انواع نمونه متن درخواست وام از بانک

اگر به دنبال بهترین انواع نمونه متن درخواست وام از بانک، وام ازدواج، اشتغال زایی و … هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

انواع نمونه متن درخواست وام

در این مطلب مجموعه ای از انواع نمونه متن درخواست وام از بانک، وام ازدواج، اشتغال زایی، وام قرض الحسنه، متن درخواست وام از کمیته امداد، متن درخواست وام از ریاست جمهوری و دیگر ارگان ها ارائه شده است که می‌توان آن را برای نوشتن یک نامه رسمی برای ارگان های دولتی یا شرکت‌های خصوصی مورد استفاده قرار داد.


متن درخواست وام از بانک

رییس محترم بانک / موسسه مالی ………………شعبه ………………..

موضوع : درخواست وام

با سلام و احترام

بدینوسیله اینجانب ………….. ، دارنده حساب قرض الحسنه / پس انداز شماره 85.5 تقاضای دریافت وام به مبلغ …………… ریال به منظور تعمیر منزل / خرید خودرو / سرمایه گذاری در امر تولید را بحضور تقدیم میدارم.

همچنین به پیوست گواهی اشتغال و صورتحساب حقوقی اینجانب بعنوان مدرک توانایی بازپرداخت اقساط وام و گواهی اشتغال ضامنین ( شلمان ) / سند ملک / چک و سفته / بعنوان تضمین بازپرداخت به موقع اقساط نزد آن بانک امانت گذاشته می شود.

خواهشمند است با پرداخت وام موافقت فرموده و دستور فرمایید اقدام لازم مبذول نمایند.

تسریع در واگذاری وام موجب کمال امتنان می باشد.

پیشاپیش از آن مقام محترم بدلیل بذل محبتی که می فرمایید کمال تشکر و سپاسگذاری را دارم.

با تقدیم احترام


متن درخواست وام ازدواج

بسمه تعالی

جناب آقای …………………….

رئیس محترم منابع انسانی

موضوع: درخواست وام ازدواج

با سلام و احترام فراوان

اینجانب……………………. کارمند بخش ……………………. با شماره کارمندی ……………………. تقاضای وام ازدواج به مبلغ……………………. را خدمت شما تقدیم می‌کنم. همچنین اینجانب توانایی پرداخت اقساط به مبلغ…………………… را دارم که توسط بخش حسابداری پس از دریافت وام، از حقوق ماهیانه‌ام کسر شود.

امیدوارم با تقاضای اینجانب موافقت نموده و دستورات لازم برای این امر را مبذول فرمائید.


متن درخواست وام دامداری

بسمه تعالی

مدیریت محترم سازمان جهاد کشاورزی شهرستان …

جناب آقای….

با سلام و احترام

با توجه به اینکه اینجانب دارای فضا و زمین مناسب احداث دامداری در منطقه … می‌باشم و به کلیه اطلاعات و ضوابط علمی در این زمینه آگاه هستم، خواهشمند است در رابطه با اخذ تسهیلات و وام کم بهره به منظور تاسیس دامداری که در اشتغال زایی برای جوانان بومی منطقه نیز موثر است دستورات لازم را صادر فرمایید.

تمامی سوابق تحصیلی و تجربه کاری پیشین اینجانب جهت مطالعه به ضمیمه الصاق می‌گردد.

پیشاپیش از مساعدت شما کمال تشکر را دارم

با احترام


متن درخواست وام اشتغال زایی

بسم تعالی

جناب آقای ………. نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

با عرض سلام و ادای احترام

به استحضار می‌رساند این جانب  …. فرزند …. ساکن ……. به ش. ش … دارای مدرک ….، متقاضی تسهیلات اشتغال زایی از موسسه مالی …. به مبلغ ….. جهت سرمایه گذاری در امر ….. هستم.

خواهشمند است بذل عنایت نموده و نسبت به این امر که اشتغال‌زایی مستقیم …. نفر را فراهم می‌کند، سفارش و پیگیری لازم را مبذول فرمایید. رجای واثق دارد با بزرگواری و مناعت طبع بی‌نظیر خود، اینجانب را مورد مرحمت و تفقد خود قرار خواهید داد.

قبلا از دستور مساعدی که می‌فرمایید، کمال تشکر را دارد.

با آرزوی توفیق الهی

همچنین بخوانید: انواع نمونه متن لوح تقدیر فرهنگی، هنری، نظامی و ورزشی

متن درخواست وام از ریاست جمهوری

با درود و احترام خدمت رئیس جمهور محترم آقای …… بنده ….. ساکن استان ….. هستم و در زمینه تاسیس مجموعه ….. نیاز به مبلغی پول داشتم. از ‌آنجا که پرداخت این مقدار از هزینه در توان بنده نبود خدمتتان نامه ای جهت درخواست وام به مبلغ ….. تومان نوشتم. ممنون میشوم این وام را با مهلت باز پرداخت ….. ماهه در اختیار من بگذارید تا با تاسیس این مجموعه کمکی هر چه بیشتر در جهت رفاه و آسایش عمومی در حوزه ….. به جامعه نمایم. سپاس از شما.

متن درخواست وام قرض الحسنه


متن درخواست وام قرض الحسنه

احتراماً  اینجانب                            فرزند                     به شماره شناسنامه:                      صادره از:                                       که محل خدمتم                          میباشد، تقاضای وام از صندوق قرض الحسنه دارم و به مدیریت …… وکالت بلاعزل و اختیارتام میدهم تا انقضای کامل بدهی، همه ماهه معادل اقساط تعهد شده بابت وام دریافتی از حقوق و مزایای اینجانب اعم از : حقوق اشتغال، انتظار خدمت، بازنشستگی، وظیفه بگیر برداشت و به حساب صندوق قرض الحسنه پرداخت نماید. (مدت انتظار بعد ازاتمام وام قبلی حداقل 3 ماه خواهد بود).


متن درخواست وام از کمیته امداد

ریاست محترم کمیته امداد امام ره شهرستان …

با سلام وعرض ادب

احتراما اینجانب ……… مدد جوی آن نهاد به دلیل مشکلات مالی/خرید وسایل مورد نیاز وضروری زندگی/ساخت مسکن /… درخواست مبلغ 20میلیون تومان وام از آن نهاد حمایتی میباشم لذا خواهشمند است با توجه به وضعیت مالی بد اینجانب دستورات مقتضی صادربفرمائید.

قبلاً از توجه وبذل وبخشش آن مدیر محترم کمال تشکر وقدردانی را دارم.

با تشکر

………………..

حضور ریاست محترم کمیته امداد حضرت امام (ره) استان/ شهرستان / بخش / روستا ………….

سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند:

اینجانب ………………………………….. فرزند: …………………… به شماره کدملی: ……………………….. متولد سال: ………………….. صادره از: …………………….. که جزو مددجویان مرکز تحت مدیریت جنابعالی به شماره: ……………… می باشم، با توکل بر خداوند متعال و نظر به الزام پزشکان معالج در تسریع اقدام برای بستری و عمل جراحی ( به استناد مدارک تقدیمی ) دارم، با توجه به هزینه های سنگین درمانی و عدم تکاپوی درآمد خویش، لذا بمنظور تحقق خواسته مذکور، نیاز مبرم به دریافت وام به میزان ……………….. ریال وام قرض الحسنه با اقساط بلند مدت ……. ساله از آن مرکز محترم را دارم .

علیهذا از آن مقام عالی، مستدعی است به مصداق آیه شریفه” تعاونوا علی البر و التقوا ” در صورت امکان، اوامر مقتضی پیرامون بررسی و اقدام برای تخصیص وام درخواستی اینجانب را به مبادی ذیربط صادر و نتیجه را به اطلاع این حقیر برسانند .

النهایه ضمن اذعان به این نکته که ……. بار هست که درخواست وام از کمیته امداد نموده ام، از تصدیع اوقات گرانبهایتان پوزش طلبیده و توفیقات همه خدمتگذاران صدیق را از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم .

با تقدیم احترامات فائقه

نام و نام خانوادگی

امضا و تاریخ


متن درخواست وام از شرکت خصوصی

مدیریت محترم سازمان/ شرکت ….

با سلام و احترام به استحضار می رساند ، اینجانب ….. فرزند ….. به شماره پرسنلی ….. بنا به دلیل مشکل مالی تقاضای مساعده به میزان ….. ریال دارم . ضمن تشکر از جنابعالی خواهشمند است امر فرمایید در صورت موافقت اقدامات لازمه را در این خصوص مبذول دارند .

با تشکر

امضا / تاریخ


سخن آخر

امیدواریم نمونه متن درخواست وام از بانک، ریاست جمهوری، کمیته امداد و دیگر سازمان های خصوصی و دولتی که در این مطلب ارائه شده است برای شما مفید واقع شده باشد. توجه داشته باشید که در صورت نیاز می‌تواند الگوهای ارائه شده را با تغییر در جزئیات برای مقاصد مورد نظر آماده کرد.