فرمانده یگان ویژه در کف خیابان چه می‌کند؟

منبع: برترین ها

34

1401/8/3

13:13


فرمانده یگان‌های ویژه پلیس با حضور در جمع مأموران مستقر در معابر و میادین ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی آنها، وضعیت موجود در صحنه را بررسی کرد.

همشهری آنلاین: فرمانده یگان‌های ویژه پلیس با حضور در جمع مأموران مستقر در معابر و میادین ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی آنها، وضعیت موجود در صحنه را بررسی کرد.

فرمانده است؛ آن هم فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی؛ همان پلنگی پوشان و سیاه جامگان پلیس کشور. همان مامورانی که این روزها در خیابان‌ها، معابر و میادین به صف شده‌اند تا اجازه ندهند معدود آشوبگرانی که با تحرکات سازماندهی شده و عملیات‌های ترکیبی قصد برهم زدن نظم و امنیت کشور را دارند به مقصود خود نائل شوند.

این روزها بیش از هر موقعیت دیگری با مأموران پلیس به خصوص یگان ویژه مواجه هستیم، ماموران مقتدری که در برابر هر آنچه آشوب و اغتشاش و ناآرامی است سینه ستبر کرده و مردانه ایستاده‌اند تا نکند شیشه آرامش مردم ترک بردارد؛همان مأمورانی که حضورشان اعتماد و احساس امنیت را برای شهروندان به ارمغان داشته و در مقابل ترس و وحشت را در دل آشوبگران می‌اندازد.

اما در این بین فرماندهان نیز در کنار ماموران در صحنه حضور دارند و در بازدیدهای میدانی مستمر از محل‌های استقرار مأموران با عرض خدا قوت و خسته نباشید از زحمات شبانه روزی این ماموران تقدیر می‌کنند.

 کلیپی که دیدید حضور سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور در بین مأموران یگان ویژه مستقر در معابر و میادین را نشان می‌دهد که ضمن گفت‌وگو با ماموران و تشکر از تلاش شبانه‌روزی آنها برای استقرار نظم و امنیت، آخرین وضعیت موجود در صحنه را بررسی می‌کند.

فرمانده یگان ویژه در کف خیابان چه می‌کند؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو