“قایق تفریحی” هیبریدی سوپر لوکس 56 متری ! + عکس

“قایق تفریحی” هیبریدی سوپر لوکس 56 متری ! + عکس


منبع: نمناک

293

1398/5/2

13:10


یکی از صنایعی که سالانه هزینه بسیار زیادی برای آن می شود، ساخت قایق های تفریحی سوپر لوکس است که اخیرا “قایق تفریحی” مفهومی با موتور هیبریدی رونمایی شد.

“قایق تفریحی” هیبریدی سوپر لوکس 56 متری ! + عکس

قایق تفریحی هیبریدی سوپر لوکس 56 متری !

با جستجویی ساده و عادی در شبکه های مجازی می توانید با پست های مختلفی روبرو شوید که اکثر آنها نشان دهنده پیشرفت در دو صنعت اتومبیل ها و اسمارت فون ها می باشد که این دو صنعت به صورت روزانه در حال پیشرفت هستند و دلیل اصلی آن هم می تواند محبوبیت و تعداد طرفداران آن باشد که ما را خواه ناخواه به خود جذب می کند.

با این حال این بدین معنا نیست که تمام دقت و توجه تنها بر روی این صنعت قرار گرفته اند و صنایع دیگر هیچ پیشرفتی ندارند. صنایع دیگر هم به کمک مهندسان و طراحان خبره در سطح جهان در حال پیشرفت و روند افزایشی هستند که شاید بنابر دلیل محبوبیت کمتر شاید به دید کاربران ننشیند.

برای مثال یکی از صنایع بزرگی که سالانه میلیون ها دلار هزینه می شود، می توان به صنعت کشتی سازی اشاره کرد که روند مدرن شدن پیش گرفته اند و تنها در اقشار ثروتمند جوامع مختلف، شناخته شده هستند و آنها برای خرید قایق های تفریحی سوپر لوکس ممکن است چندین میلیون دلار هزینه کنند!

قایق تفریحی لوکس

اما اخیرا طرح مفهومی و کانسپت قایق تفریح سوپر لوکسی توسط هندمند و طراح محبوب آلمانی به نام " Nobiskrug " و شرکت " Vripack  " رونمایی شد که توانست در صفحات مجازی غوغا برپا سازد. این قایق سوپر لوکس تفریحی 56 متری، علیرغم زیبایی هایی که دارد و می تواند تنها در نگاه اول هر یک از ما را به خود مجذوب کند، مجهز به پیشرفته ترین فناوری جهان می باشد.

قایق تفریحی هیبریدی

این قایق تفریحی مجهز به فناوری هیبرید می باشد که نشان دهنده پیشرفت چشمگیر این صنعت نیز می باشد که با وجود تجهیزات دیگری که در آن بکار رفته است، می تواند از آلودگی محیط زیست هم خود داری نماید. این قایق سوپر لوکس و تفریحی همانند یک خانه بزرگ و گران قیمتی می باشد که در اتاق های آن به گونه ای دیگر با یکدیگر متصل هستند.

کشتی تفریحی شخصی لوکس

قایق تفریحی لوکسی که بیشتر شبیه به کشتی تفریحی شخصی لوکس می باشد، دارای اتاق خواب، دو جکوزی، موتور هیبریدی و... می باشد که می تواند لحظات بسیار خوب و خوشایندی را برای شما به ارمغان بیاورد.

قایق تفریحی هیبریدی سوپر لوکس 56 متری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو