طرز تهیه دسر کافی جوی و کیندر

طرز تهیه دسر کافی جوی و کیندر , دستور تهیه دسر کافی جوی و کیندر

دسر کافی جوی و کیندر یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر کافی جوی و کیندر در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم دسر کافی جوی و کیندر
کیک شکلاتیبه مقدار کافی
بیسکویت پتی بوربه مقدار کافی
شیربه مقدار کافی
مواد لازم کرم پنیری
خامه‌ صبحانه۲۰۰ گرم
پنیر کیبی۶ عدد
شیر عسلی¼ قوطی
پودر خامه۳ قاشق غذاخوری
شیر سرد۱ استکان
مواد لازم لایه سوم دسر
خامه‌ صبحانه۲۰۰ گرم
شکلات گلکسی۲ عدد
شکلات کیندر شیری۲ عدد

طرز تهیه دسر کافی جوی و کیندر

مرحله اول

برای تهیه دسر کافی جوی و کیندر خوشمزه در ابتدای کار یک ظرف مناسب انتخاب می کنیم، سپس کیک های شکلاتی را به صورت مرتب درون ظرف می چینیم. در ادامه به سراغ درست کردن مایه کرم پنیری می رویم.

مرحله دوم

برای این منظور خامه صبحانه را به همراه پنیر کیبی، شیر عسلی و پودر خامه درون یک کاسه نسبتا گودی می ریزیم، سپس با دور تند همزن برقی به خوبی هم می زنیم تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند.

مرحله سوم

در ادامه شیر سرد را کم کم به کاسه اضافه کرده و به هم زدن ادامه می دهیم تا مایه کرم پنیری کمی رقیق تر شود. حالا یک سوم از مایه کرم پنیری را روی کیک شکلاتی می ریزیم و با لیسک کاملا پخش می کنیم.

مرحله چهارم

در ادامه مقداری بیسکویت پتی بور را که به شیر آغشته کرده ایم را به صورت مرتب روی کرم پنیری می چینیم. حالا نصف مقدار باقی مانده کرم پنیری را روی بیسکویت ها ریخته و مجددا روی مایه را با بیسکویت آغشته به شیر می پوشانیم.

مرحله پنجم

پس از اضافه کردن مابقی مایه کرم پنیری به سراغ درست کردن لایه آخر دسر می رویم، برای این منظور خامه صبحانه را درون یک قابلمه مناسب ریخته و آنرا روی حرارت ملایم قرار می‌ دهیم تا خامه گرم و روان شود.

مرحله ششم

زمانی که اطراف خامه حباب های ریز ایجاد شد، قابلمه را از روی حرارت برداشته، سپس شکلات گلکسی را به همراه شکلات کیندر شیری به قابلمه اضافه کرده و به صورت مداوم هم می زنیم تا شکلات ها با حرارت خامه ذوب شوند.

مرحله هفتم

پس از خنک شدن گاناش آنرا به صورت پخش روی دسر می ریزیم، سپس ظرف را به مدت ۵ الی ۶ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا دسر کاملا خنک شود. پس از گذشت این زمان دسر را به دلخواه تزیین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.