تشکر رهبر انقلاب از تولیدکنندگان فیلم «مستطیل قرمز» | بیان حقایق با آثار هنری باید با قوت انجام شود

29

1401/7/19

15:25


بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای ورزشکار و جمعی از مادران شهدا که ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری این همایش در تهران منتشر شد.

تشکر رهبر انقلاب از تولیدکنندگان فیلم «مستطیل قرمز» | بیان حقایق با آثار هنری باید با قوت انجام شود

به گزارش هنرآنلاین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار تاکید ویژه‌ای روی پایبندی ورزشکاران به مسائل دینی داشتند و اعلام کردند فعالیت جهادی آنها تأثیر معنوی و اجتماعی زیادی دارد.

ایشان در بخشی از صحبت‌های خود ورزشکاران را به حفظ شرف و آبروی خود و ملت و کشور با مراقبت از رفتارشان در میدان مسابقه و خارج از آن توصیه کردند و افزودند: در گذشته محیط ورزشی ما همیشه به نام خدا و ائمه معصومین و جنبه‌های دینی و اخلاقی آراسته بود اما غربی‌ها سعی کردند همراه با ورزش‌های جدید، فرهنگ خود را نیز وارد کنند که باید ضمن فراگیری و پیشرفت در ورزش‌های جدید، فرهنگ خود را غالب کنیم و نگذاریم ورزش به پلی برای ورود فرهنگ غربی تبدیل شود.

رهبر معظم انقلاب همچنین از تولیدکنندگان فیلم «مستطیل قرمز» با موضوع شهادت جمعی از ورزشکاران و تماشاگران در جریان بمباران یک زمین فوتبال در استان ایلام در دوران دفاع مقدس تشکر و تأکید کردند: بیان حقایق با آثار هنری کار لازمی است که باید با قوت انجام شود.

«مستطیل قرمز» فیلمی است به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سجادپور که سال ۱۳۹۵ تولید و برنده لوح زرین جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو