نشست شورای سیاست گذاری سومین جشنواره طب ایرانی برگزار شد

32

1401/7/16

18:34


نشست شورای سیاستگذاری سومین جشنواره طب ایرانی به ریاست دکتر "نفیسه حسینی یکتا" مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساختمان حوزه ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.

نشست شورای سیاست گذاری سومین جشنواره طب ایرانی برگزار شد

به گزارش بهداشت نیوز، در این نشست که دکتر زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دکتر زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس حضور داشتند درباره اهداف، چشم انداز و راهبرد اصلی جشنواره طب ایرانی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر حسینی یکتا مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این نشست اظهار داشت: جشنواره طب ایرانی با موضوع اجراسازی طب ایرانی هرساله به منظور معرفی ظرفیت های این حوزه و فعالان آن در محورهای مختلف برگزار می شود.

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محورهای مختلف در سومین جشنواره طب ایرانی را درمان، آموزش، پژوهش و محور ویژه جوانی جمعیت عنوان و تاکید کرد: اضافه شدن محور جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در جشنواره امسال به منظور معرفی ظرفیت هایی که در طب ایرانی برای تحقق این مهم وجود دارد، است  ما در این جشنواره با نگاه به شعار سال که تولید دانش بنیان است محور فناوری را هم مورد توجه ویژه قرار دادیم.

وی تاکید کرد:  با توجه به اینکه طب ایرانی از طرف سازمان بهداشت جهانی پذیرفته شده و در حال تدوین متون آن هستیم در حوزه بین الملل هم از افرادی که در بین المللی کردن طب ایرانی در حال تلاش هستند نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

دکتر حسینی یکتا یادآور شد: با توجه به استقبال هنرمندان از جشنواره طب ایرانی در سالیان پیش، امسال نیز در این بخش با قوت بیشتری پذیرای آثار هنرمندان هستیم و امیدواریم که با فعال تر شدن این محور برای شناساندن طب ایرانی و ظرفیت آن و آموزه های درست طب ایرانی و انتقال آن به عموم جامعه، قدم موثری برداریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو