وقاحتی که از سر گذشت؛ وقتی همجنسگرایی مطالبه معترضان می‌شود

منبع: سینما پرس

9

1401/8/1

18:31


سینماپرس: اقدامات وقیحی توسط گردانندگان پشت صحنه این تجمع، آنهم به نام مطالبه معترضان ایرانی انجام شد. از آن جمله می‌توان به خواندن بیانیه‌ای در حمایت از همجنسگرایی و قالب کردن آن به عنوان یکی از اولویت‌های مطالبات معترضان اشاره کرد.

اعتراضات هم‌جنس‌خواهان

سینماپرس: اقدامات وقیحی توسط گردانندگان پشت صحنه این تجمع، آنهم به نام مطالبه معترضان ایرانی انجام شد. از آن جمله می‌توان به خواندن بیانیه‌ای در حمایت از همجنسگرایی و قالب کردن آن به عنوان یکی از اولویت‌های مطالبات معترضان اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، چند وقت پیش ویدئویی منتشر شده بود که معنای نمادین عجیبی داشت. ویدئویی کوتاه که در پلان اول زنی بدون حجاب پر انرژی و هیجان زده درباره موضوعات ایران شعار سر می‌داد و حرف می‌زد و از مطالبات زنان می‌گفت، در پلان بعد، بین دو مرد بر سر پرچمی که در دست یکیشان بود کشمکشی عجیب در گرفته بود. دعوایی که در همان دقایق کوتاه هم کاملا مشهود بود. این ویدئو و تصاویری از این دست در حکم نمادهایی هستند از آنچه در جریان است.

در واقع ویترین اغتشاشات اخیر دختران نوجوان و زنانی هستند که روسری از سر برداشته و به خیابان‌ها می‌آیند، اما این فقط لایه اول و همانگونه که گفته شد ویترین ماجرا است. در پشت صحنه خشونت است و جنگ و ویرانی و در نهایت تجزیه ایران.

تجمع برلین و خواندن بیانیه‌ای در حمایت از همجنسگرایی

در امتداد همین جنگ رسانه‌ای که به راه افتاده است، عصر امروز تجمعی با عنوان «گردهمایی معترضان به جمهوری اسلامی در برلین آلمان» برگزار شد. این تجمع حاشیه‌های فراوانی داشت که از آن‌جمله می‌توان به برخی درگیری‌های مجدد میان خود تجمع کنندگان اشاره کرد.
گردانندگان تجمع، برای القای گسترده بودن آن، از اعداد تخیلی صحبت می‌کنند؛ با این حال برآوردهای واقعی نشان می‌دهد که دست‌کم بالای ۹۷ درصد ایرانیان حتی در خود آلمان هم از این موضوع که تبلیغات گسترده‌ای برای آن شده بود استقبال نکردند.
اما در این میان اقدامات وقیحی نیز توسط گردانندگان پشت صحنه این تجمع، آنهم به نام مطالبه معترضان ایرانی انجام شد.
از آن جمله می‌توان به خواندن بیانیه‌ای در حمایت از همجنسگرایی و قالب کردن آن به عنوان یکی از اولویت‌های مطالبات معترضان اشاره کرد.
دوباره به همان ویدئویی که درباره‌اش توضیح داده شد برمی‌گردیم، در واقع در پس روسری از سر انداختن و بدون حجاب قدم زدن های زنان و دختران، سیستم‌های امنیتی غربی و شکارچیان سیاست بازی که در پشت صحنه بسیاری از کمپین‌های اغتشاش و فشار علیه جمهوری اسلامی حضور دارند.

آشکارا آنچه در رسانه‌هایی مثل سعودی‌اینترنشنال در حال اتفاق افتادن است یک جنگ رسانه‌ای مبتنی بر دروغ و وانموده است، آن‌ها نه تنها نسبتی با واقعیات جامعه ایران ندارند بلکه به دنبال آن هستند که زن و مرد ایرانی را به پوششی برای کثیف‌ترین رفتارهای خود تبدیل کنند.
آن‌ها به اسم مطالبه زنان برهنگی را ترویج و به زن ایرانی اهانت می‌کنند، به اسم دموکراسی از کودتاچی‌زاده‌ دیکتاتوری به نام رضا پهلوی سخن می‌رانند و در ظاهر دفاع از مردم خواستار تحریم‌های شدید و حتی بمباران و تجزیه ایران می‌شوند.

*فارس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو