چگونه از تبریز به استانبول برویم؟

منبع: پلازا

35

1401/7/25

13:58


چگونه از تبریز به استانبول برویم؟

هر ساله گردشگران زیادی از تبریز به استانبول سفر می‌کنند. فاصله نزدیک تبریز به شهرهای ترکیه نظیر وان و استانبول موجب شده تا گردشگران و مسافران به راحتی با خرید بلیط هواپیما استانبول، بلیط قطار یا حتی با ماشین شخصی راهی استانبول شوند. در ادامه همراه ما باشید تا راه‌ های رفتن به استانبول از تبریز را با هم بررسی کنیم.

خرید بلیط تبریز به استانبول

در ماه ‌های آذر تا اسفند که همراه با سرد شدن هوای استانبول و کاهش مسافران است، ارزانترین زمان سفر به استانبول محسوب می‌شود. اگر اهل تبریز هستید و یا قصد سفر به استانبول از تبریز را دارید، با خرید بلیط هواپیما تبریز استانبول از سایت فلای تودی براحتی می‌توانید قیمت‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف مقایسه و بعد از وارد کردن اطلاعات خرید خود را نهایی کنید.

سفر به استانبول از تبریز به دلیل ارزانتر بودن نرخ بلیط و کاهش مدت زمان، از محبوبیت بالایی در میان گردشگران برخوردار است. سفر به استانبول از تبریز با چهار ایرلاین ترکیش، پگاسوز، آتا و ایران‌ ایرتور امکانپذیر می شود. بلیط هواپیما استانبول از تبریز، از ایرلاین‌های پگاسوز و ترکیش به صورت سیستمی و چارتری قابل خریداری هستند. مدت زمان پرواز تبریز استانبول حدود ساعت و 40 دقیقه است اما با توجه به شرایط آب‌وهوایی می‌تواند تغییر پیدا کند.

پرواز استانبول تبریز با ایرلاین‌های آتا، ترکیش و ایران ایرتور به دلیل مسافر زیاد، دراغلب روزها انجام می‌شود. ایرلاین آتا و ایران‌ ایرتور ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تبریز استانبول را ارائه می‌دهند.

معرفی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز

پرواز تبریز استانبول از فرودگاه بین ‌المللی شهید مدنی تبریز انجام می‌شود. فرودگاه بین ‌المللی تبریز بزر‌گترین فرودگاه شمال غرب ایران محسوب می‌شود که به دلیل نزدیکی به مرز پل ارتباطی مهمی میان آسیا، اروپا و آسیا میانه به شمار می‌رود.

فرودگاه شهید مدنی تبریز برای راحتی و آسایش مسافران خدمات و امکاناتی را برای آنان در نظر گرفته است. در فرودگاه‌ تبریز غرفه‌های مختلف خوراکی و صنایع دستی وجود دارند. علاوه‌بر خودپرداز بانک‌ های مختلف، شعبه دو بانک ملی و ملت هم برای انجام امور بانکی نیز در این فرودگاه قرار گرفته‌اند. وجود پارکینگ طبقاتی برای مسافران و ارائه خدمات CIP از دیگر خدماتی است که این فرودگاه تبریز به مسافران ارائه می‌دهد. راه‌ های دسترسی به فرودگاه بین المللی تبریز از طریق اتوبوس ‌هاس شهرداری، تاکسی ‌های مسافری و اینترنتی امکان‌پذیر است.

از تبریز به سایر شهرهای ترکیه نظیر آنتالیا، آنکارا، ازمیر، وان و آدنا هم پرواز وجود دارد. از طریق سایت فلای تودی می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها در بازه‌های زمانی متفاوت، ارزانترین نرخ بلیط تبریز به استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه را خریداری کنید.

پرواز تبریز به استانبول

رزرو هتل استانبول

پس از خرید بلیط هواپیما تبریز استانبول، رزرو هتل استانبول یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران به شمار ‌می‌رود. هزینه رزرو هتل استانبول با توجه به درجه هتل، موقعیت مکانی هتل در مناطق مختلف، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و جاذبه های گردشگری استانبول متفاوت خواهد بود. در زمستان به دلیل سردی هوا و کاهش مسافران، هتل های استانبول با تخفیف ویژه‌ای همراه خواهند بود.

از بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل می‌توان به میدان تکسیم، سلطان احمد، شیشلی و فاتح اشاره کرد. با رزرو هتل‌ استانبول از فلای تودی حتی می‌توانید هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره در استانبول را با ارزانترین قیمت به صورت آنلاین خریداری کنید.

رزرو هتل‌ استانبول از فلای تودی

هتل اینترکنتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul)، هتل مارمارا تکسیم استانبول (The Marmara Taksim – Istanbul) و هتل وایت اورینت استانبول (The White Orient Hotel) جز بهترین هتل‌های استانبول به حساب می‌آیند. این هتل‌ها مجموعه کاملی از خدمات و امکانات را به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

راه‌ های زمینی سفر از تبریز به استانبول

سفر زمینی تبریز استانبول به دلیل طولانی بودن مسافت، خسته کننده و زمان‌بر خواهد بود. اگر هم قصد سفر با ماشین شخصی را دارید، هزینه‌های بنزین زیاد خواهد بود و برای سفر به استانبول با قطار هم، باید در تاریخ و روزهای مشخصی سفر بروید. اما با خرید بلیط هواپیما ارزان تبریز استانبول، در هر زمان و تاریخی که بخواهید، می‌توانید سفر کنید.

تبریز به دلیل نزدیکی با مرزهای مختلف، بهترین شهر برای سفر به ترکیه محسوب می‌شود. راه های زمینی تبریز به استانبول از طریق اتوبوس، قطار و ماشین شخصی امکانپذیر است. سفر به استانبول با اتوبوس به طور مستقیم از تبریز به شهرهای ترکیه انجام می‌شود. سفر به استانبول با قطار از طریق قطار تبریز وان یا تهران آنکارا که در تبریز توقف خواهد داشت نیز، انجام می‌شود. سفر زمینی به استانبول با ماشین شخصی هم، از طریق مرزهای بازرگان، رازی و سرو انجام خواهد شد. مرز بازرگان با 290 کیلومتر از تبریز، کمترین فاصله را برای سفر دارد.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول در فلای تودی

اوایل پاییز و بهار به دلیل آب و هوای معتدل، بهترین زمان سفر به استانبول محسوب می‌شوند. اما با شروع سرمای زمستان در استانبول، نرخ هتل ‌ها و پروازهای تبریز استانبول کاهش چشمگیری می‌یابند. برای خرید ارزان بلیط تبریز استانبول با مراجعه به سایت فلای تودی و وارد کردن تاریخ و تعداد نفرات می‌توانید قیمت ایرلاین‌های مختلف را در بازه‌های تاریخی گوناگون مقایسه و خریداری کنید. رزرو هتل استانبول از فلای تودی همواره با تخفیف ویژه‌ای همراه است، پس از وارد کردن تاریخ و نام هتل مورد نظر، اقدام به خرید کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو