بیوگرافی بازیگران روزی روزگاری مریخ سریال طنز نمایش خانگی

بیوگرافی بازیگران روزی روزگاری مریخ سریال طنز نمایش خانگی


منبع: آرگا

47

1401/7/27

11:10


سریال روزی روزگاری یکی دیگر از سریال های ایرانی پرمخاطب ایرانی است که هنرپیشگان مطرح و کمتر مطرحی در آن بازی می کنند. در این مطلب شما را با بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ آشنا می کنیم.

سریال روزی روزگاری مریخ نام یکی از مجموعه های نمایش خانگی می باشد که محسن چگینی و پیمان قاسم خانی کارگردان آن هستند. نیروانا و امید ترکاشوند در کارگردانی این اثر همراه این دو می باشند. ژانر این سریال کمدی فانتزی است که در یک کره دیگر؛ آدم فضایی ها و آدم های کره زمین تولید می گردد. اولین بخش این مجموعه در بیستم ماه تیر از نماوا و فیلیمو پخش گردید. در این مطلب به بیوگرافی بازیگران روزی روزگاری مریخ خواهیم پرداخت.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال محبوب روزی روزگاری مریخ

بیوگرافی بازیگران روزی روزگاری مریخ

سریال «روزی روزگاری مریخ»با بازی بازیگرانی همچون سام درخشانی(در نقش ناصر)، ویشکا آسایش(در نقش لونا)، الناز حبیبی(در نقش مارا)، فلامک جنیدی(در نقش رونیکا دافونیکا)، مهراب قاسم خانی(در نقش لوک اسکای واکر)، لیلی رشیدی(در نقش لانگورا داسچامچاما)، امیر نوروزی(در نقش اسکندر)، امیر مهدی ژوله(در نقش افلاطون)، امیر کاظمی(در نقش گاندی)، نوشین تبریزی(در نقش مهگل)، رامین ناصر نصیر(در نقش دکتر)، عبدالله روا(در نقش ناپلئون)، نگار فروزنده(در نقش نینانلا)فرشید ناصری(در نقش ودو)، محمد شعبانپور(در نقش سروان دموچی)، کاظم نوربخش(در نقش ابی)پیمان فاطمی (در نقش جواد)، اصغر حیدری(در نقش دکتر چمبه) و بهروز رهبری فرد(در نقش خسرو خاردار) تهیه شده است. در ادامه به بیوگرافی بازیگران روزی روزگاری مریخ خواهیم پرداخت

آشنایی با بیوگرافی بازیگران روزی روزگاری مریخ

معرفی هنرپیشگان سریال روزی روزگاری مریخ

داستان این سریال از این قرار است که بر روی زمین ناصر یک تبهکار بداقبال و قمار باز مدام بازنده با بازی سام درخشانی می باشد که قصد دارد بزرگ ترین قمار زندگی خود را انجام بدهد. پیش از این کار لازم است که وی خویش را از دشمنان پیگیر او مخفی نماید. ۳۷۰ سال پس از این اتفاق در کره مریخ خانمی که ایرانی- مریخی است و مسئول اقامت و ملک های آنجا را بر عهده دارد، در حین دست و پنجه نرم کردن با زندگی شخصی و نیز مشکل حرفه ای منتظر رسیدن یک مرسوله ی مبهم و رمزآلود زمینی می باشد.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

سام درخشانی

سام درخشانی در این سریال در نقش ناصر مقابل دوربین می رود. او در سی و یکم ماه تیر ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. او در سال ۷۹ برای اولین بار با رفتن به روی صحنه بازیگری خود را شروع کرد. سپس در سریال شب زدگان در سال ۷۸ کار خود را به صورت حرفه ای در پیش گرفت و در نهایت در سال ۸۰ با بازی در سریال «خانه پدری» مشهور گردید. آقای بازیگر در سال ۹۴ با عسل امیرپور ازدواج نمود که حاصل این وصلت دختری دوست داشتنی است.

آشنایی با زندگینامه بازیگران روزی روزگاری مریخ

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش یکی دیگر از بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ می باشد که رد نقش لونا ایفای نقش می کند. او متولد شانزدهم آبان ماه سال ۵۱ در تهران می باشد. وی دارای تحصیلات طراحی صحنه و لباس در مقطع کارشناسی از لندن انگلستان می باشد. وی کار خود را از سال ۷۰ با بازی در سریال امام علی آغاز نمود و با حضور در فیلم سینمایی ساحره در سال ۷۶ رنگ و بوی حرفه ای به کار خود بخشید. در سال ۸۹ در سریال مسافری از ری جلوی دوربین رفت و به میزان خیلی زیادی از شهرت دست پیدا کرد. در مورد زندگی شخصی او می توان گفت که متاهل بوده و پسری به اسم «گیو» دارد.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال محبوب روزی روزگاری مریخ

رامین ناصر نصیر

وی در این سریال با بازی در نقش دکتر ظاهر می شود. او در یازدهم ماه بهمن سال ۵۴ در تهران به دنیا آمد. وی مدرک گرفته کارشناسی در رشته ی تدوین از دانشکده ی هنرهای زیبا می باشد. در سال ۷۳ با بازی در سریال ساعت خوش فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و در سال ۷۷ با ترجمه نمایشنامه ای در عرصه ی متفاوتی از هنر نیز فعالیت نمود. آقای ناصر نصیر به زبان های ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیولی مسلط بوده و ادبیات و حرفه های مرتبط آن را دوست دارد. او هنوز ازدواج نکرده است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران روزی روزگاری مریخ

امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله در بیست و هفتم ماه مرداد ۵۸ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات او فوق دیپلم رشته ی عمران از دانشگاه آزاد است. آغاز فعالیت او به سال ۸۰ با روزنامه نگاری برمی گردد، اما به صورت حرفه ای با نویسندگی در نشریه چلچراغ ممکن شد. او سال ۹۴ در برنامه «خنداننده شو» حضور یافت که به واسطه ی این حضور نیز مشهور گردید. هنرپیشگی او نیز به بازی در فیلم سینمایی خوب، بد، جلف در سال ۹۵ بر می گردد. آقای ژوله متاهل و صاحب دختری به اسم گندم هستند. امیر مهدی ژوله بیماری ام اس دارند.

زندگینامه بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

فلامک جنیدی

فلامک جنیدی در چهاردهم ماه بهمن ۵۱ در تهران به دنیا آمد. او مدرک گرفته کارشناسی ادبیات نمایشی می باشد که در سال ۷۷ با بازی در سریال جنگ ۷۷ به دنیای بازیگری ورود یافت. اما فعالیت او در این عرصه به صورت حرفه ای به سریال ببخشید شما در سال ۷۸ باز می گردد. در سال ۸۴ پس از شش سال او با بازی در سریال شب های برره خیلی مشهور شد. خانم جنیدی در سریال برره در نقش شادونه بازی می کرد. وی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج ۲ فرزند می باشد. گفتنی است خانم جنیدی دو کتاب نیز منتشر کرده اند.

آشنایی با زندگینامه بازیگران روزی روزگاری مریخ

امیر کاظمی

آقای کاظمی بازیگر جوان کشورمان در سریال روزی روزگاری مریخ در نقش گاندی مقابل دوربین رفته است. او در نوزدهم ماه آبان سال ۶۹ در تهران به دنیا آمد. وی دانشجوی انصرافی رشته نمایشی است. او بازیگری خود را در سال ۸۵ با بازی در مجموعه تلویزیونی کتابفروشی هدهد آغاز نمود و با بازی در مجموعه همه بچه های من در سال ۸۷ به صورت حرفه ای بازی خود را ادامه داد. در سال ۹۴ با بازی در سریال شمعدونی مشهور گردید. وی با خانم مهتاب محسنی ازدواج نموده و متاهل می باشد.

بیوگرافی مختصری از بازیگران روزی روزگاری مریخ

امیر نوروزی

این بازیگر در نقش اسکندر در سریال روزی روزگاری مریخ ایفای نقش می کند. او در سی ام ماه مهر ۶۵ در تهران به دنیا آمد. مدرک گرفته کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر است. در سال ۹۴ با نمایش «B5-6» فعالیت خویش را آغاز، در سال ۹۹ با بازی در فیلم سینمایی مامان به صورت حرفه ای و جدی بازیگری را دنبال کرد و در نهایت هم در سال ۱۴۰۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «مردم معمولی» مشهور گردید. او هنوز ازدواج نکرده است.

بیوگرافی بازیگرهای روزی روزگاری مریخ

بهادر مالکی

آقای مالکی در هشتم ماه اسفند سال ۶۱ در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی رشته ی نمایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد. بهادر مالکی در این سریال در نقش ربات ۶۷ نقش بازی می کند. او فعالیت خویش را از سال ۸۷ با سریال امداد حشرات شروع نمود و با عروسک گردانی برنامه کلاه قرمزی سال ۱۳۹۰ به طور جدی و حرفه ای کار خود را در پیش گرفت. وی در سال ۱۴۰۰ بازی در مجموعه تلویزیونی نیسان آبی در نقش راوی مشهور شد. این بازیگر ازدواج کرده و دارای یک پسر است.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال محبوب روزی روزگاری مریخ

کاظم نوربخش

این بازیگر در سریال روزی روزگاری در نقش ابی ایفای نقش می کند که متولد یکم مهرماه سال ۵۵ در بیجار است. او فارغ التحصیل رشته ی ادبیات و علوم انسانی می باشد. فعالیت اولیه خود را در سال ۶۷ با تئاتر مدرسه آغاز و با بازی در فیلم کوتاه درس اول در سال ۸۴ به صورت حرفه ای به آن پرداخت. در سال ۹۸ با بازی در سریال نون خ به شهرت رسید. آقای نوربخش ازدواج کرده که حاصل این ازدواج دو فرزند دختر است.

آشنایی با زندگینامه بازیگران مجموعه تلویزیونی روزی روزگاری مریخ

مهراب قاسم خانی

مهراب قاسم خانی در نقش لوک اسکای واکر در سریال روزی روزگاری مریخ مقابل دوربین می رود. تاریخ تولد او شانزدهم آذرماه سال ۵۰ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی می باشد که فعالیتش در زمینه ی هنر را با فیلمنامه نویسی سریال «ببخشید شما» آغاز نمود و با نوشتن فیلمنامه مجموعه تلویزیونی پاورچین در سال ۸۲ رنگ و بوی حرفه ای به کار خود بخشید. سال ۸۴ بود که دست به قلم شد و فیلمنامه سریال شب های برره را نوشت، همین فیلمنامه تغییر و تحولی در زندگی حرفه ای او ایجاد کرده و او را به شهرت رساند.

البته او سابقه بازیگری نیز دارد که از مهم ترین آنها می توان به سریال خوب، بد، زشت اشاره داشت. آقای قاسم خانی با شقایق دهقان از دیگر بازیگران موفق کشورمان که در سریال برره نیز ایفای نقش می کرد, جدا شدند. این بازیگر در تلویزیون ممنوع الکار می باشد.

اسامی و زندگینامه بازیگران روزی روزگاری مریخ

بهروز رهبری فر

آقای بازیگر در نقش خسرو خاردار ایفای نقش می کند. او در یازدهم مرداد ماه سال ۵۱ در تهران تولد یافت که پیش از این در فوتبال بازی می کرد، او در سال ۷۲ با بازی در تیم باشگاهی پرسپولیس فوتبال خود را آغاز نمود. در سال ۸۵ از دنیای فوتبال خداحافظی و نخستین بار در سال ۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان با کارگردانی سروش صحت وارد دنیای بازیگری گردید. و اکنون به عنوان دومین سریالی که در آن بازی می کند، در روزی روزگاری مریخ حضور پیدا کرد.

زندگینامه بازیگران روزی روزگاری مریخ

الناز حبیبی

الناز حبیبی در بیست و یکم مرداد ماه سال ۶۷ بازیگری در عرصه های مختلف تلویزیون، سینما و تئاتر را شروع نمود. او فارغ التحصیل رشته تدوین می باشد که اولین تجربه او به عنوان شروع کار به زمان کودکی و حضور در چندین نمایش باز می گردد. در سال ۷۶ بود که با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شروع به همکاری نمود. وی تا به الان در سریال ها و فیلم های بسیاری نقش آفرینی کرده و البته به موفقیت رسیده است.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران روزی روزگاری مریخ

پیمان فاطمی

پیمان فاطمی هنرپیشه، مجری و عروسک گردان ایرانی در روز ۱۴ ماه خرداد سال ۶۱ متولد شد. وی در سریال های پرمخاطبی مانند استاد همه چی دون و کلاه قرمزی به شهرت رسید. پیمان فاطمی در سال ۹۶ در مجموعه تلویزیونی گلشیفته که کارگردان آن بهروز شعیبی بود, مقابل دوربین رفت. همچنین وی در فیلم سینمایی عروسکی و موزیکال «شهر موش ها ۲» با کارگردانی مرضیه برومند عروسک گردان و دوبلور شخصیت عروسکی «کلپک» بود. در سریال نمایشی مهمونی عروسک گردان شخصیت عروسکی بچه می باشد.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی روزی روزگاری مریخ

در این مطلب شما عزیزان علاقمند را با بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو