کدام چهره های معروف ایرانی متولد 24 مهر هستند؟

منبع: آکا

26

1401/7/24

09:59


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 24 مهر بدنيا آمده يا

آکاایران: امروز 24 مهر ماه 1401 مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون رضا یزدانی،فرهاد نجفی،سعید کشن فلاح و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

رضا یزدانی خواننده | بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش و عکس هایش + زندگی شخصی

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 24 مهر ماه متولد شده اند

رضا یزدانی

رضا یزدانی (زادهٔ ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران) خواننده، نوازندهٔ گیتار، آهنگساز و بازیگر اهل ایران است. او از نوجوانی فراگیری موسیقی را آغاز کرد

بیوگرافی رضا یزدانی و همسرش + عکس های رضا یزدانی +مصاحبه و اینستاگرام

ضا یزدانی از سال ۱۳۷۷ فعالیت‌های خود را به صورت جدی آغاز کرد، وی برای تئاتر «دادگاه جنجال‌برانگیز» آهنگسازی و خوانندگی انجام داد، و همچنین آهنگسازی و خوانندگی تئاتر «اگر باران بخواهد» را در سال ۱۳۷۸ انجام داد.

رضا یزدانی اولین آلبوم خود را به نام «شهر دل» در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد. او در سال ۱۳۸۹ در فیلم سینمایی بوی گندم به کارگردانی محمدرضا خاکی حضور داشت و ترانه‌ای به نام خلیج فارس برای این فیلم سینمایی خواند. وی در سال ۱۳۹۲ خوانندگی تیتراژ فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی را بر عهده داشت.

رضا یزدانی ترانهٔ «وطن یعنی» را برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، در بهار سال ۱۳۹۳ منتشر کرد. او همچنین در مرداد ۱۳۹۴ در کنسرت «شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی» به رهبری بهزاد عبدی به خوانندگی پرداخت. او در سال ۱۳۹۶ خوانندگی نمایش «ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» (به همراه احسان کرمی و هانا کامکار) به کارگردانی محمد رحمانیان را بر عهده داشت.

فرهاد نجفی

فرهاد نجفی کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده کشورمان 24 مهر 1366 در نیشابور متولد شد.

فرهاد نجفی علاوه بر کارگردانی و نویسندگی مدیر جلوه های ویژه سینمایی است و دو سریال ماتادور و آسپرین را برای تلویزیون ساخت.

سعید کشن فلاح

سعید کشن فلاح کارگردان و بازیگر کشورمان 9 مهر 1335 متولد شد و 24 مهر 1395 درگذشت.

سعید کشن فلاح

از جمله فیلم هایی که سعید کشن فلاح در آنها به بازیگری پرداخت میتوان به عقود، کوسه ها، بایکوت و گورکن اشاره کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو