوز است.

این برنامه کاملا رایگان است و از زبان‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و امکان به اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ کامپیوتر در حین تماس ویدویی ایم برنامه را بسیار مناسب آموزش‌های آنلاین و از را دور کرده‌است و به همین علت است که در بین برنامه های ضروری لپ تاپ قرار می‌گیرد. اگر از مرورگر گوگل کروم یا مایکروسافت اج استفاده می‌کنید می‌توانید از Skype تحت وب استفاده کنید و نیازی به نصب آن نیست.

دانلود نرم افزار کاربردی Skype

شارژر لپ تاپ 20 ولت 4.5 آمپر لنوو

شارژر لپ تاپ 20 ولت 4.5 آمپر لنووLenovo 20v 4.5A Laptop Charger

شدت جریان خروجی4.5 آمپر

نصب برنامه های کاربردی ویندوز؛ Microsoft Sticky Notes

نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر

اگر برای جلوگیری از فراموش کردن کارهای مهم خود عادت به یادداشت آن‌ها بر روی کاغذ و چسباندن به آینه و يخچال دارید، Microsft Sticky Notes از ضروری ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای است که حتما باید بر روی ویندوز خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید یادداشت‌های خود را بر روی دسکتاپ یا منوی Start پین کنید. در به‌روزرسانی جدید این برنامه امکان نوشتن نوت‌ها با استفاده از Surface Pen فراهم شده‌است.

دانلود نرم افزار کاربردی Microsoft Sticky Notes

شارژر لپ تاپ 19.5 ولت 3.34 آمپر دل

شارژر لپ تاپ 19.5 ولت 3.34 آمپر دلDell 19.5v 3.34A Laptop Charger

شدت جریان خروجی3.34 آمپر

ضروری ترین نرم افزارهای کامپیوتر؛‌ نرم افزار فشرده سازی WinRar

winrar

 

یکی دیگر از برنامه های ضروری کامپیوتر بعد از نصب ویندوز، نرم افزار فشرده سازی WinRar است. WinRar نرم افزار قدرتمندی است که می‌تواند از اطلاعات شما پشتیبانی تهیه کرده و سایز ضمیمه‌هایی که می‌خواهید آن‌ها را ایمیل کنید، کاهش دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می‌توانید فایل‌های فشرده شده را از این حالت خارج کنید یا برعکس. علاوه بر این با استفاده از نرم افزار فشرده سازی WinRar می‌توانید آرشیوهای جدیدی با فرمت‌های ZIP و RAR ایجاد کنید.

در میان برنامه های کاربردی کامپیوتر بی شک به وینرار نیاز خواهید داشت تا بتوانید فایل های فشرده ای که از اینترنت دریافت میکنید را اکسترکت و یا فایل های مدنظر خود را فشرده سازی نمایید. این برنامه را به صورت مستقیم در ادامه میتوانید دریافت کنید.

لینک دانلود نرم افزار کاربردی WinRar

نرم افزار خواندن پی دی اف Adobe Acrobat Reader DC

adobe acrobat reader

Adobe Acrobat Reader DC یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز است. احتمالا این نرم افزار یکی از قدرتمندترین و مفیدترین برنامه‌های خواندن PDF محسوب می‌شود.

غیر ممکن است که یکی از نرم‌افزارهای شرکت ادوبی در لیست برنامه های کاربردی ویندوز هر کامپیوتری نباشد. نرم افزار Adobe Acrobat Reader DC امکانات مختلفی دارد؛ از جمله حالت‌های مختلف خواندن مطالب، هایلایت کردن متون، یادداشت‌گذاری، امضا و مُهر دیجیتالی و غیره. همچنین با استفاده از این نرم افزار می‌توانید چند فایل PDF را در صفحه‌های مختلف باز کرده و هم‌زمان همه آن‌ها را با هم مطالعه کنید. در ضمن یکی دیگر از نکات مثبت نرم افزار Adobe Acrobat Reader DC این است که این نرم افزار قدرتمند فایل‌های با حجم بالا را هم به راحتی باز می‌کند.

لینک دانلود نرم افزار کاربردی Adobe Acrobat Reader DC

ضروری ترین برنامه های ویندوز؛  Adobe Flash Player

flash player

 

Adobe Flash Player یکی دیگر از برنامه های ضروری کامپیوتر بعد از نصب ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید فایل‌های چند رسانه‌ای، ویدیوهای اینترنتی و محتواهایی که با استفاده از پلتفرم Adobe Flash ایجاد شده است را پخش کنید. این نرم افزار قابلیت نصب روی مرورگر یا تلفن همراهتان را دارد.

لینک دانلود نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player

برنامه های ضروری برای لپ تاپ؛ نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار

parsi negar

در ادامه معرفی نرم افزار های کاربردی کامپیوتر بعد از نصب ویندوز به نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار یا همان LeoMoon ParsiNegar می‌رسیم. این نرم افزار دارای دو بخش «صفحه کلید سیستمی» و «ویرایش‌گر یونیکد» است. با استفاده از صفحه کلید سیستمی می‌توانید تایپ فارسی استاندارد انجام دهید. اگر بخواهید در نرم افزارهای گرافیکی تایپ کنید، با استفاده از قابلیت «ویرایش‌گر یونیکد» این کار امکان‌پذیر است. این نرم افزار کم‌حجم و ساده بوده و برای تایپ در نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ کار را بسیار آسان می‌کند. همچنین از امتیازات دیگر نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار LeoMoon ParsiNegar این است که فونت‌های متعددی دارد و هر کدام را که بخواهید، می‌توانید انتخاب کرده و سپس شروع به تایپ کنید.

لینک دانلود نرم افزار کاربردی LeoMoon ParsiNegar

کلام آخر

در این مطلب تعدادی از بهترین نرم افزارهای کاربردی بعد از نصب ویندوز را به شما معرفی کردیم. ضروری ترین نرم افزارهای که کارایی به مراتب بیشتر از برنامه‌های پیش‌فرض ویندوز بریا شما خواهند داشت. به نظر شما نرم افزار کاربردی دیگری هست که بتوان در این فهرست جای داد؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان مجله به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو