طرز تهیه دسر کافی جوی و کیندر

طرز تهیه دسر کافی جوی و کیندر , دستور پخت دسر کافی جوی و کیندر

دسر کافی جوی و کیندر یکی از انواع دسرهای ساده و بین المللی است که با روش های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر کافی جوی و کیندر در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم طبقه اول دسر
کیک شکلاتی۴ عدد
مواد لازم طبقه دوم دسر
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
پنیر کیبی۶ عدد
شیر عسلی¼ قوطی
پودر خامه۳ قاشق غذاخوری
شیر سرد۱ استکان
مواد لازم طبقه سوم دسر
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
شکلات گلگسی۲ عدد
شکلات کیندر شیری۲عدد

طرز تهیه دسر کافی جوی و کیندر

مرحله اول

برای تهیه دسر کوفی جوی و کیندر خوشمزه در ابتدای کار برای طبقه اول دسر یک نوع کیک به دلخواه انتخاب کرده و از وسط به دو قسمت تقسیم می کنیم، سپس به صورت مرتب درون ظرف پیرکس کنار هم می چینیم.

مرحله دوم

حالا برای لایه دوم دسر پنیر خامه ای را به همراه خامه صبحانه، شیر عسلی و پودر خامه درون یک کاسه مناسب ریخته و با دور تند همزن برقی به خوبی هم می زنیم تا مواد ترکیب و یک کرم غلیظ حاصل شود.

مرحله سوم

در ادامه شیر سرد را کم کم به کاسه اضافه کرده و به هم زدن ادامه می دهیم تا کرم کمی شل تر شود. حالا یک سوم مایه کرم پنیری را به صورت یکدست روی لایه اول ریخته و با لیسک کاملا پخش می کنیم.

مرحله چهارم

حالا بیسکویت های کوفی جوی را ابتدا درون شیر فرو برده تا مرطوب شوند، سپس یک ردیف به صورت مرتب روی مایه کرم پنیری می چینیم. در ادامه مجددا روی بیسکویت ها را با نصف باقی مانده مایه کرم می پوشانیم.

مرحله پنجم

حالا مراحل را به همین ترتیب ادامه می دهیم تا مواد تمام شوند. در ادامه برای طبقه سوم دسر، خامه صبحانه را درون یک قابلمه مناسب ریخته و قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا خامه گرم و روان شود.

مرحله ششم

زمانی که اطراف خامه حباب های ریز ایجاد شد، قابلمه را از روی حرارت برداشته، سپس شکلات گلگسی را به همراه شکلات کیندر شیری درون قابلمه ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم تا شکلات با حرارت خامه ذوب شود.

مرحله هفتم

حالا اجازه می دهیم گاناش بدست آمده کاملا خنک شود و به صورت پخش روی دسر می ریزیم. در ادامه ظرف را به مدت ۵ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا دسر کاملا خنک شود، سپس سرو می کنیم. نوش جان.