فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو

منبع: پارس ناز

32

1401/8/2

10:16


فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو

شما یک نفر را نشان بدهید که دوست نداشته باشد یک ماشین لوکس و مدرن با توان فنی خوب سوار شود! اصلا مگر چنین کسی وجود دارد؟! ذات بشر کمال‌گرا و تمامیت خواه است، به این معنا که همه چیزهای خوب و ارزشمند را دوست دارد و دلش می‌خواهد از آن خودش باشد. 

 
اگر ماشین‌باز باشید، ارزش طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو را به خوبی می‌دانید!  تنها دو گروه به سادگی از کنار این طرح خواهند گذشت:
 نخست کسانی که فقط محصولات اقتصادی ایران خودرو و سایپا را می‌شناسند و عموما لابلای صفحات جراید یا شبکه‌های اجتماعی اخبار فروش قسطی آن‌ها را دنبال می‌کنند و اساسا نمی‌دانند گروه بهمن شامل چه محصولاتی است،

 

دوما گروهی که سایا خودرو را نمی‌شناسند و از شرایط استثنایی این مجموعه در عرضه اقساطی ماشین‌های ایرانی و خارجی بی‌اطلاعند!اگرچه بعید است کسی تا امروز نام سایا خودرو را نشنیده باشد، اما به هر حال چنانچه شما جز یکی از دو گروه فوق هستید و یا رویای مالکیت و سواری گرفتن از یکی از خودروهای گروه بهمن را در سر می‌پرورانید و با جستجو در مرورگرها به این صفحه هدایت شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را بخوانید و هیچ بخشی از آن را از دست ندهید.

 

چرا طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو یک فرصت استثنایی است؟

 

فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو یک فرصت طلایی است، علت این ادعا را در ادامه مطرح خواهیم کرد.

 

⦁    بیشتر مراکز فروش اقساطی خودرو، دست روی خودروهای ارزان می‌گذارند

 

اولا، کمتر مجموعه‌ای پیدا می‌شود که زیر بار فروش اقساطی خودرو خارجی برود! چون نه شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که مردم پس‌انداز چند صد میلیونی داشته باشند و نه درآمد کافی برای پرداخت اقساط محدود چند ده میلیونی دارند!

 

بنابراین خود مراکز فروش خودرو اقساطی هم ترجیح می‌دهند سراغ خودروهای اقتصادی بروند، چون هم متقاضیان بیشتری دارد و هم میتوان در مدت زمان کوتاهی، کل هزینه ماشین را دریافت کرد. حال از شما سوال می‌پرسیم، تعداد مجموعه‌هایی مانند سایا خودرو در سطح کشور که هدفشان کمک به ارتقای معیشت مردم است، فکر می‌کنید چنتاست؟! به راحتی می‌توان اثبات کرد که کمتر از انگشتان دو دست!!

به همین دلیل اصرار داریم که شرکت در طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو را نباید دست کم گرفت.

 

⦁    تعداد مراکزی که با قیمت واقعی و سود منطقی خودرو قسطی بفروشند، اندک است

 

نکته دوم این که، عمدتا محصولات وارداتی یا مونتاژی بهمن موتور را باید در دسته خودروهای لوکس و گران قیمت قرار داد که کمپانی طرحی برای عرضه اقساطی آن‌ها ندارد، بنابراین شما کجا می‌توانید محصولات این خودروساز را با قیمت واقعی پیدا کنید؟! مثلا کدام مرکز عرضه قسطی ماشین را میشناسید که با واقعی‌ترین قیمت دیگنیتی را با اقساط بلند مدت به فروش برساند و حاشیه سود متعارف و منطقی دریافت کند؟!

 
پاسخ روشن است؛ شما چنین مرکزی نمی‌شناسید، اما سایا خودرو در شرایط فروش اقساطی دیگنیتی و دیگر محصولات مدرن بهمن از قید «قیمت واقعی و حاشیه سود متعارف بازار» استفاده کرده است.

⦁    خرید محصولات بهمن و ارتقای سطح معیشت

و دلیل سوم اینکه چه بپذیریم و چه نه، چه بخواهیم چه نخواهیم، عقل مردم به چشمشان است! داشتن یک خودرو جذاب و باکیفیت، وجهه شما را در اجتماع و نزد اطرافیان ارتقا می‌دهد. به همین دلیل شرکت در طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو یک شرایط ایده‌آل برای بالا بردن سطح معیشت شماست.
 

علت محبوبیت محصولات گروه بهمن  چیست

 

فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو

پیش از اینکه به جزییات طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو بپردازیم، خوب است تا گریزی به علت محبوبیت این ماشین‌ها بزنیم. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که این محبوبیت چگونه سنجیده می‌شود، وقتی از هر ده خودرو در جاده‌های کشور، یکی از آن‌ها را محصولات بهمن شامل می‌شود.

 

در پاسخ باید شما را به بخش قبلی مقاله ارجاع دهیم. طرح‌های فروش اقساطی محصولات اقتصادی ایران خودرو و سایپا چون با جیب مردم همخوانی بیشتری دارد،  شرکت‌کنندگان بیشتری را نیز به خود اختصاص داده است، در حالی که کمتر مجموعه‌ای حاضر است، امتیاز ویژه‌ای برای مشتری در نظر بگیرد و در واقع به همین دلیل هم بیان شد که طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو یک فرصت طلایی برای جهش بزرگ رفاهی هر خانواده ایرانی است.

 اگر تعداد مجموعه‌هایی که مانند سایا خودرو تمهیدات ویژه برای فروش اقساطی خودروهای خارجی و مونتاژی در نظر می‌گرفتند، بیشتر بود، مطمئن باشید که تعداد فیدلیتی سواران و مالکان دیگنیتی و دیگر محصولات گروه بهمن هم امروز در کشور ما بیشتر بود.

 

به هر حال درباره علت محبوبیت محصولات گروه بهمن می‌توان به چندین عامل اشاره کرد:

 

⦁    ظاهر مدرن، مصمم و قدرتمند

با افکار سنجی مشتری ایرانی به راحتی می‌توان دریافت که ذائقه آن‌ها به شدت به کراس اوورها و شاسی بلندها تمایل دارد. اکثر محصولات گروه بهمن از ظاهری لوکس، مدرن، جدی و قدرتمند برخوردارند و با خلقیات مشتری ایرانی سازگار است.با شرکت در طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو می‌توانید حس خوب نشستن پشت رکاب یک خودرو مدرن و مصمم را تجربه کنید.

 

⦁    طراحی داخلی شکیل و کابین جادار

همان قدر که ظاهر محصولات گروه بهمن القاگر قدرت و جدیت است، راننده با قرار گرفتن پشت فرمان این ماشین‌ها و دنیایی از امکانات متعدد که برای راحتی او و سرنشینان در نظر گرفته شده است هم حس قدرت می‌کند.

 

⦁    امکانات رفاهی مطلوب

اگر از افرادی که قصد اطلاع از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی را دارند، مصاحبه شود که علت انتخاب خود را مطرح کنند، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های آن‌ها امکانات رفاهی متعدد خودرو محبوبشان خواهد بود.

بنابراین اگر علاقمند به داشتن خودرویی با آیتم‌های رفاهی متعدد هستید، شرکت در طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو را فراموش نکنید.  در ادامه به طور مختصر به معرفی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای گروه بهمن، یعنی دیگنیتی می‌پردازیم:

 

دیگنیتی

 

فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو

اگر به دنبال بهترین شرایط فروش اقساطی دیگنیتی هستید،  باید بدانید که طرح عرضه قسطی این کراس اوور کوپه هم اکنون در دستور کار سایا خودرو قرار گرفته است و شرایط واکذاری قسطی آن در شش ماهه دوم سال 1401 از سوی مدیران فروش این مجموعه به خبرگزاری‌ها اعلام شده است.

 

دانگ فنگ ix5 علاوه بر اینکه چهره‌ای دلنشین و مدرن دارد از یک کابین لوکس و توان فنی مطلوب بهره‌مند است و مو لای درز امکانات رفاهی بی‌شمار آن نمی‌رود.شما با استفاده از طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو می‌توانید دیگنیتی جذاب با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ   که  ۱۴۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند را از آن خود کنید.

شرایط ویژه فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو 

شما برای خرید اقساطی دیگنیتی، فیدلیتی، هاوال و دیگر محصولات جذاب گروه بهمن از سایا خودرو از امتیازات زیر بهره‌مند خواهید شد:  

⦁    تحویل فوری و آنی خودرو

⦁    قیمت واقعی و سود منطقی

⦁    تنظیم قرارداد به صورت شفاف

⦁    عمل به تمامی بندهایی که تعهد اجرای آن بر عهده فروشنده است

⦁    امکان خرید اقساطی محصولات گروه بهمن با کم‌ترین پیش پرداخت

⦁    بهره‌مندی از مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره پیش از شرکت در طرح فروش محصولات بهمن خودرو به صورت اقساطی در سایا خودرو 

 

کلام آخر

برای اطلاع از قیمت دیگنیتی، فیدلیتی و دیگر محصولات گروه بهمن و جزییات طرح‌های فروش قسطی خودرو با ما تماس بگیرید .

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو