خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی پشت پرده ازدواج + عکس

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی پشت پرده ازدواج + عکس


منبع: جدول یاب

342

1401/7/30

15:35


در این مطلب از سایت جدولیاب شما شاهد خلاصه داستان قسمت های سریال ترکی پشت پرده ازدواج می باشید، برای خواندن این مطلب ما را همراهی کنید. این سریال ترکیه ای یا همه چیز درباره ازدواج در ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ از شبکه Fox TV در ۱۷ قسمت ۱۵۰ دقیقه ای آغاز به پخش کرد، حال پخش دوبله فارسی خودش را از شبکه gem tv از شنبه تا پنجشنبه راس ساعت ۲۰:۰۰ شروع کرده است. بازیگران اصلی این سریال عبارتنداز؛ گوکچه بهادیر, گوکچه ایوب اوغلو و تولین اجه و… . داستان مجموعه تلویزیونی همه چیز درباره ازدواج (Evlilik Hakkinda Hersey) در مورد زنان خانواده جوهر است که در شرکت طلاق برای یک بیزینس خانوادگی کار می کنند.

سریال ترکی پشت پرده ازدواج

سریال ترکی پشت پرده ازدواج

معرفی نقش های بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

زنان خانواده جوهر در شرکتی خانوادگی کار می کنند که شغل آنها به طلاق بین افراد مربوط می شود. کولپان چوهر (سومرو یاوروجوک) مادر سه دختر است. او دخترانش را بعد از اینکه شوهرش آنها را به خاطر زنی دیگر ترک کرد، به تنهایی بزرگ کرده است. کولپان یک وکیل بسیار محبوب  و به همراه دو دخترش در موسسه حقوقی Cevher کار می کند.

عذرا (  گوکچه بهادیر ) دختر بزرگ خانواده جوهر است. او ۱۵ سال است که با سرگن ( سارپ آکایا ) ازدواج کرده و سه فرزند دارد. عذرا ازدواج شاد و شغلی موفقی دارد. او جاه طلب، مسئولیت پذیر و قوی است. ئی انتظار دارد بعد از بازنشستگی مادرش مدیر موسسه حقوقی جوهر شود.

صانم ( گوکچه ایوب اوغلو  ) دومین دختر بزرگ خانواده جوهر است. او سرسخت، مستقل و بی خیال است. او به دلیل پدرش به مردان اعتماد ندارد و نمی خواهد رابطه و ازدواج منظمی داشته باشد.

گونس (  تولین اجه) کوچکترین دختر خانواده چوهر است. با وجود اینکه او از دانشکده حقوق فارغ التحصیل می شود، تصمیم می گیرد مانند مادر یا خواهرش وکیل نشود. با وجود مخالفت مادرش، گونس در دفتر حقوقی خانواده‌اش کار نمی‌کند و در عوض، یک قهوه‌خانه باز می‌کند. گونس از دوران کودکی با یالین رابطه داشته و برای ازدواج آماده می شود.

خلاصه داستان سریال

عذرا متوجه می شود که مادرش قصد بازنشستگی و واگذاری کار را برای دخترش ندارد. در واقع، کولپان در شرکت مشکلات مالی دارد و نمی‌خواهد دخترانش از این مشکلات مطلع شوند. پس از بحث خشونت آمیز عذرا و کولپان، عذرا کار خود را در موسسه حقوقی Cevher ترک می کند و شروع به کار در شرکت رقیب می کند. او در شغل جدیدش باید نه تنها به مدیر جدیدش بلکه به مادرش نیز اعتبار خود را ثابت کند. در همان زمان، او باید با ییلدیریم ( ییگیت کیرازجی ) که دوست پسر سابق او است، همکاری کند. در همین حین، عذرا هنگام رسیدگی به پرونده طلاق یکی از مشتریانش متوجه خیانت شوهرش می شود. او متوجه می شود که شوهرش با زنی که از طریق یک وب سایت دوستیابی با او آشنا شده، رابطه داشته است.


قسمت ۲۵ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۵ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۵ سریال پشت پرده ازدواج

وورال با دیدن ایلول و اون پسر عصبی میشه و میگه بسه دیگه بریم کارمون تموم شد صنم میگه چی؟ یعنی چی؟ تا نگی چیشده هیچجا نمیام! وورال میگه مگه نمیبینی؟ نیومده پیش ننه اش، اومده پیش دوست پسرش! میرای از ژاله خداحافظی میکنه و میگه امشب باید برم خونه مادربزرگم…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۴ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۴ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۴ سریال پشت پرده ازدواج

میرای وقتی به مدرسه میره یکسری از هم کلاسی هایش به خاطر اخبار جدیدی که از مادرش پخش شده مسخره اش میکنن که میرای با آنها بحث میکنه و سپس به دعوا میکشه. میرای با مادرش تماس میگیره تا باهاش حرف بزنه اما آزرا جواب نمیده چون در حال صحبت کردن با ملیساست….. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۳ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۳ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۳ سریال پشت پرده ازدواج

آزرا برگه ای رو میز میزاره و میگه دیگه نیستم از اونجایی که با خواهرم تو یه موسسه داریم کار میکنیم نمیتونم قبول کنم دیگه چون سود و ضررمون یکی شده ایلول با عصبانیت میگه دوتا خواهر دست به یکی کردین؟ به حسابتون میرسم شما هنوز منو نشناختین!…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۲ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۲ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۲ سریال پشت پرده ازدواج

صنم پیش آزرا میاد و با ترس و گریه بهش میگه چرا پشیمون شدی؟ آزرا میگه واسه اینکه به شوهرم اعتماد دارم صنم گریه اش میگیره و میگه ای کاش میتونستم راحت بگم…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۱ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۱ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۱ سریال پشت پرده ازدواج

سنگول میگه پس چرا خبری نیست؟ چرا انقدر طول کشید؟سرگن میگه این نشونه ی خوبیه یعنی تو موقعیتی که افتادن دارن فکر میکنن که چجوری بیرون بیان، چولپان به اونجا میره و میگه آزرا باید حرف بزنیم پای تمام  پول هایی که به اون شرکت های واسطه واریز شده امضاء بچه هاتونم هست یعنی اونا هم تو دردسر میوفتن…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۰ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۰ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲۰ سریال پشت پرده ازدواج

در موسسه حقوقی آرمان یه جلسه بین وکلا تشکیل شده که یکی از وکلا از ورشکستگی چولپان جوهر میگه آزرا جا میخوره و میگه یعنی چی؟ اینا همش شایعه ست! سپس با عصبانیت به ییلدریم میگه که تو بهشون گفتی؟ ییلدریم جا میخوره که اون وکیل میگه نه من از بقیه شنیدم!…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۹ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۹ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۹ سریال پشت پرده ازدواج

آزرا وقتی به خانه برمیگرده به اتاقش میره که سرگن پیشش میره و میگه کجا بودی؟ آزرا میگه قدم میزدم سرگن میگه تا صبح داشتی قدم میزدی؟ آزرا با خونسردی میگه خوب؟ سرگن میپرسه خوب بهت زنگ زدم چرا جواب ندادی؟ آزرا میگه ببخشید؟… برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۸ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۸ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۸ سریال پشت پرده ازدواج

صنم هرچی به آزرا زنگ میزنه میبینه که برنمیداره گونش میگه باشه یه پیام صوتی واسش بزار اگه اونم جواب نداد میریم میدزدیمش. آزرا میخواد وارد خونه بشه که پیام را دریافت میکنه بعد از گوش دادنش وارد خونه میشه. همان موقع دوست دختر سرگن بهش زنگ زده و میگه…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۷ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۷ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۷ سریال پشت پرده ازدواج

ثریا بعد از کمی بحث و دعوا کردن با شوهرش بهش میگه من حاضرم برم تو زندان ولی دیگه با تو زندگی نکنم به وکیلم میگم برگه های طلاقو آماده کنه و به خانه میره. آلپای که به خانه سنگول رفته بود بهش میگه از چی واست بگم؟ سنگول میگه میتونی از ۱۱ سال پیش شروع کنی به تعریف…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۶ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۶ سریال پشت پرده ازدواج

آزرا ایمیل هایش را چک میکنه که میبینه یه یکی بهش یه ایمیل داده که بهترین وکیل خودتی مشکلو خیلی خوب حل کردی و یه عکس از سرگن هم واسش فرستاده آزرا تو فکر فرو میره. چولپان وقتی میبینه صنم صبح زود تو دفتر هستش جا میخوره، سپس چولپان ازش میپرسه واقعا گونش اون هرکولو بوسیده؟…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۵ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۵ سریال پشت پرده ازدواج

بچه های سرگن به پدرشون میگن اینجا چخبره؟ لیست چیه؟ سرگن میگه اینا همش دروغه ما فقط حرف های همدیگه را قبول میکنیم مگه نه؟ ییلدریم با خودش آزرا را به یک جای خلوت می برد آزرا از چیزی که شنیده حسابی شوکه شده و به ییلدریم میگه الان چه اتفاقی افتاد؟…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۴ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۴ سریال پشت پرده ازدواج

سنگول طبق گفته آزرا به طرف شرکت میره تا تو جلسه هیأت مدیره شرکت کنه. سنگول وقتی وارد شرکت میشه پسرش سعی میکنه جلوشو بگیره و میگه اینجا و الان اصلا وقتش نیست! سنگول میگه فکر کردی واسه چی اومدم اینجا؟ سپس وارد جلسه میشه….. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۳ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۳ سریال پشت پرده ازدواج

سنگول میگه از کی واسم نقش دوست بازی کردی؟ الچین میگه حدود ۱۱ سال پیش یه دوره ای رابطه ام با میتاد خراب شده بود سنگول میگه درست از همون موقعی که گفتم واسه اینکه تنها نمونی بیا خونه من! الچین با شرمندگی میگه به خدا اصلا نمیدونستیم که انقدر جدی میشه و جلو میره….. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۲ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۲ سریال پشت پرده ازدواج

سرگن امید را بغل میکنه و میگه بیا یه کاری کنیم این دوتا وروجکو میرسونیم مدرسه بعد میریم تا مامانتو ببینی خوبه؟ امید قبول میکنه . صنم به آزرا زنگ میزنه و از ماجرای صبح بهش میگه که میخواستم ماجرای چولپان خانمو بگم ولی پرید وسط حرفم و به گونش گفت به یالین بگه بیاد خواستگاری…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۱ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۱ سریال پشت پرده ازدواج

سنگول با دیدن آلپای میگه اومدم هدیه پسرتو بدم بهت سپس میگه به خدا حواله ات کردم و میخواد بره که آلپای طلب بخشش میکنه. امره میاد و از خاله سنگول میخواد تا به جشن تولد فرداش بیاد اما سنگول هدیه اش را میده و میگه….. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۰ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱۰ سریال پشت پرده ازدواج

گونش بعد از پیدا کردن حلقه اش به کمک دوستش در کافه به طرف خانه میره. جیلان با پسرش امید شبانه به موسسه حقوقی آرمان خان میره و تا صبح همانجا می مانند تا آزرا بیاد. نگهبان اونجا نمیزاره داخل بره که ییلدریم میبینتش و با خودش به بالا میبرد تا آزرا بیاد….. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۹ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۹ سریال پشت پرده ازدواج

گونش با پدرش و دوست پسرس در کافه نشستند. گونش به پدرش میگه بابا چند وقت دیگه خانواده یالین میان تا منو خواستگاری کنن ولی مامان فکر میکنه زوده واسمون ولی ما مصمم و آماده ایم گفتم اگه مشکلی ندارین بیان از شما منو خواستگاری کنن، فاروق لبخند میزنه و از خوشحالی آنها را در آغوش میگیرد…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۸ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۸ سریال پشت پرده ازدواج

صنم به عکس های خانوادگیشون نگاه میکنه و خودشو سرزنش میکنه. چولپان پیشش میره و میگه چرا هنوز حاضر نشدی؟ صنم میگه امروز اصلا حال ندارم خوب نیستم میتونم امروز نیام؟ چولپان شروع میکنه به سرزنش کردنش که کار را جدی نمیگیری نباید مثل دخترهای سبک تا صبح مست کنی!…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۷ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۷ سریال پشت پرده ازدواج

آزرا به خانه ریحان میره. ریحان با دیدن او میگه تو اینجا چیکار میکنی؟ هر حرفی دارین برین به وکیلم بزنین! آزرا بهش میگه میدونم که همه چیز زیر سر خودتون بوده، ریحان با شنیدن این حرف جا میخوره و بهش تعارف میکنه تا به داخل بره و باهم صحبت کنند. آزرا بهش میگه همش نقشه خودت بود نه؟…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۶ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۶ سریال پشت پرده ازدواج

ییلدریم صبح از خواب بیدار میشه که فردی به نام عدنان بهش زنگ میزنه و میگه چیزی که شنیدم حقیقت داره؟ کارتو ول کردی رفتی پیش آرمان؟ عدنان میگه کاری که میخوای بکنی خیلی خطرناکه ها میدونی؟ ییلدریم میگه میدونم هنوز ردش رو بدنمه! بهم کمک میکنی یا نه؟ همان موقع آزرا بهش زنگ میزنه و بهش میگه ازت یه کمک میخوام!…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۵ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۵ سریال پشت پرده ازدواج

آلپای به چولپان میگه وکیل روبروتون دخترتونه امیدوارم رو کارتون تاثیر نزاره! چولپان میگه شما میدونین این چیزا رو من تاثیر نداره واسه همین منو انتخاب کردی! آلپای به چولپان میگه حالا که میخواد آبروی منو ببره با یه آلپای دیگه روبرو میشه! به پرونده اضافه کن که…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۴ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۴ سریال پشت پرده ازدواج

مادر آزرا به یاد می آورد که چند سال پیش شوهرش را تعقیب می کند و در حین تعقیب می بیند که او تصادف میکنه و جونشو از دست میده او با یادآوری این خاطره اشک می‌ریزند و میگه فاروق. سرگن سر میز صبحانه به آزرا میگه درباره دیشب باهم حرف نزدیم، آزرا یاد پدرش می افتد و حرفو عوض میکنه و میگه آهان درباره کار؟…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۳ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۳ سریال پشت پرده ازدواج

چولپان با آزرا صحبت میکنه تو کافه و بهش میگه میخوام بهت یه فرصت دیگه بدم تا همه این اتفاق هارو فراموش کنیم آزرا میخنده و میگه تنها چیزی که میخوام فراموش نکنم کاری بود که تو کردی! سپس چولپان میگه کله شقی نکن! فکر کردی اگه رسانه ها این خبر را پخش کنن که از کار اخراج شدی جایی بهت کار نمیدن و آینده کاریت میره رو هوا؟…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۲ سریال پشت پرده ازدواج

چولپان با دخترش آزرا صحبت میکنه و میگه روزی میرسه که این دفترو تو میچرخونی! او از اتاق بیرون میاد و با دیدن برگه ای یاد حرف های آرمان خان می افتد که میگفت مادرت از قدرت نمیگذره و هیچوقت جایگاهشو بهت نمیده!…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱ سریال ترکی پشت پرده ازدواج

قسمت ۱ سریال پشت پرده ازدواج

چولپان چوهر یک وکیل معروف و محبوب است و دارای یه موسسه حقوقی به نام chevher می باشد. او دارای سه دختر به نام های آزرا(دختر ارشد)، صنم( دختر دوم) و گونس(دختر آخری) می باشد…. برای خواندن ادامه داستان رو تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

سینما داستان خواندن برای خواندن خواندن ادامه ادامه داستان‌ تیتر کلیک کلیک کنید برای خواندن ادامه خواندن ادامه داستان تیتر کلیک کنید سریال ترکیه ای گوکچه بهادیر قسمت ۲۵ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۲۴ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۲۳ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۲۲ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۲۱ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۲۰ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۹ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۸ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۷ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۶ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۵ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۴ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۳ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۲ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۱ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱۰ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۹ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۸ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۷ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۶ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۵ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۴ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۳ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۲ سریال پشت پرده ازدواج قسمت ۱ سریال پشت پرده ازدواج

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو