حوادث اولین بارش باران پاییزی در تهران

منبع: برترین ها

17

1401/8/1

18:46


جانشین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به دلیل اینکه در برخی از معابر شکستگی درخت و سقوط اجسام را داشتیم ترافیک در برخی از معابر شهر سنگین گزارش شده است.

مهر: جانشین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به دلیل اینکه در برخی از معابر شکستگی درخت و سقوط اجسام را داشتیم ترافیک در برخی از معابر شهر سنگین گزارش شده است.

سرهنگ عباس اوتادی جانشین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت بعد از نخستین بارش باران پاییزی گفت: محورهایی مانند جنوب به شمال خیابان ولیعصر بعد از توانیر، پاسداران در محدوده گلستان و پل صنیع خانی دارای ترافیک پرحجم هستند.

وی افزود: به دلیل اینکه در برخی از معابر شکستگی درخت و سقوط اجسام را داشتیم، افزود: ترافیک در برخی از معابر شهر سنگین گزارش شده است.

جانشین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر شمالی تهران ترافیک سنگینی را دارند اما ترافیک در این معابر روان است و خوشبختانه گره ترافیکی نداریم.

سرهنگ اوتادی در پایان گفت: در هیچ یک از محورها گره ترافیک نداریم اما توصیه می‌شود که به دلیل لغزنده بودن معابر رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو